os fra navlestreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Sus............skal nok også passe på dig................der er ingen der får lov at skyde dig. *G*

Jamen hvis det bliver i sådan en skov hytte bliver bare indendøre så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Trine.............jeg skal nok passe godt på dig, det lover jeg. Er skide god til smalltalk................men også til heavytalk.

Knus Mette

tark Mette!!

Anmeld

25. september 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Du er su' en svedske, Tina....................men pas på..........måske kommer jeg til at snuppe Liva med hjem.

hehe, jeg sad lige og tænkte, at I ikke skulle blive voldsomt overraskede, hvis I vågnede om morgenen og ALLE ungerne var væk + mig

Anmeld

25. september 2009

TbCp

Jeg kender til en rigtig god hytte, men det er så i Spodsbjerg på Langeland, ved ikke om det er for langt væk. 
Der er et stort rum midt i huset og nogle mindre med køjesenge, et par wc'er et køkken og stort lækkert udendørs område. Og så max 10 min. fra stranden hvis der da er så langt.

Anmeld

25. september 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

hehe, jeg sad lige og tænkte, at I ikke skulle blive voldsomt overraskede, hvis I vågnede om morgenen og ALLE ungerne var væk + mig

haha
Hvis bare halvdelen af ungerne har lige så meget krudt i rumpen som Liva så får du dælme din sag for

Anmeld

25. september 2009

oo

TbCp skriver:

Jeg kender til en rigtig god hytte, men det er så i Spodsbjerg på Langeland, ved ikke om det er for langt væk. 
Der er et stort rum midt i huset og nogle mindre med køjesenge, et par wc'er et køkken og stort lækkert udendørs område. Og så max 10 min. fra stranden hvis der da er så langt.

det' ikk for langt for mig

Anmeld

25. september 2009

oo

TbCp skriver:

haha
Hvis bare halvdelen af ungerne har lige så meget krudt i rumpen som Liva så får du dælme din sag for

ja jeg ved det...jeg er også bare sådan en monkey til børn, når der er andre voksne der kigger på!!

Anmeld

25. september 2009

NaFe

Vi er friske vor end i landet det så er...

Vi kan også bare sende alle ungerne på ferie hos Trine..smiler...

Anmeld

25. september 2009

anna-jonas

Feluca09 skriver:

Vi er friske vor end i landet det så er...

Vi kan også bare sende alle ungerne på ferie hos Trine..smiler...

Super ide................og så tager vi andre på sol ferie sydpå, med drinks og dansen på bordene.*S*

Anmeld

25. september 2009

oo

det' en aftale---I skal nok ikk lige sige noget til Søren på forhånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.