Vildt singleliv som mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2016

Tobis

Profilbillede for Tobis

Tjah ind imellem synes jeg nu de 35-40 årige nyskilte kvinder er lidt pinlige. Det gælder selvfølgelig ikke alle. Men har da set en del dingle fulde rundt mens de desperat prøver at score. Det er ikke altid et kønt syn ;-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

Patriark

Anonym skriver:

Ser i ned på mødre der feks er blevet skilt efter ti år, og nu lever deres anden ungdom, fester og score og nyder livet med dates og massere frihed og selvforkælelse når børnene er hos deres far halvdelen af tiden? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Ja.

Ingen rationel forklaring.

Anmeld Citér

27. marts 2016

alenemor42

Tobis skriver:

Tjah ind imellem synes jeg nu de 35-40 årige nyskilte kvinder er lidt pinlige. Det gælder selvfølgelig ikke alle. Men har da set en del dingle fulde rundt mens de desperat prøver at score. Det er ikke altid et kønt syn ;-)

Hahaaaaa  du har helt ret men det fandme sjovt 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Pikku Myy

MariaE skriver:

Både og...

For i min verden er der himmelvid forskel på at være 18 og hovedløs, og på at være 35 og hovedløs.

Synes man skal være sig sit ansvar voksent og opføre sig nogenlunde derefter da man også har et ry som voksen man bør passe lidt på.

Børn hader når forældrene er kendt for at være billige,drukmåse eller lign. Og ja det sker oftere end man tror

Så kunne det være vi skulle lade være med at kalde andre billige, drukmåse eller lignende

Anmeld Citér

27. marts 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Ser i ned på mødre der feks er blevet skilt efter ti år, og nu lever deres anden ungdom, fester og score og nyder livet med dates og massere frihed og selvforkælelse når børnene er hos deres far halvdelen af tiden? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Overhovedet ikke, hvorfor skulle man se ned på det?

Det eneste ville være hvis singlelivet blev prioriteret højere end børnene eller at diverse mænd blev introduceret meget hurtigt for dem uden det var et varigt forhold.

Anmeld Citér

27. marts 2016

modesty

Patriark skriver:

Ja.

Ingen rationel forklaring.

Buuuh.

Anmeld Citér

27. marts 2016

Anonym trådstarter

Tobis skriver:

Jeg er 'kun' sidst i 20'erne, blev gift med min første kæreste. Ved sku ikke om jeg er pinlig. Højst sandsynligt 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Nej slet ikke Folk bestemmer helt selv hvordan de vil bruge deres alenetid, og måske kunne nogen ligefrem have godt af at slå sig lidt løs efter et ægteskab. 

Anmeld Citér

27. marts 2016

MorDk

Folk må gøre hvad De har lyst til. Så længe det ikke går ud over børnene...

Anmeld Citér

27. marts 2016

Marts<3

Jeg havde en tequila og rødvins brandert i tirsdags. Vågnede på min vens sofa, i chok over hvad der foregik... Sad i S-toget kl 09.00 e. Onsdag med tømmermænd. 

Havde ingen skandaler lavet eller sagt dumme ting... Men var SÅ flov... Jeg er jo mor og næsten 30! SÅ pinligt tænkte jeg... Er først ved at komme mig over det nu. 

Ved ikke om jeg ser ned på det. Det lyder lidt voldsomt... Selvom ens børn er hos far og i trygge hænder, så er man stadig mor. Man repræsentere stadig sig selv, selvom børnene er væk. Men hygge i ny og næ er da helt fint. Men har man ofte behov for at drikke sig fuld, knalde osv. Så skal man nok overveje nogle ting i sit liv... Så er noget "galt". En form for virkelighedsflugt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.