Hvornår så i hjerteblink?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.362 visninger
42 svar
10 synes godt om
27. januar 2016

VN

hej piger 

nu er jeg så småt ved at indfinde mig med, at jeg bare skal bløde lidt her i starten. Men jeg skal til scanning fredag og forhåbentlig se hjerteblink. Der ville jeg være 5+6/6+0. Hvornår så i hjerteblink? Prøver virkelig at sætte mine forventninger lidt ned, men ville så gerne se at der er liv derinde. Man bliver jo alligevel bekymret når man har lidt blødning. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Soonmom

Man siger hjertet går i gang i uge 6, så du kan ikke være sikker på noget - jeg er ikke selv blevet skannet så tidligt så jeg har ingen erfaringer 

Anmeld Citér

27. januar 2016

o1Mutte

VN skriver:

hej piger 

nu er jeg så småt ved at indfinde mig med, at jeg bare skal bløde lidt her i starten. Men jeg skal til scanning fredag og forhåbentlig se hjerteblink. Der ville jeg være 5+6/6+0. Hvornår så i hjerteblink? Prøver virkelig at sætte mine forventninger lidt ned, men ville så gerne se at der er liv derinde. Man bliver jo alligevel bekymret når man har lidt blødning. 

6+3 og der var hjertet lige startet med at slå sagde scanningsdamen Hørte det også. Tudede så meget det var så vildt 

Men udover hjertet der blinkede var der ikke så meget at se, vedhæfter lige billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. januar 2016

Carina:-)

Det tidligste jeg har set er 5+3 og det er tidligt 

Normalt siger man at man først kan være sikker i uge 7 .

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

o1Mutte skriver:

6+3 og der var hjertet lige startet med at slå sagde scanningsdamen Hørte det også. Tudede så meget det var så vildt 

Men udover hjertet der blinkede var der ikke så meget at se, vedhæfter lige billede 

Iiiiiih hvor et fint billede! Jeg krydser fingre for på fredag, et eller andet må være sket på 1 uge, og 4 dages Pletblødning 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Becks

Var til en scanning 5+6, hvor der ikke var hjerteblink.. Blev scannet igen 6+3, hvor der var ☺️

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babydreams

Har endnu ikke set hjerteblink, der er tvivl spørgsmål om hvor langt jeg er henne, det eneste jeg har set er en Tom fostersæk, enten betyder det for mig, at fosteret er gået til grunde rigtig tidligt, eller den bare ikke er synlig endnu .. 

Jeg er i min værste tid i mit liv pt, med alt det venten, ved ikke om jeg er købt eller solgt 

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Har endnu ikke set hjerteblink, der er tvivl spørgsmål om hvor langt jeg er henne, det eneste jeg har set er en Tom fostersæk, enten betyder det for mig, at fosteret er gået til grunde rigtig tidligt, eller den bare ikke er synlig endnu .. 

Jeg er i min værste tid i mit liv pt, med alt det venten, ved ikke om jeg er købt eller solgt 

Hmm, jeg kan prøve at tage et billede af mit scanningsbillede, for der fik jeg afvide at alt var som det skulle. Skal bare lige finde ud af hvordan man gør 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Hmm, jeg kan prøve at tage et billede af mit scanningsbillede, for der fik jeg afvide at alt var som det skulle. Skal bare lige finde ud af hvordan man gør 

Ville gerne se det, hvis du kan finde ud af at ligge det ind ..

sygehuset ville lave en kirurgisk udskrabning med det samme på mig for en uge siden, sagde nej og nu har min krop så fået 14 dage ellers skal jeg have det fjernet d. 3/2 lægen har nærmest dødsdømt min graviditet allerede nu ..

selvom jeg sagde jeg troede jeg maks var 5 uger henne, sagde han det passer ikke dit hormon tal er for højt til det.. 

Har siden snakket med en privat klinik der siger at man ikke kan sige hormon tallet er for højt bare fordi man er så og så langt henne, så er helt forvirret i mit hovede ..

dette er virkelig en ønske baby, så det hele er også bare så slemt syntes jeg 

Anmeld Citér

27. januar 2016

SRP

I denne graviditet så jeg 5+4 ved andre 6+0 (blev ikke scannet før) men fra 6+ er man nogenlunde sikker.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.