os fra navlestreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ikke os allesammen

Jo til sommer har vi ALLE bebeser!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Bondepigen

Tjuhl skriver:

ikke os allesammen

Det kan jo være du har en i maven til den tid??? Det håber jeg, så du kan blive rigtig glad, det fortjener du!!!

Anmeld

24. september 2009

Bondepigen

Er i øvrigt enige med jer alle i, at det vi har sammen herinde noget helt specielt. I er så søde allesammen!!

Anmeld

24. september 2009

Bondepigen

Er i øvrigt enige med jer alle i, at det vi har sammen herinde noget helt specielt. I er så søde allesammen!!

Anmeld

24. september 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

nåhjo og ps. når min familie skriver dumme ting som "nåh, var det bare din mens der kom, jeg troede det var noget skrækkeligt!" på en dag som idag, så er det skismer rart at vide at herinde får man ikke alle de tåbelige kommentarer, men kun en masse kram og gode ønsker! tænk engang at de mennesker der er "tættest" på en nogle gange kan være dem der er længst væk i de situationer er jeg SÅ glad for at have jer!

Åh åltså.... Øv.... Havde sådan håbet for jer.... Det er jeg ked af at høre... Sender dig lige en masse Håber heldet er med jer næste gang....

Og ja jeg skriver mere eller mindre også kun herinde... Der er altid god opbakning og masser af godt humør. Tak piger

Anmeld

25. september 2009

MetteT

Denne her burde jeg slet ikke blande mig i...
Men gør det altså lige alligevel..

til jer alle herfra... Hvor er det skønt at læse noget hvor  folk kan skrive noget positivt og at folk bare tar i mod og gir igen uden at det ska vendes og drejes...!!
I virker bare som nogle rigtig dejlige mennesker..

Knus Mette...

Anmeld

25. september 2009

oo

MetteT skriver:

Denne her burde jeg slet ikke blande mig i...
Men gør det altså lige alligevel..

til jer alle herfra... Hvor er det skønt at læse noget hvor  folk kan skrive noget positivt og at folk bare tar i mod og gir igen uden at det ska vendes og drejes...!!
I virker bare som nogle rigtig dejlige mennesker..

Knus Mette...

Du skal være velkommen i vores Utopia

Anmeld

25. september 2009

Karo

Jeg er helt enig med dig. Folk herinde er bare søde og rare og sørger for en god stemning. Jeg har helt sikkert sat MEGET pris for al den opbakning og gode tanker der blev sendt i vores retning da vi ventede svar på moderkagebiopsien.

Så længe leve NS gruppen.

Anmeld

25. september 2009

JustAnotherName

malucca09 skriver:

Elsker Karinas kommentar, med at kramme Dk sammen så vi alle boede tæt på hinanden 

Jeg tænker lidt at et forsamlingshus ville være det bedste, da der er lidt langt for nogle og mange timer i bilen. Og det er vel begrænset hvor længe vi kan tillade os at side på en resturant?

Kram Trine, der også sys det kunne være hyggeligt med en weekend tur i en spejderhytte til sommer

(Så har vi nemlig ALLE en bebes at tage med)

Og lige sådan er det også bedre ift. alle vores børn, så de kan rejse sig fra bordet (dem der er så store) og lege i stedet for....

Anmeld

25. september 2009

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Og lige sådan er det også bedre ift. alle vores børn, så de kan rejse sig fra bordet (dem der er så store) og lege i stedet for....

Ajj......det kunne være super med en overnatning i en spejderhytte................så både store og små kunne komme hinanden ved. Det er jo også en lang tur at køre f.eks fra Århus (hvor jeg bor) til odense, bare for 4 timers samvær.
Håber at der er nogle overskudsmennesker der vil og kan står for sådan et arrangement.............vi vil i hvertilfælde gøre alt for at komme. Og Anna vil super gerne lege med Bianca. *S*

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.