Når manden pisser ved siden af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Har også tænkt på at sætte en op. 

Hvir har du købt din?

På trendsales, gav 38 kr med Porto 

har du en trendsales konto ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2016

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

På trendsales, gav 38 kr med Porto 

har du en trendsales konto ? 

Nej desværre ikke. Men kender en der har, kan være hun kan købe en for mig

Anmeld Citér

7. februar 2016

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Er ved at være godt TRÆT og sur over at min mand bliver ved med at pisse ved siden af toilettet. 

Jeg har altid gjort rent een gang i ugen da det bare var mig og min datter, hvilket var rigeligt. Men nu efter han er flyttet ind er jeg nærmest nød til at tørre toilet og gulv af hver anden dag hvis der ikke skal lugte af pis! Synes simpelhen det er så klamt. 

Har selvfølgelig snakket med ham om det, på en pæn måde og senere en sur måde, da den pæne heller ikke hjalp. Men lige lidt hjælper det. 

Begriber ikke han ikke kan styre sin tissemand har sagt han må sætte sig ned, men så mener manden ikke han får tisset ordentlig. 

Kom med et godt råd ellers eksplodere jeg snart over for min kæreste

Synes jeg har set sådan nogle flue-klistermærker til at sætte nede i kummen, så han har noget at sigte efter. Sådan en ville jeg sætte op tror jeg

Anmeld Citér

7. februar 2016

Tine B

Rema 1000 har nogle rengøringsservietter til toilettet.. De er faktisk rigtig gode og koster kun 10 kr.. 

http://www.tilbudonline.dk/tilbud/tilbud.asp?artid=2091793

Anmeld Citér

7. februar 2016

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Er ved at være godt TRÆT og sur over at min mand bliver ved med at pisse ved siden af toilettet. 

Jeg har altid gjort rent een gang i ugen da det bare var mig og min datter, hvilket var rigeligt. Men nu efter han er flyttet ind er jeg nærmest nød til at tørre toilet og gulv af hver anden dag hvis der ikke skal lugte af pis! Synes simpelhen det er så klamt. 

Har selvfølgelig snakket med ham om det, på en pæn måde og senere en sur måde, da den pæne heller ikke hjalp. Men lige lidt hjælper det. 

Begriber ikke han ikke kan styre sin tissemand har sagt han må sætte sig ned, men så mener manden ikke han får tisset ordentlig. 

Kom med et godt råd ellers eksplodere jeg snart over for min kæreste

Hvis han rammer ved siden af så gør han det vel rent???

Her er det den der sviners ansvar at gøre det rent.. medmindre det er opkast og man er supersyg så hjælper vi hinanden...

Anmeld Citér

7. februar 2016

"Anarkisten"

Altså...den der med at han ikke for tømt blæren ordentlig holder ikke vand (eller tis). Blæren bliver netop tømt helt og ordentligt når man sidder. Ham om det, men han må sørge for at ramme kummen eller gøre rent. Sådan er reglerne! 

Anmeld Citér

7. februar 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Nej desværre ikke. Men kender en der har, kan være hun kan købe en for mig

Okay så skal hun søge på mywally wallstickers så kommer den frem 

Anmeld Citér

9. februar 2016

JellyBean

Jeg ved ikke om det allerede er foreslået - og jeg håber ikke jeg fornærmer nogen.

På nogle offentlige toiletter er det afprøvet at sætte et lille mærke (jeg tror vidst det var en flue, men det er ikke så vgtigt) i kummen lige over vandet. Det viser sig at mænd er meget bedre til at rMme hvis de har noget at sigte efter som fanger deres opmærksomhed. 

Det ser måske lidt sjovt ud, men jeg har selv overvejdet muligheden da jeg har to knægte der syntes det er meget sjovere at gå på wc hvis man må stå op og tisse.

Anmeld Citér

9. februar 2016

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres gode råd. 

Har nu sat en spray og lagt en klud og bedt ham om at tørre af efter hvert besøg. Måske lidt strengt, men han siger han ikke selv kan se det. Når han ikke kan se det må han jo bare gøre rent hver gang. Tænker at han på et tidspunkt så bliver træt af at tørre af at han rammer rigtigt. 

Overvejer også de der flue stickers til at sætte nede i toilettet. 

Anmeld Citér

21. februar 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Tak for alle jeres gode råd. 

Har nu sat en spray og lagt en klud og bedt ham om at tørre af efter hvert besøg. Måske lidt strengt, men han siger han ikke selv kan se det. Når han ikke kan se det må han jo bare gøre rent hver gang. Tænker at han på et tidspunkt så bliver træt af at tørre af at han rammer rigtigt. 

Overvejer også de der flue stickers til at sætte nede i toilettet. 

Her er din løsning, hvis ikke han har oppet sig endnu.

Mvh. M

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.