Vildt singleliv som mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Faktisk ville jeg gerne tænke at jeg var ligeglad. Men det er jeg nok ikke alligevel.

For jeg ved desværre hvor hurtigt rygterne går. Især når man er kvinde. 

Jeg har en veninde, x, hun blev skilt for nylig.. nylig og nylig. Inden for det sidste år. Mener det var sidste marts. Anyhow.. hun har ALDRIG været sammen med nu hendes nuværende x-mand. De mødtes da de begge var unge og har så altid været sammen. Hun er nu 34. Deres ældste er 15.

Efter en periode hvor hun ligesom skulle slikke sine sår begyndte hun at være løssluppen i byen.

Jeg var med et par gange og så blev det for meget. Jeg gider ikke rigtig det der mere. 

Men hun fortsatte og hun var sammen med en del fyre, både yngre og ældre.

Jeg har kendte hende siden vi begge gik i folkeskolen. Og derved er jeg tæt med hendes børn.

Hendes søn, der nu er 15, kom til mig i sidste uge. Meget betuttet og ked af det. Det tog lidt tid at få ham til at åbne op. Det viser sig, at nogle fyre i den gruppe han skater sammen med, kender hans mor. Meget intimt endda. For ham, er det grænseoverskridende pinligt og han er ekstremt ydmyget. Faktisk så meget, at han er holdt op med at skate sammen med den gruppe, som indeholder en del af hans venner også. Han er blevet mere indelukket.

Jeg har snakket med min veninde om det, hun ser problemet men mener samtidig at hun har da lov til et sexliv og også et omfattende et. Og jeg ved ikke hvad jeg skal svare. For ja, det har hun da... 

Uhh den er heller ikke go! Der må man måske lige sørge for at holde sig fra sine børns omgangskreds. Selv om det vel kan være næsten umuligt hvis man bor i en lille by hvor alle er venner med alle, min ydre vennekreds (bekendtskabskreds?) indeholder også et par knægte på 15 og helt op til en kvinde på 38, så det er jo en blandet forsamling kan man sige og nogle af dem er faktisk også far og søn, og det er måske heller ikke helt sjovt altid at ha fælles venner med sine forældre. Nu er min ældste så kun 8 så det problem har jeg heldigvis ikke. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Uhh den er heller ikke go! Der må man måske lige sørge for at holde sig fra sine børns omgangskreds. Selv om det vel kan være næsten umuligt hvis man bor i en lille by hvor alle er venner med alle, min ydre vennekreds (bekendtskabskreds?) indeholder også et par knægte på 15 og helt op til en kvinde på 38, så det er jo en blandet forsamling kan man sige og nogle af dem er faktisk også far og søn, og det er måske heller ikke helt sjovt altid at ha fælles venner med sine forældre. Nu er min ældste så kun 8 så det problem har jeg heldigvis ikke. 

Problemet er nok også, at hun ikke kender hans skaterkreds. De er jo en gigantisk flok på 50+ som mødes og skater sammen, der er drenge fra 8-29+. Og hun indrømmer også selv, at når hun bliver bedugget så er det ikke lige hvem de hænger sammen med til daglig hun er interesseret i. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Anonym

MariaE skriver:

Næ, synes jeg er åben over for nye mennesker, byder folk velkommen og støtter div sider for udsatte folk, flygtninge mm.

Jeg synes bare stadig man skal opføre sig pænt og være et godt forbillede generelt. 

Folk med større børn glemmer ofte deres ry når langt, også til andre børn og forældre. 

Og ja, om de så dansker nøgne inde på baren, de er deres eget problem,  men jeg synes, uanset hvad, ikke det er god måde at opføre sig på som voksen.

Igen, en holdning, ikke fordom 

Men selvom du synes godt om dig selv, og at den måde som du mener folk tiltaler omtaler dig på ikke er sand i dine øjne... Er den vel lige så berette som den måde som du tiltaler og tænker om andre på der vælgrr at have sex med flere som single og gå i byen til den lyse morgen....

Sorry men dem der er værst i min verden er dem der prøver at hæve sig over andre og spille hellige/frelste..... 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Muffinmus

Anonym skriver:

Men selvom du synes godt om dig selv, og at den måde som du mener folk tiltaler omtaler dig på ikke er sand i dine øjne... Er den vel lige så berette som den måde som du tiltaler og tænker om andre på der vælgrr at have sex med flere som single og gå i byen til den lyse morgen....

Sorry men dem der er værst i min verden er dem der prøver at hæve sig over andre og spille hellige/frelste..... 

Spiller sgu ikke hellig.

Men har den holdning at er man voksen, bør man nok overveje at opføre sig sådan.

Bede ikke folk om at bede aftenbøn og gå i kloster,  men blot at nogle satme bør tænke sig om inden de handler og det sker bare ikke altid.

Du dømmer mig mindst lige så meget nu, som du siger jeg dømmer andre.

og tror den stopper nu, for der er nok en halvdel der findes hovedløse fulde knaldende forældre fedt, men nok en halvdel der ikke gør.

Færdig.

Anmeld Citér

29. marts 2016

Muffinmus

Anonym skriver:

Faktisk ville jeg gerne tænke at jeg var ligeglad. Men det er jeg nok ikke alligevel.

For jeg ved desværre hvor hurtigt rygterne går. Især når man er kvinde. 

Jeg har en veninde, x, hun blev skilt for nylig.. nylig og nylig. Inden for det sidste år. Mener det var sidste marts. Anyhow.. hun har ALDRIG været sammen med nu hendes nuværende x-mand. De mødtes da de begge var unge og har så altid været sammen. Hun er nu 34. Deres ældste er 15.

Efter en periode hvor hun ligesom skulle slikke sine sår begyndte hun at være løssluppen i byen.

Jeg var med et par gange og så blev det for meget. Jeg gider ikke rigtig det der mere. 

Men hun fortsatte og hun var sammen med en del fyre, både yngre og ældre.

Jeg har kendte hende siden vi begge gik i folkeskolen. Og derved er jeg tæt med hendes børn.

Hendes søn, der nu er 15, kom til mig i sidste uge. Meget betuttet og ked af det. Det tog lidt tid at få ham til at åbne op. Det viser sig, at nogle fyre i den gruppe han skater sammen med, kender hans mor. Meget intimt endda. For ham, er det grænseoverskridende pinligt og han er ekstremt ydmyget. Faktisk så meget, at han er holdt op med at skate sammen med den gruppe, som indeholder en del af hans venner også. Han er blevet mere indelukket.

Jeg har snakket med min veninde om det, hun ser problemet men mener samtidig at hun har da lov til et sexliv og også et omfattende et. Og jeg ved ikke hvad jeg skal svare. For ja, det har hun da... 

Godt jeg ikke er den eneste der kender folk der måske bør tænke lidt længere... 

Anmeld Citér

29. marts 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
MariaE skriver:

Godt jeg ikke er den eneste der kender folk der måske bør tænke lidt længere... 

Hvorfor er det egentlig godt? Og for hvem? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.