Hvornår så i hjerteblink?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Det var desværre ikke godt nyt. Har ikke fået svar på blodprøverne, men scanningen viste at der ikke var noget som var vokset, min fostersæk svarede stadig til 4/5 uge, og ifølge min positive test ville jeg mindst være i 5. Uge.. Så det hele er 99,9% gået i stå i uge 4, og det er derfor at jeg bløder, fordi min krop afstøder fosteret.. Jeg ville højest sandsynligt selv bløde det hele ud, ellers må jeg få en udskabning  ikke lige sådan min første graviditet skulle være..

Øv hvor er jeg ked af at høre det 

ved præcis hvordan du har det, det er slet ikke en sjov besked .. 

Har du ikke fået en "frist" på hvornår du skal have blødt det ud?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Øv hvor er jeg ked af at høre det 

ved præcis hvordan du har det, det er slet ikke en sjov besked .. 

Har du ikke fået en "frist" på hvornår du skal have blødt det ud?

Det er forfærdeligt! Og jeg er stoppet med at bløde nu.. Har fået svar på mine blodprøver, de er som de skal være i uge 5 - 5500. Er ved at gå ud af mit gode skind 

Anmeld Citér

29. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Det er forfærdeligt! Og jeg er stoppet med at bløde nu.. Har fået svar på mine blodprøver, de er som de skal være i uge 5 - 5500. Er ved at gå ud af mit gode skind 

Giv det lidt tid, ikke at det betyder at den er levedygtig men blot for en sikkerhedsskyld, det er det jeg gjorde.. Min blodprøver var også fine og passede med hvor langt jeg var henne, men som du ved er der intet foster .. 

Men måske du er så heldig, at dit foster er der, og er levedygtig, måske det blot er en langsom starter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.