os fra navlestreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

TbCp

Kan kun tilslutte mig det alle i andre skriver

Kan vi ikke lave et kæmpe ns møde? Man må da kunne leje et lokale der er stort nok til os alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Vinker

Kunne ikke være mere enig!

I er SÅ FANTASTISKE alle hver og en i denne lille hule. Den kæmpe støtte og opbakning jeg oplever gang på gang på kryds og tværs herinde er noget af det mest rørende jeg nogensinde har oplevet. Det er meget fascinerende at folk som ikke en gang har mødt hinanden kan være så varme og kærlige og nogen man altid kan regne med.

Jeg er dybt dybt taknemmelig

ELSKER JER ALLE

Anmeld

24. september 2009

Vinker

TbCp skriver:

Kan vi ikke lave et kæmpe ns møde? Man må da kunne leje et lokale der er stort nok til os alle

Joooo super ide Tina - Det kunne være SÅ fedt

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Men hvor hehe vi har stort beboer hus her faktisk 

Anmeld

24. september 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Men hvor hehe vi har stort beboer hus her faktisk 

Fyn Det er lige midt imellem så er der ikke så langt fro hverken jyder eller sjællændere.
Synes det kunne være vildt hyggeligt.
Man kunne evt. lave en dato som evt. lå i marts 2010... der er længe til men så kan mange nå at melde til, der er tid til at finde et sted det kan holdes, planlægning osv.

Anmeld

24. september 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Fyn Det er lige midt imellem så er der ikke så langt fro hverken jyder eller sjællændere.
Synes det kunne være vildt hyggeligt.
Man kunne evt. lave en dato som evt. lå i marts 2010... der er længe til men så kan mange nå at melde til, der er tid til at finde et sted det kan holdes, planlægning osv.

Ja kunne da være super hyggeligt..

Og nemt for dig

Men er da en ide. Men skal næsten være et forsamlingshus for nok ikke mange restaurenter der har plads til så mange unger og voksne på en gang

Anmeld

24. september 2009

Dictes mor

Jeg er også rigtig rigtig glad for at være herinde, selvom migrænen raser, så kan jeg ikke lade være med at skulle ind og læse og se, hvordan I andre har det. Jeg er meget meget glad for, at vi har vores egen lille hule her og at vi har hinanden.

Jeg er helt med på at mødes en gang på Fyn, og hvis det bliver marts bliver det jo enten med bebs eller meget meget stor mave, hi hi

Anmeld

24. september 2009

oo

ja jeg kan ikke love at mine nosser blir store nok til at jeg tør være med, men jeg vil da også sige, at Fyn er det der giver mest mening. jeg tror nu sagtens man kan finde restauranter der har plads til os allesammen! eller er jeg for københavneragtig i min antagelse der??

Anmeld

24. september 2009

Klumpe-dumpe

Elsker Karinas kommentar, med at kramme Dk sammen så vi alle boede tæt på hinanden 

Jeg tænker lidt at et forsamlingshus ville være det bedste, da der er lidt langt for nogle og mange timer i bilen. Og det er vel begrænset hvor længe vi kan tillade os at side på en resturant?

Kram Trine, der også sys det kunne være hyggeligt med en weekend tur i en spejderhytte til sommer

(Så har vi nemlig ALLE en bebes at tage med)

Anmeld

24. september 2009

oo

ikke os allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.