TrineCh93 skriver:
Det er den værste situation du står i. Jeg har selv stået der, dog uden børn involveret, men fordi jeg blev ved med at give ham en ekstra chance, ente det med at jeg fik stress og depression. Min eks havde mange piger ved siden af, og selvom jeg tog ham i det flere gange undskyldte han og jeg gav ham en chance mere.
Jeg vil råde dig til at lytte til din mavefornemmelse og være lidt egoistisk på det punkt. Hvis du giver ham en chance mere og du måske ikke stoler på ham 100%, så kan det ødelægge jeres forhold endnu mere. Måske du skal tænke tanken om hvordan du kan være der på bedste vis for dine børn, med eller uden ham?
Tag en snak med ham, og husk at lytte til dig selv.
Kram herfra, jeg ved præcis hvor svært det er.
Taak for krammet. Ja det er skide hårdt men hvis det ikke var fordi der var børn indblandet var han røget ud allerede første gang jeg tog ham i det, det virkelig kun fordi jeg venter hans barn og min søn er så glad for ham jeg gav ham en chance til men stolede stadig ikke på ham.
Tror desværre aldrig jeg kommer til at stole på ham nogensinde igen, og derfor må det nok slutte helt, selvom det pisse hårdt, men han har ødelagt det, han vidste jeg havde svært ved at stole på ham allerede efter den første gang.
Anmeld
Citér