Underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg har min e forældre.. Men håber godt nok jeg kan fortsætte. 

Men du skulle jo have været ude for længst, hvordan kan man bare lade stå til og lade som om det ikke er sket ?... Jeg er ret sikker på det er for sent og det ville nærmest være et mirakel hvis udlejeren lader sig blive boende - selv hvis du betaler alt ... 

Jeg tror desværre du kan vente besøg af fogeden, som kommer for at smide jer ud og skifte låsen... En af de nærmeste dage ... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2016

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Men du skulle jo have været ude for længst, hvordan kan man bare lade stå til og lade som om det ikke er sket ?... Jeg er ret sikker på det er for sent og det ville nærmest være et mirakel hvis udlejeren lader sig blive boende - selv hvis du betaler alt ... 

Jeg tror desværre du kan vente besøg af fogeden, som kommer for at smide jer ud og skifte låsen... En af de nærmeste dage ... 

Jeg bor i Lejerbo og ved ikke rigtig hvordan, men hvordan skal man kunne være sikker ? Jeg læste på nettet at fogeden skal indkalde til et møde osv osv. Jeg ringede i dag men de havde lukket.

Anmeld Citér

24. marts 2016

Babilooo

Altså såfremt at de ikke har hørt fra dig regner de vel ikke med at du betaler. Du skal nok gå ud fra at de har underrettet den næste på en venteliste til lejligheden. Du kan risikere at skulle flytte selvom at du betaler  Man skal ALTID reagere når man får et brev fra en advokat... Bare til en anden gang.

ring så hurtigt du kan til firmaet og til kommunen.

Hvordan er du endt i denne situation?

Anmeld Citér

24. marts 2016

Junipige15

Anonym skriver:

Jeg har min e forældre.. Men håber godt nok jeg kan fortsætte. 

Jeg vil være ærlig og sige at jeg er overbevist om at det er for sent at betale og blive i lejligheden. Det må jo være min 3 uger siden du har fået brevet fra advokaten, hvis det var pr 14. Marts i skulle være ude. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Altså såfremt at de ikke har hørt fra dig regner de vel ikke med at du betaler. Du skal nok gå ud fra at de har underrettet den næste på en venteliste til lejligheden. Du kan risikere at skulle flytte selvom at du betaler  Man skal ALTID reagere når man får et brev fra en advokat... Bare til en anden gang.

ring så hurtigt du kan til firmaet og til kommunen.

Hvordan er du endt i denne situation?

Jeg ringer mandag. Tror de har lukket imorgen.. Vil gøre alt for at blive. Det vil blive så svært.. Havde en rigtig dårlig økonomi at det ikk var nok til huslejen selv.. Jeg skal først ringe til advokatfirmaet som det første ikk ? 

Anmeld Citér

24. marts 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg ringer mandag. Tror de har lukket imorgen.. Vil gøre alt for at blive. Det vil blive så svært.. Havde en rigtig dårlig økonomi at det ikk var nok til huslejen selv.. Jeg skal først ringe til advokatfirmaet som det første ikk ? 

Du kan først komme i kontakt med nogle tirsdag tænker jeg. 

Anmeld Citér

24. marts 2016

årgang84

Profilbillede for årgang84

Kan du ik komme i akut kontakt med vicevært og den vej rundt finde ud af hvor du står???  

Tænker hvis du har været bagud og fremskaffet penge så skylder du jo andre steder =  andet lejemål ville være en idé 

Anmeld Citér

24. marts 2016

lineog4

Kender godt det med at stikke hovedet i busken og lade som om det ikke sker, men kan godt være bange for du har stukket hovedet for længe ned i busken - da du fik en udflytningsdato skulle du have ringet med det samme. Sat på spidsen bor du der jo faktisk ulovligt nu da du er opsagt pr.14.3.

på tirsdag skal du ringe til alle, både Lejerbo, advokat, kommune og du skal tale for din syge moster så du forhåbentlig for lov at blive. Og så skal du nok tænke med det samme på at blive skrevet op til noget billigere om det så er en etværelses er det bedre end at havne hvor du er nu. Og så skal du have hjælp med er budget så det ikke sker igen.

Anmeld Citér

24. marts 2016

Fremad

Anonym skriver:

Nej den 14 marts. 

For filan.... Du skal forvente at det sker forsent at gøre noget... Og det er utroligt at de ikke har været og skifte låsen endnu...

Desværre skal du regne med at fogden kommer, og du må bliver smidt ud.. Så har du mulighed er det med at få fjernet dine ting....for dem får du ikke lov at tag med....

At du ikke har reageret, som du har haft rig mulighed for...da du ikke har betalt af flere omgange, har du desværre nok skudt dig selv i foden....

Anmeld Citér

24. marts 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

For filan.... Du skal forvente at det sker forsent at gøre noget... Og det er utroligt at de ikke har været og skifte låsen endnu...

Desværre skal du regne med at fogden kommer, og du må bliver smidt ud.. Så har du mulighed er det med at få fjernet dine ting....for dem får du ikke lov at tag med....

At du ikke har reageret, som du har haft rig mulighed for...da du ikke har betalt af flere omgange, har du desværre nok skudt dig selv i foden....

Det er noget lort ����

men det er åbenbart sådan at jeg skal møde op i fogeden osv osv, har kun fået brev fra kommunen om det.

næj hvor jen ønsker det her ikke sker lige mu. Og at i tager fejl og de ikk kommer og smider os bare sådan. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.