SØS skriver:
Jøsses - I og jeres børn kan nok klare at spise en anelse senere en enkelt dag! Til gengæld kunne I risikere at hygge jer med de andre børn og voksne.... Dælme svært at arrangere noget hygge for folk i dag...
Klap lige hesten....
Vores yngste er forholdsvis stor, 8 år.
Her er det ikke tidspunktet, men over hvor lang en periode. Han bliver simpelthen træt i hovedet hvis det strækker sig over mere end 3 timer, og ikke mindst hvis vi skal nå meget på den tid, så som spisning, leg mv.
Og jo selvfølgelig skal vi være hjemme senest 20:30 på hverdage, men det plejer ikke at være et problem.
Derudover synes JEG at der generelt er ALT for mange arrangementer i den forbindelse. Ikke mindst fordi jeg bliver pålagt evt at tage mad med mv. Så skal ungerne medbringe noget, klædes ud, have gave med, et spil eller andet....helt ærligt...jeg orker det virkelig ikke.
Vi har en del skole børn, og vi kan faktisk ikke bestille andet end at rende i skolen hver uge, men jeg vælger fra efter godt befindende. Jeg gør kun det,jeg selv finder overskud,tid og lyst til, og er fuldstændig ligeglad med andres meninger...det er dog de færreste andre, der render til det vi gør..
Tilgengæld nyder jeg de få arrangementer vi så vælger at deltage i, og jeg deltager for børnenes skyld, ikke fordi jeg skal sidde og hygge mig med firs andre trætte forældre. Det er dahyggeligt at tale med dem, men vi er jo ikke perlevenner, bare fordi ungerne går i klasse sammen.
Så TS
u skal da bare vælge det fra uden at blikke.