Så kunne det være vi skulle lade være med at kalde andre billige, drukmåse eller lignende 
Hvorfor lægge låg på, er en spade ikke en spade?? Eller skal vi kalde det en fin lille træpind med fladt metalstykker på, for ikke at såre den følelser og fordi vi ikke.må sige vores mening om den og kalde den det den er? Og skal man tænke bedre tanker om folk der gør åndssvage ting for ikke at såre dem??
Jeg er bestemt ikke et dårligt menneske der kontant smider om mig med dårlige gloser. Men der blev spurgt tillid holdning. Og kan man være en billig drukmåse som fraskilt mor?? Jep, det kan man... g helt ærligt, jeg beholder min mening for mig selv ofte, og kalder dem det ikke åbenlyst, men de er det alligevel.
En mor på 38 der går byen hver weekend i så lårkort og nedringet at folk kalder det hulkort, finder en ny fyr fredag og knalder, en ny lørdag, og tager dem med hjem både når hun har børnene og ikke har dem og når ikke at få dem ud af døren i den børnene vågner. Næste weekend igen, er det samme historie, dog ender hun stang bakardi nede på bænken på banegården den ene aften efter et knald på værtshusets lokum og må hjælpes hjem af en veninde der bliver ringet efter kl 7 om morgen og får liv til at overnatte. En veninde hendes børn går i skole med.
For hun vil have sin ungdom, hun fik børn som 19 årig og har været i forholdet i mange år...nu vil hun være fri som fuglen og synes selv hun fortjener den frihed.
De andre børn ved hvordan hun er og der tales enkelte gange om hende i skolen.
Og det er kun lige et enkelt eksempel, kender et par stykker mere der sagtens kunne gå under samme kategori.
Og jo, så er man i mine øjne både en drukmåse, billig og sætter egne behov for ungdom før sit ry som mor.
Folk er efterhånden blevet så bange for at sige eller tænke noget dårligt, for man må jo ikke være fordømmende overfor andre.
Jo, det må man dælme godt. Og det er fint man vil opføre sig sådan som 38 årig, men så får man også de meninger der medfølger pr automatik. Beklager, men sådan har jeg det.