Vildt singleliv som mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.130 visninger
45 svar
108 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2016

Anonym trådstarter

Ser i ned på mødre der feks er blevet skilt efter ti år, og nu lever deres anden ungdom, fester og score og nyder livet med dates og massere frihed og selvforkælelse når børnene er hos deres far halvdelen af tiden? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2016

modesty

Anonym skriver:

Ser i ned på mødre der feks er blevet skilt efter ti år, og nu lever deres anden ungdom, fester og score og nyder livet med dates og massere frihed og selvforkælelse når børnene er hos deres far halvdelen af tiden? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Nej, hvorfor skulle jeg det?

Anmeld Citér

27. marts 2016

Ai sha

Nej overhovedet ikke.  Det går jo ikke ud over børnene når de er hos deres far. 

Måske føler moderen hun er gået glip af noget 

Anmeld Citér

27. marts 2016

TNBC

Anonym skriver:

Nope. Det er deres liv, og så længe det ikke går ud over bøtnene.

Anmeld Citér

27. marts 2016

Fremad

Overhovedet ikke.... Da jeg var single leve jeg 2 liv. Den hvor ungerne var hjemme, mor med stort m, mm i de weekender hvor jeg var alene gik jeg i byen, kom hjem når Detlev lyst, i bare tær, flirtende, scorede mm... 

Men alt dette kom ikke ind i børnenes liv, for mig er det kun et problem hvis man slæber fyr med hjem som ungerne skal møde mm... Og for mig knækket filmen når nogle fester alle sine penge op og bruger dem for selv forkælelse og så ikke har råd til at brødføde sine børn....

Anmeld Citér

27. marts 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Næh. Hvorfor skulle man det. Så længe børnene ikke er indvoldveret så skal mor da have lov at give den gas. 

Anmeld Citér

27. marts 2016

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Det ville jeg overhovedet ikke. 

Så længe at det er når børnene er hos deres far. Min mor kunne ikke nøjes med at leve sin anden ungdom, når vi var hos vores far på trods af at vi var ni dage hos far og fem hos mor. Vi var alt for ofte overladt til os selv alt for tidligt. 

Men ellers skal man da bare gøre, hvad der gør en glad

Anmeld Citér

27. marts 2016

Muffinmus

Både og...

For i min verden er der himmelvid forskel på at være 18 og hovedløs, og på at være 35 og hovedløs.

Synes man skal være sig sit ansvar voksent og opføre sig nogenlunde derefter da man også har et ry som voksen man bør passe lidt på.

Børn hader når forældrene er kendt for at være billige,drukmåse eller lign. Og ja det sker oftere end man tror

Anmeld Citér

27. marts 2016

Sedigfor

Nej... 

Kan ikke se noget problem i det, man skal os husle sig selv når man ikke har børne hjemme, at jeg ikke selv gør det, gør jo ikke andre til en dårlig mor eller andet.

Anmeld Citér

27. marts 2016

Kay

Anonym skriver:

Min tanke er lidt at folk der ser ned på det er på et lille punkt misundelige over friheden 

Og jeg er sikker på at hvis min mand og jeg nogensinde skulle gå fra hinanden ville jeg da også bruge tiden uden børn på noget af det man ikke på samme måde kan når man har børn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.