Testdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2016

Mhysa

Anonym skriver:

Kan ikke huske hvornår min startet  tror du din er der?

Og rigtig god ide at føre kalender over hvornår man bløder (og evt over morgentemperatur hvis man er lige så control freak som jeg er )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2016

Mhysa

Anonym skriver:

Kan ikke huske hvornår min startet  tror du din er der?

Og rigtig god ide at føre kalender over hvornår man bløder (og evt over morgentemperatur hvis man er lige så control freak som jeg er )

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mhysa

Anonym skriver:

For dig .. Man håber vel altid at den er der i første hug. 

Tak hvornår tester du? Umiddelbart en god ide at vente til 2 dage efter forventet mens.

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mhysa

Anonym skriver:

For dig .. Man håber vel altid at den er der i første hug. 

Tak hvornår tester du? Umiddelbart en god ide at vente til 2 dage efter forventet mens.

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

MissEm skriver:

Ja synes os at jeg havde det  så meget gør jeg ikke den kommer når den kommer ( indtil vider )

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

MissEm skriver:

fra på fredag og frem hvis menstrutionen ikke kommer undervejs  kalender er hermed husket

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mhysa

Anonym skriver:

fra på fredag og frem hvis menstrutionen ikke kommer undervejs  kalender er hermed husket

Så krydser jeg også fingre �� nogen symptomer?

Anmeld Citér

10. februar 2016

Anonym trådstarter

MissEm skriver:

Så krydser jeg også fingre �� nogen symptomer?

Ømme brystvorter siden æg-løsning det blevet mindre men nu de lidt ømme i siderne. Dog har jeg også fået noget mere mureren i underlivet de sidste par dage, mon ikke det menstrutionen der snart kommer. 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Mhysa

Anonym skriver:

Ømme brystvorter siden æg-løsning det blevet mindre men nu de lidt ømme i siderne. Dog har jeg også fået noget mere mureren i underlivet de sidste par dage, mon ikke det menstrutionen der snart kommer. 

Det kan jo være begge dele - utrolig irriterende at symptomerne er så ens  jeg har også ømme brystvorter, ind imellem jag i brysterne (men ikke øm på siden), og så niv/stik/jag omkring æggestokkene. Og træthed og kvalme. Men det var der også sidste måned  men ellers er den der garanteret næste måned 

Anmeld Citér

10. februar 2016

Augustmama

Anonym skriver:

Tror du den er der?

Det ved jeg ikke. det må tiden vise.  
jeg stresser ikke over det. det kommer når det kommer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.