Han vil fandeme ik børste tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg ville nok virkelig overveje min fremtid med en bums af den kaliber... At nægte at børste tænder er vel skridtet før at nægte at tørre sig bagi. 

Hvad helvede ee det for en måde at omtale min mand på. Du skal ikke komme med sådanne påtaler 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2016

Anonym trådstarter

LouiseLu skriver:

Det lyder til at blive en dyr tandlægeregning på et tidspunkt... Håber ikke fællesøkonomien rammes. 

Det gør den, vi deler alt. Ville jeg ha lavet fx bryster, næse så er det ofså fælles. Absolut intet problem i det

Anmeld Citér

11. marts 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes du selv har det bedste råd. Jeg kunne ikke finde på at nægte kys og sex. Helt ærligt, det synes jeg ikke hører nogen steder hjemme at gå og 'straffe' og opdrage. Det er jo ikke en hund. Du ved jo, hvad det bunder i og kan derfor tage snakken. Ikke påtale, men en snak om, hvordan I får løst problemet.

Brug ord og tal pænt. Jeg synes han er heldig at have en forstående kæreste som dig.

Tusind tusind tak for dit svar. Jeg deler samme opfattelse som dig. Jeg har taget en snak med ham og spurgt hvad årsagen var og han er dybt ulykkelig over sine tænder og ønsker dem ændret. Det her vidste jeg egentlig godt. Han vil aldrig ha billeder taget og går ikke op i dem fordi han hader synet af dem. Så nu bestiller vi en tid hos en protese tandlæge og får hans muligheder forklaret

Anmeld Citér

11. marts 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Tusind tusind tak for dit svar. Jeg deler samme opfattelse som dig. Jeg har taget en snak med ham og spurgt hvad årsagen var og han er dybt ulykkelig over sine tænder og ønsker dem ændret. Det her vidste jeg egentlig godt. Han vil aldrig ha billeder taget og går ikke op i dem fordi han hader synet af dem. Så nu bestiller vi en tid hos en protese tandlæge og får hans muligheder forklaret

Det lyder godt at I får bestilt tid hos en tandlæge. Jeg ville presse på at han børster tænder op til mødet og evt behandling. 

1) det er klamt og lugter

2) han får med sikkerhed betændt tandkød der går ond ... Og det kan skabe meget dårlige forhold for den videre proces med nye tænder. Hvis tandkødet er helt ødelagt vil det være svært at etablere nyt flotte tænder.  

Jeg ville tale med store bogstaver

Anmeld Citér

11. marts 2016

Mami

Anonym skriver:

jeg undrer mig lige højt her. 

hvis han altid har hadet sine tænder og i så let som ingenting kan hive 150 kilo op af lommen hvorfor har i så ventet så længe at det er blevet et decideret hygiejne problem? 

Det virker meget mystisk at du spørger om råd, men selv har begrundelsen og svaret, som intet har med det egentlige spørgsmål at gøre.. 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Hvad helvede ee det for en måde at omtale min mand på. Du skal ikke komme med sådanne påtaler 

Undskyld. 

I har bare bevæget jer så langt væk fra mine snerpede og indskrænkede grænser, at jeg er tom for andre ord end "ulækker bums". I må have en stor kærlighed og tolerance i jeres forhold, og dét er jo vigtigere end hygiejne. 

Men du kysser ham forhåbentlig ikke... Eller lader ham kysse jeres børn? Der kan jo falde en rådden tand ud når som helst. 

Anmeld Citér

11. marts 2016

loop

Abracadabra skriver:

Jeg ville nok virkelig overveje min fremtid med en bums af den kaliber... At nægte at børste tænder er vel skridtet før at nægte at tørre sig bagi. 

Haha, som du kan sige det.

Tak for grinet

Anmeld Citér

11. marts 2016

loop

Rauw skriver:

Er der ikke også noget med at dårlig mundhyggiegne kan give dårligt hjerte og en række andre dårlige ting? Eller er det hos hunde? 

Jo, det er rigtigt. Og andre problemer pga bakterier fra munden, der går over i blodbanen, hvis der er betændelse i tænder, tandkød osv.

Anmeld Citér

11. marts 2016

Anonym trådstarter

Mami skriver:

hvis han altid har hadet sine tænder og i så let som ingenting kan hive 150 kilo op af lommen hvorfor har i så ventet så længe at det er blevet et decideret hygiejne problem? 

Det virker meget mystisk at du spørger om råd, men selv har begrundelsen og svaret, som intet har med det egentlige spørgsmål at gøre.. 

Jamen det er egentlig også totalt dumt vk har ladet "gå så længe" men bedre sent end aldrig.

og jeg fik først selv svaret efter jeg oprettede tråden efter jeg sad pg tænkte det rigtig meget igennem og snakkede med en veninde om det. Sådan går det jo engang i mellem - så spørger man, så tænker man også konkluderer man 

Anmeld Citér

11. marts 2016

loop

Mami skriver:

Jeg undrer mig også.

Hvis det kun drejer sig om 4 fortænder, hvorfor så ødelægge alle tænder og udsætte sig selv for alvorlig sygdom?

Jeg synes ikke rigtig det giver mening. Trådstarter skriver, at de ikke mangler penge, jamen hvorfor er de 4 tænder så ikke ordnet for længst?

Startindlægget giver et indtryk af, at trådstarter selv synes det er ulækkert, og hun spørger om råd, men har selv svaret.

Trådstarter: har han tandlægeskræk? Er det derfor han ikke har fået de 4 tænder ordnet for længst?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.