Når manden pisser ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.877 visninger
42 svar
35 synes godt om
7. februar 2016

Anonym trådstarter

Er ved at være godt TRÆT og sur over at min mand bliver ved med at pisse ved siden af toilettet. 

Jeg har altid gjort rent een gang i ugen da det bare var mig og min datter, hvilket var rigeligt. Men nu efter han er flyttet ind er jeg nærmest nød til at tørre toilet og gulv af hver anden dag hvis der ikke skal lugte af pis! Synes simpelhen det er så klamt. 

Har selvfølgelig snakket med ham om det, på en pæn måde og senere en sur måde, da den pæne heller ikke hjalp. Men lige lidt hjælper det. 

Begriber ikke han ikke kan styre sin tissemand har sagt han må sætte sig ned, men så mener manden ikke han får tisset ordentlig. 

Kom med et godt råd ellers eksplodere jeg snart over for min kæreste

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

TNBC

Anonym skriver:

Er ved at være godt TRÆT og sur over at min mand bliver ved med at pisse ved siden af toilettet. 

Jeg har altid gjort rent een gang i ugen da det bare var mig og min datter, hvilket var rigeligt. Men nu efter han er flyttet ind er jeg nærmest nød til at tørre toilet og gulv af hver anden dag hvis der ikke skal lugte af pis! Synes simpelhen det er så klamt. 

Har selvfølgelig snakket med ham om det, på en pæn måde og senere en sur måde, da den pæne heller ikke hjalp. Men lige lidt hjælper det. 

Begriber ikke han ikke kan styre sin tissemand har sagt han må sætte sig ned, men så mener manden ikke han får tisset ordentlig. 

Send ham ud og gør det

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

TNBC skriver:

Send ham ud og gør det

Er prøvet. 

Men han er altså ikke særlig grundig og gør det ikke engang med en våd klud. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

B&J

Jeg havde nok smit ham ud af døren hvis han ikke ville forstå det er mega ulækkert, og ikke engang selv vil gøre ordenligt rent, han er jo ikke et barn her hjemme sidder manden ned ja det gjorde han dog også før vi fandt sammen og ja han er2 meter og han siger det andet er sku da ulækkert for det sprøjter jo hvis man står op. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Lililili

Hvis han ikke vil lære at styre sin diller, og ikke vil sidde ned, så må han lære at gøre rent, MED våd klud og sæbe. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg havde nok smit ham ud af døren hvis han ikke ville forstå det er mega ulækkert, og ikke engang selv vil gøre ordenligt rent, han er jo ikke et barn her hjemme sidder manden ned ja det gjorde han dog også før vi fandt sammen og ja han er2 meter og han siger det andet er sku da ulækkert for det sprøjter jo hvis man står op. 

Altså mener du jeg skal bede ham om at flytte?

Min x var også to meter høj og sad også ned og der var aldrig pis på gulvet. Har sku heller aldrig været ude for at det er SÅ slemt. 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

LiLyKa skriver:

Hvis han ikke vil lære at styre sin diller, og ikke vil sidde ned, så må han lære at gøre rent, MED våd klud og sæbe. 

Synes måske også bare at det er lidt "mor agtigt" hvis jeg skal stå ved siden af og "diktere" hvordan han skal gøre rent for at han kan finde ud af at gøre det ordenligt

Anmeld Citér

7. februar 2016

Fremad

Er man ikke gammel nok til enten at ramme rigtigt eller tørre op efter sig... Så hedder det for mig at så sidder man ned! 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Er man ikke gammel nok til enten at ramme rigtigt eller tørre op efter sig... Så hedder det for mig at så sidder man ned! 

Det har jeg også foreslået. Men så siger han at han ikke kan tisse ordenligt af. Han har en blæreproblem og siger selv det er derfor

Anmeld Citér

7. februar 2016

Mullesmith

Anonym skriver:

Jeg har to pissemyre herhjemme der hver dag pisser ved siden af, ik det samme når det er børn ved jeg godt men her bliver toilettet rengjort med vådservietter flere gange om dagen nogen gange. Det er da bare useriøst af din mand han ikke tøre op efter sig!! Fyyy

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.