God-mor skriver:
Det er jo din mening, som du er i din gode ret til at have, og jeg forstår faktisk godt din pointe. Men jeg mener ikke det er så sort/hvidt. Der er mange andre ting, som er værre end et enkelt sidespring i min verden, og kærlighed og sex kan godt adskilles. Så hvis en mand eller kvinde i et fast parforhold dummer sig i et svagt øjeblik en gang og der intet er i det, så er det bare ikke altid nødvendigt at løbe over til vedkommendes partner og sladre, for hvem siger personen ønsker at vide det og hvad gavner det? Hvem gavner det? Hvorfor skal vi altid blande os i andre menneskers sager. I visse tilfælde ville jeg også fortælle min viden omkring et sidespring, men man må jo tage udgangspunkt i den enkelte situation. Men vi ser jo bare tingene igennem forskellige briller, og det er da dejligt vi alle ikke tænker ens :-)
Jeg mener så at hvis man er utro, også selvom det et en engangs ting, og man ikke vil have det videre, så skal man holde det for sig selv. Meget muligt at du synes vennen er en mega dårlig ven, men TS kæreste har vidst at TS er veninder med hans søster, så jeg vil mene at i lige netop dette tilfælde er han 100% selv skyld i det.
Men om igen, måske var det det han ønskede. Måske ville han gerne at TS skulle vide det, men ikke havde nosser nok til selv at sige det.
Og lige for at gøre det helt klart, så er jeg af den holdning at man siger det, hvis det er en man kender. Hvis en af mine venner vidste min kæreste var mig utro, så ville jeg godt nok blive skuffet over ikke at få det afvide.
Anmeld
Citér