Min kæreste har været 'utro'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.183 visninger
58 svar
187 synes godt om
5. marts 2016

Anonym trådstarter

Hej alle der læser med. 

Jeg er i syv sind og har virkelig brug for at komme ud med det her. 

I lang tid har det ikke gået særlig godt mellem min kæreste og jeg. Det er mest mig der har været nede over en masse ting i min hverdag. Jeg er alene med vores to børn fra mandag til fredag, da han arbejder langt væk. Jeg går ledig, og har brugt snart 1år på at finde noget. Pga hans høje løn, har vi valgt at jeg skal begynde at studere til august. Så jeg har ingen indtægt lige nu. 

Igår aftes var jeg sammen med min bedste veninde, på café om aftenen. Vi havde tøse-sludder-aften. 

Hun sagde så, at der var noget hun blev nødt til at fortælle mig. (Hendes bror og min kæreste er rigtig gode venner). 

Min kæreste var sammen med hendes bror en aften jeg var hjemme. Han fortalte så hendes bror, at han havde været i byen med et par kollegaer, der hvor de arbejder. De havde taget stoffer og betalt en luder for at give alle tre kollegaer oralsex. 

Hendes bror havde selvfølgelig lovet min kæreste at holde på hemmeligheden. Men han måtte bare fortælle det til min veninde. Så hun så kunne sige det til mig.

Jeg er målløs. Godt nok vidste jeg at vi ikke havde det godt lige nu, men at han kunne finde på den slags, begriber jeg slet ikke. 

Jeg har ikke konfronteret ham med det. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal bryde isen. Det gør mere ondt, at vide at han har gjort den slags, når vi har små børn sammen. Og at han er en FAR! Han har aldrig rørt stoffer ellers. (Hvad jeg da ved af!)

Jeg er næsten helt afklaret med at jeg ikke vil det forhold her mere. Men jeg har jo ingen indtægt. 

Skal jeg vente med at sige noget til at jeg evt har søgt kontanthjælp? Det er indtil skolestart i august. 

Jeg er et stort spørgsmålstegn. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2016

Rauw

Altså herhjemme ville jeg forlange stofferne lagt på hylden og så en erklæring fra lægen om at han ikk har fået aids og andet nasty shit med hjem. Men ellers ville jeg godt kunne tilgive det. Det jo bare en luder, ikke noget med kærlighed. Men hvis dine grænser er overtrådt så synes jeg virkelig du bare skal tillade dig selv at gøre som du har lyst, om det så er at vente og spare penge op eller gå amok lige nu og smide ham ud og søge hjælp på kommunen. Hvad vil du gerne? 

Anmeld Citér

5. marts 2016

GrønStjerne

Jeg ville ikke kunne vente til august. Jeg ville nok finde en løsning nu. Søge info om hvordan du er stillet mens han er på arbejde. Jeg ville ikke kunne holde ud at være sammen som om alt er godt til august.

Kæmpe kram til dig, og jeg håber du har god støtte omkring dig.

Anmeld Citér

5. marts 2016

Mom2Two

Utroskab er utroskab, om det er en luder eller en man har fundet i byen... Jeg var skredet, fuck hans penge, jeg ville ha fundet på en løsning uden hans penge ...

Anmeld Citér

5. marts 2016

Patriark

Rauw skriver:

Altså herhjemme ville jeg forlange stofferne lagt på hylden og så en erklæring fra lægen om at han ikk har fået aids og andet nasty shit med hjem. Men ellers ville jeg godt kunne tilgive det. Det jo bare en luder, ikke noget med kærlighed. Men hvis dine grænser er overtrådt så synes jeg virkelig du bare skal tillade dig selv at gøre som du har lyst, om det så er at vente og spare penge op eller gå amok lige nu og smide ham ud og søge hjælp på kommunen. Hvad vil du gerne? 

Spot on- skide godt indlæg.

Anmeld Citér

5. marts 2016

mija

Hold kæft et sv*n! Ingen tvivl om at du fortjener så meget bedre! 

- Hvis jeg var dig ville jeg heller ikke kunne holde ud så længe, det er jo psykisk hårdt! Men jeg ville så heller ikke kunne holde min mund, han ville da få sådan en tur

Kan godt forstå du er bange for hvad der kommer til at ske, nu når du står uden penge, så synes du skulle tage far i din kommune og spørge til råds.

Kæmoe knus herfra, og håber på det bedste for dig!

