Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna-jonas skriver:Ajj......det kunne være super med en overnatning i en spejderhytte................så både store og små kunne komme hinanden ved. Det er jo også en lang tur at køre f.eks fra Århus (hvor jeg bor) til odense, bare for 4 timers samvær.Håber at der er nogle overskudsmennesker der vil og kan står for sådan et arrangement.............vi vil i hvertilfælde gøre alt for at komme. Og Anna vil super gerne lege med Bianca. *S*Knus Mette
Tjuhl skriver:vi skal lige huske at få dem inde på navlestreng.dk med!!!! men ja, det kunne være enormt hyggeligt (siger jeg, men ryster samtidig i bukserne ved tanken)
suanne85 skriver:Ja det var nok en plan at få dem med også hehe Man skal heller ikke hvis det kan ødelægge hvordan man snakker med folk hvis du forstår hvad jeg mener
Tjuhl skriver:nej, det er oss bare fordi jeg er så akavet in real life jeg blir helt stille og jeg er en idiot til at smalltalke og den slags.
TbCp skriver:Hvis vi kan få fastsat en dato det skal være så vil jeg da gerne se hvad jeg kan finde ud af
suanne85 skriver:Jeg bliver også for det mest stille og ligner en og opføre mig som en der burde skydes Plejer altid at være den der sidder med børnene hehe
Anna-jonas skriver:Du er su' en svedske, Tina....................men pas på..........måske kommer jeg til at snuppe Liva med hjem.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128