os fra navlestreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.721 visninger
55 svar
0 synes godt om
23. september 2009

NaFe

Jeg vil bare sige at jeg syntes vores lille rum herinde er Fantastisk.
Der har været så meget snak herinde på baby.dk om a folk snakker grimt til hinanden og stemningen er dårlig.... Men her i vores lille hule, der er bare altid så dejligt, med glade positive mennesker.

Syntes det så fantastisk a læse når Trine sender en cd til Mette, fordi de har været igennem en svær tid med lille Ida. Og Camilla sender blomster og chokolade til Trine, da hun jo desværre begyndte af bløde... (øv øv den skal nok være der næste gang )

Det gør mig bare glad a se folk har overskud og lyst til a glæde en anden person. I må virkelig alle sammen være fantastiske personer.

Og stemningen herinde..Jamen har aldrig oplevet noget negativt. Altid får man dejlige svar fra folk og en kram vis det det man har brug for...

Det var bare lige mine tanker her inde sengetid....

knus natasja, som virkelig håber feluca snart gider sove igennem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

oo

jeg har det på helt samme måde. det er utrolig rørende at få at vide, at Malucca begyndte at græde da hun læste om min blødning - tænk at man rør folk gennem nettet! og så igen, jeg blir jo tit meget berørt at jeres andres historier!

fantastisk forum vi har os herinde

Anmeld

23. september 2009

oo

nåhjo og ps. når min familie skriver dumme ting som "nåh, var det bare din mens der kom, jeg troede det var noget skrækkeligt!" på en dag som idag, så er det skismer rart at vide at herinde får man ikke alle de tåbelige kommentarer, men kun en masse kram og gode ønsker! tænk engang at de mennesker der er "tættest" på en nogle gange kan være dem der er længst væk i de situationer er jeg SÅ glad for at have jer!

Anmeld

23. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg har det på helt samme måde. det er utrolig rørende at få at vide, at Malucca begyndte at græde da hun læste om min blødning - tænk at man rør folk gennem nettet! og så igen, jeg blir jo tit meget berørt at jeres andres historier!

fantastisk forum vi har os herinde

og nu begynder jeg igen

Jeg vil helt tilslutte mig det Natasja skriver. Vores hule er bare så dejlig, alle de varme mennesker herinde er bare så fantastiske

Hilsen Trine som håber Feluca snart sover igennem, Febørnene finder HJEM, Ida snart bliver helt rask, Emil kommer til at høre ordenligt, Nikoline slipper med sin eksem, Emma kommer til at klare det til UG uden gips, Rikke finder et meget bedre job. Camilla kommer af med kvalmen og migrænen, Katjas får det sidste POSITIVE svar, oh hvor jeg virkelig håber det ALLE BEDSTE for alle de dejlige piger

ps dem der ikke er nævnt er bestemt ikke glemt

Anmeld

23. september 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

nåhjo og ps. når min familie skriver dumme ting som "nåh, var det bare din mens der kom, jeg troede det var noget skrækkeligt!" på en dag som idag, så er det skismer rart at vide at herinde får man ikke alle de tåbelige kommentarer, men kun en masse kram og gode ønsker! tænk engang at de mennesker der er "tættest" på en nogle gange kan være dem der er længst væk i de situationer er jeg SÅ glad for at have jer!

Enig..................det er utroligt at det kan være sådan. Er sgu' kommet til at holde af jer tøser, og synes virkelig vi har noget unikt herinde.
Da vi var indlagt med Ida i 19 dage, fik vi ingen blomster af vores familier........................ja, Jans mor og mand hørte vi faktisk overhovedet ikke fra. Så kommer man hjem, og ind af døren kommer der en mega buket i vase og en fin æske chokolade, fra nogle af NS-tøserne...............................hold kæft hvor det varmer.

Knus til alle i søde Ns'ere.

Anmeld

23. september 2009

oo

malucca09 skriver:

og nu begynder jeg igen

Jeg vil helt tilslutte mig det Natasja skriver. Vores hule er bare så dejlig, alle de varme mennesker herinde er bare så fantastiske

Hilsen Trine som håber Feluca snart sover igennem, Febørnene finder HJEM, Ida snart bliver helt rask, Emil kommer til at høre ordenligt, Nikoline slipper med sin eksem, Emma kommer til at klare det til UG uden gips, Rikke finder et meget bedre job. Camilla kommer af med kvalmen og migrænen, Katjas får det sidste POSITIVE svar, oh hvor jeg virkelig håber det ALLE BEDSTE for alle de dejlige piger

ps dem der ikke er nævnt er bestemt ikke glemt

Kan du så stoppe! jeg kan slet ikke se på din facebook profil eller dit billede herinde uden at jeg begynder at hyle!

Anmeld

23. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

Kan du så stoppe! jeg kan slet ikke se på din facebook profil eller dit billede herinde uden at jeg begynder at hyle!

jamen søde jeg har hylet hele dagen "pga af dig". Godt Malucca ikke er hjemme, hun ville da blive helt vims over det hyleri

Din historier røre mig bare så dybt. og idag blev mit hjerte  

Anmeld

23. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg er fuldstændig enig.... vores lille hule er bare bedst! og i en fantastiske alle sammen! jeg ønsker mig virkelig at vi kunne krølle DK sammen så vi boede tættere på hinanden!

Anmeld

24. september 2009

JustAnotherName

ka-ri-na skriver:

jeg er fuldstændig enig.... vores lille hule er bare bedst! og i en fantastiske alle sammen! jeg ønsker mig virkelig at vi kunne krølle DK sammen så vi boede tættere på hinanden!

Haha....krølle DK sammen så vi kom tættere på hinanden. Dén var sød 

Jeg kan kun sige at jeg er fuldstændig enig. 
NS ER EN DEJLIG HULE MED FANTASTISKE MENNESKER!

Anmeld

24. september 2009

Jules

Det er helt fantastisk at være herinde
Ved snart ikke hvad jeg skulle gøre uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.