Når manden pisser ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2016

HVPigen

Min mand har problemer med og give børsten en dukkert efter han har været afsted jeg har endnu ikke sagt det til ham for tror han bliver rigtigt flov, og ved han hader mine lange hår der falder af når jeg redder hår at han mener jeg godt kan samle dem op efter mig hmm ja okay platin farvet hår strå på hvidt gulv , good luck fru med og finde dine gammel hår

Men det vel bare noget jeg må leve med tænker jeg, syntes ihvertefald bare det klamt og møde en ligkiste søm hihi 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2016

Anonym trådstarter

Mor8320 skriver:

Her er din løsning, hvis ikke han har oppet sig endnu.

Mvh. M

Den er super smart

det er heldigvis blevet bedre efter jeg har sat spray og klud og sagt han må tørre op når han har været derude. 

Men jeg synes nu stadig godt det kan blive bedre, så skal da helt sikkert have den her i tankerne

Anmeld Citér

22. februar 2016

Anonym trådstarter

HVPigen skriver:

Min mand har problemer med og give børsten en dukkert efter han har været afsted jeg har endnu ikke sagt det til ham for tror han bliver rigtigt flov, og ved han hader mine lange hår der falder af når jeg redder hår at han mener jeg godt kan samle dem op efter mig hmm ja okay platin farvet hår strå på hvidt gulv , good luck fru med og finde dine gammel hår

Men det vel bare noget jeg må leve med tænker jeg, syntes ihvertefald bare det klamt og møde en ligkiste søm hihi 

Her hjemme tager jeg så lige en tur med håndstøvsugerne når jeg har børstet hår, for HADER nemlig selv når der ligger lange hår. 

Men jeg ville nu sige til min kæreste alligevel at han lige skulle bruge børsten. Flov eller ej. Og så har I jo begge noget I kan arbejde på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.