Han vil fandeme ik børste tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.376 visninger
47 svar
64 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. marts 2016

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så vil min kæreste fandeme ikke børste tænder? Det har altid været sådan men kæft hvor det generer mig! Det er jo røv klamt.. Især fordi han ryger.  Kunne brække mig.. 

Han tænker bare ikke over det - hvordan får jeg ham til det? Når jeg står og børster siger jeg det til ham men han gør det ikke?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2016

Carina:-)

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så vil min kæreste fandeme ikke børste tænder? Det har altid været sådan men kæft hvor det generer mig! Det er jo røv klamt.. Især fordi han ryger.  Kunne brække mig.. 

Han tænker bare ikke over det - hvordan får jeg ham til det? Når jeg står og børster siger jeg det til ham men han gør det ikke?

Børster han aldrig tænder???

Jeg kunne personligt ikke være sammen med en som ikke gik op i personlig hygiejne ....

Men ville sige at nul kys osv før han stoppede med at være en gris.

Anmeld Citér

11. marts 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Eiw .. ved ikke hvordan du får ham til det ... Fortæller ham at det er klamt ? 

Jeg ville nægte at kysse ham på dage hvor han ikke have børstet tænder 

I min verden er tandbørstning en del af grundhygiejnen - sidestillet med rent undertøj hver dag og regelmæssig bad 

Anmeld Citér

11. marts 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Har ingen gode råd, men et spørgsmål:

Hvis det altid har været sådan, og det generer dig sådan, hvorfor er I så kærester? 

Ja undskyld, men det kan jeg altså ikke sætte mig ind i...

Anmeld Citér

11. marts 2016

RGN

Profilbillede for RGN

Da jeg var 16 år havde jeg en veninde, hvis kæreste var som din.

En dag stod han i en forretning, da hans fortand røg ud. Den var simpelthen rådnet.

Hvis det ikke hjælper, at vise ham billeder af rådne tænder er han nok uden for rækkevidde.

Anmeld Citér

11. marts 2016

Sedigfor

Lad vær med at kysse med ham og have sex. 

Min eks gjorde det heller ikke, vi kunne nemt gå i næsten to mdr uden og kysse og have sex fordi han ikke gad at brøste tænder. 

Det er bare så klamt!

Anmeld Citér

11. marts 2016

Sedigfor

serinasmor skriver:

Eiw .. ved ikke hvordan du får ham til det ... Fortæller ham at det er klamt ? 

Jeg ville nægte at kysse ham på dage hvor han ikke have børstet tænder 

I min verden er tandbørstning en del af grundhygiejnen - sidestillet med rent undertøj hver dag og regelmæssig bad 

Så enig her! 

Mln eks kunne endda gå i to uger uden at gø i bad 

Anmeld Citér

11. marts 2016

A.n.onym.

Anonym skriver:

Ej det var dog uhygiejnisk  hmmm - han skal jo nok gøres det bevidst, at han jo reelt går og opbygger en kæmpe udgift, som du kommer til at skulle betale også - når han som 50-årig ikke har en pløk i kæften  jeg ville undersøge hvad det koster at få æavet forskellige tandproteser/stifttænder og fprtælle ham om det - og iøvrigt afvise ham når han vil kysse og sige - at han har dårlig ånde.

Anmeld Citér

11. marts 2016

Rauw

Min eks stoppede også tandbørste og bad og at skifte tøj, midt i vores forhold. Vi stoppede med kys og sex fordi han var for ulækker til mig, efter lang tids kamp gik jeg fra ham. Har aldrig fattet hvorfor han pludselig stoppede med de ting  han har i en alder af 30 ikke genoptaget det og mange af hans tænder er rådne. 

Anmeld Citér

11. marts 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Har ingen gode råd, men et spørgsmål:

Hvis det altid har været sådan, og det generer dig sådan, hvorfor er I så kærester? 

Ja undskyld, men det kan jeg altså ikke sætte mig ind i...

Vi er faktisk forlovede lg elsker ham over alt i hele verden - det skal ikke komme an på hans tænder. Om du kan sætte dig ind i det ved jeg ikke men det var også råd jeg søgte 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.