Han vil fandeme ik børste tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg synes du selv har det bedste råd. Jeg kunne ikke finde på at nægte kys og sex. Helt ærligt, det synes jeg ikke hører nogen steder hjemme at gå og 'straffe' og opdrage. Det er jo ikke en hund. Du ved jo, hvad det bunder i og kan derfor tage snakken. Ikke påtale, men en snak om, hvordan I får løst problemet.

Brug ord og tal pænt. Jeg synes han er heldig at have en forstående kæreste som dig.

Må indrømme at hvis det var min mand der aldrig børstede tænder, ville jeg altså også sige pænt nej tak til kys. Ikke for at straffe eller opdrage ham, men simpelhent fordi at jeg har haft 25 års arbejdsgang hos en tandlæge og derfor ved hvad er gemmer sig i "mundtøjet" når man ikke opretholder bare en hvis mundhygiejne. Og undskyld mine hård ord, men det er altså bare klamt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2016

Sandratoft

Rauw skriver:

Er der ikke også noget med at dårlig mundhyggiegne kan give dårligt hjerte og en række andre dårlige ting? Eller er det hos hunde? 

Jo, endocarditis

Anmeld Citér

11. marts 2016

loop

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så vil min kæreste fandeme ikke børste tænder? Det har altid været sådan men kæft hvor det generer mig! Det er jo røv klamt.. Især fordi han ryger.  Kunne brække mig.. 

Han tænker bare ikke over det - hvordan får jeg ham til det? Når jeg står og børster siger jeg det til ham men han gør det ikke?

Du skal ikke få ham til at børste tænder, du er jo ikke hans mor.

Hvis ikke han kan overkomme helt basal hygieine er det hans problem, da det ikke er noget nyt. Hvis det pludselig var opstået kunne det være pga andre problemer.

Så i stedet for at spørge hvordan du får ham til at børste tænder, så synes jeg, at du skal spørge dig selv om hvorfor du er sammen med uhygieinisk mand. Er du ikke bedre end det?

Anmeld Citér

11. marts 2016

Abracadabra

Jeg ville nok virkelig overveje min fremtid med en bums af den kaliber... At nægte at børste tænder er vel skridtet før at nægte at tørre sig bagi. 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Abracadabra skriver:

Jeg ville nok virkelig overveje min fremtid med en bums af den kaliber... At nægte at børste tænder er vel skridtet før at nægte at tørre sig bagi. 

Lige mine ord

Anmeld Citér

11. marts 2016

Babilooo

Ej hvor vildt!

Jeg kan ikke engang holde mig selv ud hvis jeg springer en tandbørstning over...? Typisk er det det første jeg gør om morgene for at slippe for dårlig ånde. Man kan jo lugte sig selv.

Jeg ville fortælle ham at det ikke er er valg han kan træffe på jeres vejne. Det er da enormt klamt og har indflydelse på sexlivet. 

Jeg ville bestille tid hos en tandlæge og tage med ham derop. 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Babilooo

Hvilket arbejde har han... For man kan da ikke byde kunder, kollegaer osv at stinke ud af munden af bakterieflora og røg. 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Babilooo

Og hvis du kysse ør ham får alle bakterierne i din mund ��

Anmeld Citér

11. marts 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Tak for svar. 

Han har altid været sådan, ja. Han HADER sine tænder og har altid gjort det og han vil ferne ha hele lortet fjernet og få lavet nye. Tror lidt han "venter" på de bliver slemme for så at få dem fjernet. Ikke at det er en undlshdlbing men tænker det kan være grunden. 

Nu spørg jeg direkte, men er det kun ang tænderne at hygiejnen halter, eller er det sådan generalt, altså jeg tænker på bade og skiftning af tøj ?

Anmeld Citér

11. marts 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Nu spørg jeg direkte, men er det kun ang tænderne at hygiejnen halter, eller er det sådan generalt, altså jeg tænker på bade og skiftning af tøj ?

Kun mund hygiejnen ellers er han meget normal hygiejnisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.