Underretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hvordan forgik det med din ven? Hvor lang tid gik der inden han skulle ud? Skulle han først i fogedretten ? 

Hvordan er det gået idag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2016

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Hvordan er det gået idag?

Så fik jeg ringet til Lejerbo og snakket med dem, og heldigvis har jeg fået lov til at blive boende.. Jeg har fået oplyst det beløb som skal betales i alt og det får jeg indbetalt imorgen.. Det var en stor lettelse. 

Anmeld Citér

29. marts 2016

loop

Anonym skriver:

Så fik jeg ringet til Lejerbo og snakket med dem, og heldigvis har jeg fået lov til at blive boende.. Jeg har fået oplyst det beløb som skal betales i alt og det får jeg indbetalt imorgen.. Det var en stor lettelse. 

Hvor er det godt at høre.

Anmeld Citér

16. marts 2019

Sanneras

Jeg har en ekskæreste som gjorde lidt af det samme. Han fik ikke lov til at blive boende, også selvom han fik betalt. Men du skal i fogedretten først før de sender nogen til at smide dig ud. Er du blevet indkaldt? 

Du kan forvente at betale sagsomkostninger også. Jeg ville hvis jeg var dig foreslå en afdragsordning du reelt har råd til frem for at stå i yderligere gæld andre steder. 

Mht. kommunen må du fortælle det som det er, men samtidig vise at du handler nu og der er styr på det nu eller at der bliver det i nærmeste fremtid. 

Har du noget familie du kan bo hos? Nogle der kan hjælpe dig med at flytte, så du kan få dine ting med? 

Møbler og lignende kan du opbevare i de der opmagasineringssteder, hvor der betales et månedligt beløb. Ring til 34x34 og høre hvad det vil koste ift. transport - hvis ikke du kender nogle der kan leje en trailer i tanken. 

Jeg kan bekræfte at du som lejer bliver smidt ud uden at du kan nå at få møbler med. Tog selv chancen, men udlejer havde sat SAPU LINK SLETTET  på og de havde rekvireret Fogden til udkørende forretning fra start af så der var ingen chance.

Lige med husleje skal man nok passe på, jeg tør ikke igen - plus jeg vidst blev registreret på sapulisten 

KH 
SANNE

Anmeld Citér

16. marts 2019

Tommelise

Sanneras skriver:

Jeg kan bekræfte at du som lejer bliver smidt ud uden at du kan nå at få møbler med. Tog selv chancen, men udlejer havde sat SAPU LINK SLETTET  på og de havde rekvireret Fogden til udkørende forretning fra start af så der var ingen chance.

Lige med husleje skal man nok passe på, jeg tør ikke igen - plus jeg vidst blev registreret på sapulisten 

KH 
SANNE

Tråden er 3 år gammel

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.