Anonym skriver:
Hej alle der læser med.
Jeg er i syv sind og har virkelig brug for at komme ud med det her.
I lang tid har det ikke gået særlig godt mellem min kæreste og jeg. Det er mest mig der har været nede over en masse ting i min hverdag. Jeg er alene med vores to børn fra mandag til fredag, da han arbejder langt væk. Jeg går ledig, og har brugt snart 1år på at finde noget. Pga hans høje løn, har vi valgt at jeg skal begynde at studere til august. Så jeg har ingen indtægt lige nu.
Igår aftes var jeg sammen med min bedste veninde, på café om aftenen. Vi havde tøse-sludder-aften.
Hun sagde så, at der var noget hun blev nødt til at fortælle mig. (Hendes bror og min kæreste er rigtig gode venner).
Min kæreste var sammen med hendes bror en aften jeg var hjemme. Han fortalte så hendes bror, at han havde været i byen med et par kollegaer, der hvor de arbejder. De havde taget stoffer og betalt en luder for at give alle tre kollegaer oralsex.
Hendes bror havde selvfølgelig lovet min kæreste at holde på hemmeligheden. Men han måtte bare fortælle det til min veninde. Så hun så kunne sige det til mig.
Jeg er målløs. Godt nok vidste jeg at vi ikke havde det godt lige nu, men at han kunne finde på den slags, begriber jeg slet ikke.
Jeg har ikke konfronteret ham med det. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal bryde isen. Det gør mere ondt, at vide at han har gjort den slags, når vi har små børn sammen. Og at han er en FAR! Han har aldrig rørt stoffer ellers. (Hvad jeg da ved af!)
Jeg er næsten helt afklaret med at jeg ikke vil det forhold her mere. Men jeg har jo ingen indtægt.
Skal jeg vente med at sige noget til at jeg evt har søgt kontanthjælp? Det er indtil skolestart i august.
Jeg er et stort spørgsmålstegn. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.
Det er da en rigtig dårlig ven din kæreste har at han fortæller din veninde det, og efter min mening også dårlig stil af din veninde at fortælle dig det. Nogle gange skal man bare tie stille, hvis det man kommer med er ødelæggende for en hel familie. Din kæreste har uden tvivl dummet sig helt klokke klart !!! Men at splitte en familie op pga det, havde jeg ikke valgt. Ikke hvis du elsker ham. Tillid kan bygges op i mange tilfælde. Konfronter ham naturligvis og se hvad han siger. Når det så er sagt så håber jeg ikke han ønsker at være venner med sådan mand, der stikker sine kammerater i ryggen.