Når manden pisser ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Jeg har to pissemyre herhjemme der hver dag pisser ved siden af, ik det samme når det er børn ved jeg godt men her bliver toilettet rengjort med vådservietter flere gange om dagen nogen gange. Det er da bare useriøst af din mand han ikke tøre op efter sig!! Fyyy

Det er børn jo. Men hvis jeg havde en lille dreng, ja så ville jeg også være efter ham med det. Bede ham om at sætte sig ned. 

Måske jeg selv skulle begynde at stå op og pisse og så ramme lidt ved siden af. Måske han så begynder at synes det er klamt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Lililili

Synes måske også bare at det er lidt "mor agtigt" hvis jeg skal stå ved siden af og "diktere" hvordan han skal gøre rent for at han kan finde ud af at gøre det ordenligt

Nu behøves du jo ikke, at stå ved siden af og ligefrem diktere. Du kan jo bare vise ham det, på en pæn måde. Hey skat, det vil være super lækkert, hvis du lige gør sådan her, når du har været på toilettet. Det da bestemt ikke moragtigt. Evt sæt en rengøringsspray derud. Så kan han lige give et par sprøjt og tørre med papir. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

B&J

Anonym skriver:

Altså mener du jeg skal bede ham om at flytte?

Min x var også to meter høj og sad også ned og der var aldrig pis på gulvet. Har sku heller aldrig været ude for at det er SÅ slemt. 

Ja hvis du ikke vil gøre rent efter ham altid. For lyder ikke selv han kan. Det ville jeg blive tosset over for det er spå ulækkert 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Unalisa

1. Sæt dig ned og tis eller 

2. Rengøre efter dig selv. Punktum!

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ja hvis du ikke vil gøre rent efter ham altid. For lyder ikke selv han kan. Det ville jeg blive tosset over for det er spå ulækkert 

Nej det gider jeg ikke, altså at gøre rent efter ham. 

Stiller en spray og en klud frem og så håber jeg det hjælper. Ellers begynder jeg selv at stå op og tisse 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Sedigfor

Min datters far gør det os, lur mig om han ikke stadig gør det. 

Jeg spurgte ham om hvorfor han ikke tørre op emmer noget i den dur " har ikke opdaget det " da boede vi hos hans forældre " huset var ikke færdig på set tidspunkt " da vi flyttede blev det værre, selv da hans hund pisset på gulvet smed han bare et håndklæde på det og lod det være lige indtil det ku lugtes og jeg bad ham om at gøre rent 10 gange. 

Det er klamt men lad vær med det og bed ham gøre det, til sidst bliver han vel skør i er at høre dig sige det hele tiden? 

Det er så klamt! 

Håber du ku bruge det til noget

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Min datters far gør det os, lur mig om han ikke stadig gør det. 

Jeg spurgte ham om hvorfor han ikke tørre op emmer noget i den dur " har ikke opdaget det " da boede vi hos hans forældre " huset var ikke færdig på set tidspunkt " da vi flyttede blev det værre, selv da hans hund pisset på gulvet smed han bare et håndklæde på det og lod det være lige indtil det ku lugtes og jeg bad ham om at gøre rent 10 gange. 

Det er klamt men lad vær med det og bed ham gøre det, til sidst bliver han vel skør i er at høre dig sige det hele tiden? 

Det er så klamt! 

Håber du ku bruge det til noget

Vi har også lige skændes om det, han mener han ikke kan sidde ned fordi han har en blære problem. Fair nok. 

Har sagt han må gøre rent hver gang han har været derude, hvis han ikke kan ramme. 

Sætter en spray og en klud frem og så håber jeg det hjælper. Ellers bliver jeg seriøs ikke særlig rar at bo sammen med. 

Hvis jeg siger til ham at så kan vi alle fx stå op og tisse og ramme ved siden af om han så vil synes det er lækkert at bo i. Det synes han vi bare kan gøre. Virkelig konstruktivt 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Sedigfor

Anonym skriver:

Vi har også lige skændes om det, han mener han ikke kan sidde ned fordi han har en blære problem. Fair nok. 

Har sagt han må gøre rent hver gang han har været derude, hvis han ikke kan ramme. 

Sætter en spray og en klud frem og så håber jeg det hjælper. Ellers bliver jeg seriøs ikke særlig rar at bo sammen med. 

Hvis jeg siger til ham at så kan vi alle fx stå op og tisse og ramme ved siden af om han så vil synes det er lækkert at bo i. Det synes han vi bare kan gøre. Virkelig konstruktivt 

Han har vist et problem . Hvem kan dog bo i lugten af pis? 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Er ved at være godt TRÆT og sur over at min mand bliver ved med at pisse ved siden af toilettet. 

Jeg har altid gjort rent een gang i ugen da det bare var mig og min datter, hvilket var rigeligt. Men nu efter han er flyttet ind er jeg nærmest nød til at tørre toilet og gulv af hver anden dag hvis der ikke skal lugte af pis! Synes simpelhen det er så klamt. 

Har selvfølgelig snakket med ham om det, på en pæn måde og senere en sur måde, da den pæne heller ikke hjalp. Men lige lidt hjælper det. 

Begriber ikke han ikke kan styre sin tissemand har sagt han må sætte sig ned, men så mener manden ikke han får tisset ordentlig. 

Kom med et godt råd ellers eksplodere jeg snart over for min kæreste

Min kæreste sidder ned, herhjemme er det min søn på 3 der overpisser hele toilettet, fordi han fandt ud af a han ku stå op hahaha... Jeg havde bedt ham gære rent, ordentligt..!

Anmeld Citér

7. februar 2016

Bshizzle

Jeg syntes det er mærkeligt din mand ikke kan acceptere at gøre ordenligt rent efter sig.. 

Blæreproblem eller ej... Så skal et wc være rent!! 

Sæt et skilt på døren, så han kan læse det inden han går ud af døren.. 

Her er hjemme har jeg en spand, rengøringsmiddel og en klud stående ved siden af wc'et..

simpelhen fordi jeg hader et klamt wc.. Og eftersom vi tit har gæster her hjemme, så vil jeg gerne ha de kan sætte sig ned på et rent wc! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.