Anonym skriver:
Jeg tror jeg takker af her! Jeg har ikke rigtig brug for at vide at det er os andre omkring drengene der er noget i vejen med, for det er ikke sådan jeg og min mand ser det! Vi ser en dreng i store problemer, som har brug for hjælp ja, men det bliver ikke her han skal have den, det er vores familie ikke stærk nok til med de to mindste der er bange for hans voldelighed og nu endnu en baby på vej! Jeg søgte egentlig nok mest nogen svar på om han kan være psykisk syg eller hvad der er der gør han er så fysisk hård ved mine børn! Det må jeg så selv rode med. Jeg kan ikke håndtere hans adfærd og jeg tror at vi fremover kun har samvær mellem far og søn. Jeg vil simpelthen ikke gå og frygte for mine børns ve og vel hvergang han skal komme. Det er også et svært emne det her og det var nok ikke lige på baby.dk jeg skulle have spurgt til råds! Her læser man kun det man selv vil læse ud af indlæggende.
Jeg er i tvivl om hvad du spørger til råds om for du har fået så sindsyg mange gode svar til hvordan i kan komme det meste af problematikkerne til livs - dog kræver det professionel hjælp at ændre.
Men du vil ikke se det som et "familie problem" og så kommer det aldrig til at ændre sig.
Jeg synes det er synd at far ikke træder mere i karakter for at sønnike kan føle sig som en del af jer men at far også er med til at ekskludere ham fra jeres fællesskab. Som mor til et barn med særlige behov stritter alt i mig når jeg læser dine svar - MEN jeg har selv været der. Nu er jeg så bare kommet igen tårerne, vreden, frustrationen over ikke at blive kernefamilien med almindelig fungerende børn som stopper når man siger stop eller hvad der ellers kan være og accepteret at det er sådan her vores liv er. Vi er sammen fuldtid altid - vi lever i det dagligt og man er sgu nødt til at kæmpe for ikke bare smide håndklædet i ringen fordi man har et andet syn på hvad man skal kunne som familie.
Jeg kan godt følge dig - men sønnike fortjener at blive kæmpet for på lige fod med hvis det var et af dine "egne" børn som faldt udenfor normen.
Anmeld
Citér