Når manden pisser ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg syntes det er mærkeligt din mand ikke kan acceptere at gøre ordenligt rent efter sig.. 

Blæreproblem eller ej... Så skal et wc være rent!! 

Sæt et skilt på døren, så han kan læse det inden han går ud af døren.. 

Her er hjemme har jeg en spand, rengøringsmiddel og en klud stående ved siden af wc'et..

simpelhen fordi jeg hader et klamt wc.. Og eftersom vi tit har gæster her hjemme, så vil jeg gerne ha de kan sætte sig ned på et rent wc! 

Har sat en rengørings spray og en klud ved siden af og regner med han hør rent efter hvert besøg. Har han sagt at han ville. 

Har set man kan få nogle wallstickers til toiletbrættet hvor der står noget med at hvis man ikke kan pisse lige skal man sætte sig ned som en pige. Tror jeg skal have fat i det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

Har sat en rengørings spray og en klud ved siden af og regner med han hør rent efter hvert besøg. Har han sagt at han ville. 

Har set man kan få nogle wallstickers til toiletbrættet hvor der står noget med at hvis man ikke kan pisse lige skal man sætte sig ned som en pige. Tror jeg skal have fat i det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Ja nemlig sådan en

så bliver han da mindet om det hver gang han går på wc

Anmeld Citér

7. februar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

Ja nemlig sådan en

så bliver han da mindet om det hver gang han går på wc

Ja præcist 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Ved du hvor den fås henne. Kan kun finde den på engelsk

Anmeld Citér

7. februar 2016

Kamilla-m

Anonym skriver:

Søg på billige wallatickers på facebook. Hende Janni er SÅ dygtig til at lave dem.

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

H-Nielsen skriver:

Søg på billige wallatickers på facebook. Hende Janni er SÅ dygtig til at lave dem.

Mange tak

Anmeld Citér

7. februar 2016

o1Mutte

Anonym skriver:

Desværre nej Håber du finder den  

Anmeld Citér

7. februar 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Er ved at være godt TRÆT og sur over at min mand bliver ved med at pisse ved siden af toilettet. 

Jeg har altid gjort rent een gang i ugen da det bare var mig og min datter, hvilket var rigeligt. Men nu efter han er flyttet ind er jeg nærmest nød til at tørre toilet og gulv af hver anden dag hvis der ikke skal lugte af pis! Synes simpelhen det er så klamt. 

Har selvfølgelig snakket med ham om det, på en pæn måde og senere en sur måde, da den pæne heller ikke hjalp. Men lige lidt hjælper det. 

Begriber ikke han ikke kan styre sin tissemand har sagt han må sætte sig ned, men så mener manden ikke han får tisset ordentlig. 

Kom med et godt råd ellers eksplodere jeg snart over for min kæreste

Satte denne op uden sige noget til min mand den har sjovt nok haft en god effekt  tror han forstod pointen fra min side af og han synes selv den er sjov nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Satte denne op uden sige noget til min mand den har sjovt nok haft en god effekt  tror han forstod pointen fra min side af og han synes selv den er sjov nu 

Har også tænkt på at sætte en op. 

Hvir har du købt din?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.