Anmeld Citér

5. marts 2016

Christine

Anonym skriver:

Hej alle der læser med. 

Jeg er i syv sind og har virkelig brug for at komme ud med det her. 

I lang tid har det ikke gået særlig godt mellem min kæreste og jeg. Det er mest mig der har været nede over en masse ting i min hverdag. Jeg er alene med vores to børn fra mandag til fredag, da han arbejder langt væk. Jeg går ledig, og har brugt snart 1år på at finde noget. Pga hans høje løn, har vi valgt at jeg skal begynde at studere til august. Så jeg har ingen indtægt lige nu. 

Igår aftes var jeg sammen med min bedste veninde, på café om aftenen. Vi havde tøse-sludder-aften. 

Hun sagde så, at der var noget hun blev nødt til at fortælle mig. (Hendes bror og min kæreste er rigtig gode venner). 

Min kæreste var sammen med hendes bror en aften jeg var hjemme. Han fortalte så hendes bror, at han havde været i byen med et par kollegaer, der hvor de arbejder. De havde taget stoffer og betalt en luder for at give alle tre kollegaer oralsex. 

Hendes bror havde selvfølgelig lovet min kæreste at holde på hemmeligheden. Men han måtte bare fortælle det til min veninde. Så hun så kunne sige det til mig.

Jeg er målløs. Godt nok vidste jeg at vi ikke havde det godt lige nu, men at han kunne finde på den slags, begriber jeg slet ikke. 

Jeg har ikke konfronteret ham med det. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal bryde isen. Det gør mere ondt, at vide at han har gjort den slags, når vi har små børn sammen. Og at han er en FAR! Han har aldrig rørt stoffer ellers. (Hvad jeg da ved af!)

Jeg er næsten helt afklaret med at jeg ikke vil det forhold her mere. Men jeg har jo ingen indtægt. 

Skal jeg vente med at sige noget til at jeg evt har søgt kontanthjælp? Det er indtil skolestart i august. 

Jeg er et stort spørgsmålstegn. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. 

Men hvis du søger kontanthjælp og bor sammen med én du er gift med, så får du måske slet ikke kontanthjælp?

Svær situation. Havde nok forladt ham på stedet, men det er selvfølgelig også rigtigt hårdt. Held og lykke! 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Christine

Patriark skriver:

Spot on- skide godt indlæg.

Jeg er helt uenig. Jeg synes faktisk det er endnu værre at det er en prostitueret, for det fortæller meget om det menneskesyn og værdier han (ikke) har.

Og så ville jeg i øvrigt bekymre mig meget lidt om AIDS i den situation der. Men man ved jo aldrig, og slet ikke hvad han ellers går og laver som man kan få HIV af.

Anmeld Citér

5. marts 2016

migxher

Altså jeg synes du skal få snakket med din kæreste inden du gør noget som helst.
Jeg hader simpelthen det der, "hun sagde, at han sagde, at han sagde" osv. Ting kan ret hurtigt blive misforstået. (: 
Havde din kæreste direkte sagt, "jeg fik et blowjob og havde taget stoffer", eller hvordan er det blevet formuleret?
Har din kæreste førhen taget stoffer? Jeg ville have meget svært ved at tro på det hvis en eller anden sagde at min kæreste havde taget stoffer, fordi han har nemlig aldrig rørt den slags, så hvorfor skulle han pludselig gøre det. 

Anmeld Citér

5. marts 2016

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Altså jeg synes du skal få snakket med din kæreste inden du gør noget som helst.
Jeg hader simpelthen det der, "hun sagde, at han sagde, at han sagde" osv. Ting kan ret hurtigt blive misforstået. (: 
Havde din kæreste direkte sagt, "jeg fik et blowjob og havde taget stoffer", eller hvordan er det blevet formuleret?
Har din kæreste førhen taget stoffer? Jeg ville have meget svært ved at tro på det hvis en eller anden sagde at min kæreste havde taget stoffer, fordi han har nemlig aldrig rørt den slags, så hvorfor skulle han pludselig gøre det. 

Altså han har prøvet at ryge det en gang eller to før. 

Og ja, jeg vil gerne hører sandheden fra ham. Men det er 'kun' min veninde og hendes bror der ved det udover mig. Så snakken er ikke vandret så langt. Jeg ved også at hans kollegaer er meget livlige og helst knalder med en ny hver weekend og den slags. De tager også begge to lidt til næsen når de går i byen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.