Han vil fandeme ik børste tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg undrer mig også.

Hvis det kun drejer sig om 4 fortænder, hvorfor så ødelægge alle tænder og udsætte sig selv for alvorlig sygdom?

Jeg synes ikke rigtig det giver mening. Trådstarter skriver, at de ikke mangler penge, jamen hvorfor er de 4 tænder så ikke ordnet for længst?

Startindlægget giver et indtryk af, at trådstarter selv synes det er ulækkert, og hun spørger om råd, men har selv svaret.

Trådstarter: har han tandlægeskræk? Er det derfor han ikke har fået de 4 tænder ordnet for længst?

Prøv og læs det svar jeh lige har kommet med der besvarer jeg din undren. 

Og ja han har ekstrem tandlæge skræk.. Også har jeg egentlig ikke taget det så alvorligt at han er træt af sine tænder så vi har aldrig sådsn rigtig rigtig snakket om det som vi så har nu. Og det er ikke kun 4 Tænder men alle sammen - dog er det de 4 forreste han hader mest da der er mellemrum osv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2016

loop

Anonym skriver:

Prøv og læs det svar jeh lige har kommet med der besvarer jeg din undren. 

Og ja han har ekstrem tandlæge skræk.. Også har jeg egentlig ikke taget det så alvorligt at han er træt af sine tænder så vi har aldrig sådsn rigtig rigtig snakket om det som vi så har nu. Og det er ikke kun 4 Tænder men alle sammen - dog er det de 4 forreste han hader mest da der er mellemrum osv. 

Jeg havde ikke set dit sidste svar, inden jeg skrev. Det har jeg nu, og hvis jeg lægger det hele sammen, så giver det faktisk mening, dog på en absurd måde.

Jeg forstår det på den måde, at han er ked af sine tænder, men tør ikke få det lavet pga tandlægeskræk. Derfor venter han med at få det lavet, så længe, at enten tænderne eller yderligere sygdom, "tvinger" ham til det.

Jeg har selv tandlægeskræk, men hos min tandlæge kan man blive sederet eller lagt i narkose, selvfølgelig mod ekstrabetaling. Ved din kæreste at det kan lade sig gøre?

Anmeld Citér

11. marts 2016

Anonym trådstarter

loop skriver:

Jeg havde ikke set dit sidste svar, inden jeg skrev. Det har jeg nu, og hvis jeg lægger det hele sammen, så giver det faktisk mening, dog på en absurd måde.

Jeg forstår det på den måde, at han er ked af sine tænder, men tør ikke få det lavet pga tandlægeskræk. Derfor venter han med at få det lavet, så længe, at enten tænderne eller yderligere sygdom, "tvinger" ham til det.

Jeg har selv tandlægeskræk, men hos min tandlæge kan man blive sederet eller lagt i narkose, selvfølgelig mod ekstrabetaling. Ved din kæreste at det kan lade sig gøre?

Lige præcis til det hele..

hmm nej det tror jeg faktisk ikke han ved, tak for info det kunne godt cære relevant 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Anonym

Anonym skriver:

Lige præcis til det hele..

hmm nej det tror jeg faktisk ikke han ved, tak for info det kunne godt cære relevant 

Vil også foreslå narkose til ham. Det er ikke alle tandlæger der udfører det. Men synes da i skal få det undersøgt. Men det koster dyrt. Mener min veninde (hun får fuld narkose ved tandlæge) engang fortalte mig at det kostede 2500. 

Men ellers hvis du vil have ham til at værste tænder, så kan man købe sådan nogle små lyserøde piller på apoteket. Få ham til at tyg på sådan en. Så bliver hele munden lyserød da det sætter sig på bakterierne i munden og den eneste måde at få det væk er tandbørstning 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Vil også foreslå narkose til ham. Det er ikke alle tandlæger der udfører det. Men synes da i skal få det undersøgt. Men det koster dyrt. Mener min veninde (hun får fuld narkose ved tandlæge) engang fortalte mig at det kostede 2500. 

Men ellers hvis du vil have ham til at værste tænder, så kan man købe sådan nogle små lyserøde piller på apoteket. Få ham til at tyg på sådan en. Så bliver hele munden lyserød da det sætter sig på bakterierne i munden og den eneste måde at få det væk er tandbørstning 

Tror jeg skal købe sådan en til min datters far. Han gør det nemlig heller aldrig, plus han lærer hende det iorden ikke at brøste tænder..

Anmeld Citér

14. marts 2016

Sprit25

Sedigfor skriver:

Tror jeg skal købe sådan en til min datters far. Han gør det nemlig heller aldrig, plus han lærer hende det iorden ikke at brøste tænder..

Ej du kan altså diktere at din Eks skal børste tænder. Jo på jeres datter men ikke på ham selv

Anmeld Citér

14. marts 2016

Sedigfor

Sprit25 skriver:

Ej du kan altså diktere at din Eks skal børste tænder. Jo på jeres datter men ikke på ham selv

Det at være forældre handler om ansvar og roller, børn gør man ens forældre gør . Børster far ikke tænder, vil barnet høj sandsynlig heller ikke ha eller selv brøste tænder. 

Anmeld Citér

14. marts 2016

Sedigfor

Sprit25 skriver:

Og det er pisse klamt at han så kysser vores datter uden at brøste tænder. Det er normalt at brøste tænder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.