os fra navlestreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2009

TbCp

Hvis vi kan få fastsat en dato det skal være så vil jeg da gerne se hvad jeg kan finde ud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Ajj......det kunne være super med en overnatning i en spejderhytte................så både store og små kunne komme hinanden ved. Det er jo også en lang tur at køre f.eks fra Århus (hvor jeg bor) til odense, bare for 4 timers samvær.
Håber at der er nogle overskudsmennesker der vil og kan står for sådan et arrangement.............vi vil i hvertilfælde gøre alt for at komme. Og Anna vil super gerne lege med Bianca. *S*

Knus Mette

Kunne være rigtig fedt for ja er en lang rejse her oppe fra med små børn og så for et par timer.

Anmeld

25. september 2009

oo

vi skal lige huske at få dem inde på navlestreng.dk med!!!!  men ja, det kunne være enormt hyggeligt (siger jeg, men ryster samtidig i bukserne ved tanken)

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

vi skal lige huske at få dem inde på navlestreng.dk med!!!!  men ja, det kunne være enormt hyggeligt (siger jeg, men ryster samtidig i bukserne ved tanken)

Ja det var nok en plan at få dem med også hehe

Man skal heller ikke hvis det kan ødelægge hvordan man snakker med folk hvis du forstår hvad jeg mener

Anmeld

25. september 2009

oo

suanne85 skriver:

Ja det var nok en plan at få dem med også hehe

Man skal heller ikke hvis det kan ødelægge hvordan man snakker med folk hvis du forstår hvad jeg mener

nej, det er oss bare fordi jeg er så akavet in real life jeg blir helt stille og jeg er en idiot til at smalltalke og den slags.

Anmeld

25. september 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

nej, det er oss bare fordi jeg er så akavet in real life jeg blir helt stille og jeg er en idiot til at smalltalke og den slags.

Jeg bliver også for det mest stille og ligner en og opføre mig som en der burde skydes
Plejer altid at være den der sidder med børnene hehe

Anmeld

25. september 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

Trine.............jeg skal nok passe godt på dig, det lover jeg. Er skide god til smalltalk................men også til heavytalk.

Knus Mette

Anmeld

25. september 2009

anna-jonas

TbCp skriver:

Hvis vi kan få fastsat en dato det skal være så vil jeg da gerne se hvad jeg kan finde ud af

Du er su' en svedske, Tina....................men pas på..........måske kommer jeg til at snuppe Liva med hjem.

Anmeld

25. september 2009

anna-jonas

suanne85 skriver:

Jeg bliver også for det mest stille og ligner en og opføre mig som en der burde skydes
Plejer altid at være den der sidder med børnene hehe

Sus............skal nok også passe på dig................der er ingen der får lov at skyde dig. *G*

Anmeld

25. september 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Du er su' en svedske, Tina....................men pas på..........måske kommer jeg til at snuppe Liva med hjem.

Hehe
Så bare lige et par dage så vi kan sove riiiiigtig længe
Men så vil jeg gerne have hende igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.