Hvornår så i hjerteblink?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2016

modesty

VN skriver:

hej piger 

nu er jeg så småt ved at indfinde mig med, at jeg bare skal bløde lidt her i starten. Men jeg skal til scanning fredag og forhåbentlig se hjerteblink. Der ville jeg være 5+6/6+0. Hvornår så i hjerteblink? Prøver virkelig at sætte mine forventninger lidt ned, men ville så gerne se at der er liv derinde. Man bliver jo alligevel bekymret når man har lidt blødning. 

Tommefingerreglen er 7+0. Problemet ved scanning før dette punkt, er at du kan risikere at blive vildt skuffet/bekymret hvis du ikke ser hjerteblink. Jeg synes at 6+0 er vildt tidligt. Kan ikke helt forstå hvorfor de gør det så tidligt? 

Jeg blødte også tidligt i graviditeten, og søn på 4 år er sund og rask. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Jeg prøver også at fokusere på alt er godt, men Gud hvor er det bare svært , når lægerne dødsdømmer der fra starten .. 

Jeg er i hvert fald spændt på scanningen imorgen, og håber for alt i verden, der er en lille prik .. 

Det samme håber jeg i får at se om en uges tid 

årh, lige nu har jeg det bare sådan at alle graviditetssymptomer er mere end velkommen, hvis bare min lille blod vil vokse sig stor og stærk, og komme ud til os engang i september 

Du må lige give lyd når du er blevet scannet  jeg skal scannes fredag og midt næste uge.. Iiiih!! Fandt lige dette link med scanningsbilleder uge for uge - dit er så normalt som det kan være i uge 5. Tjek det lige 

http://scannings-huset.dk/din-graviditet/uge-for-uge.aspx

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

modesty skriver:

Tommefingerreglen er 7+0. Problemet ved scanning før dette punkt, er at du kan risikere at blive vildt skuffet/bekymret hvis du ikke ser hjerteblink. Jeg synes at 6+0 er vildt tidligt. Kan ikke helt forstå hvorfor de gør det så tidligt? 

Jeg blødte også tidligt i graviditeten, og søn på 4 år er sund og rask. 

Ja det ved jeg  Men tror det er fordi at jeg netop er så nervøs over den blødning, at jeg gerne vil følge med i om det udvikler sig som det skal. For hvis lille spir er gået i stå, så ville de være forfærdeligt at gå rundt med i 6 uger. Hvor meget blødte du, og var det også omkring uge 5+? 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Krydserfingre

Her er jeg 7 uger. Men så hjerteblink allerede i uge 6  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Du må lige give lyd når du er blevet scannet  jeg skal scannes fredag og midt næste uge.. Iiiih!! Fandt lige dette link med scanningsbilleder uge for uge - dit er så normalt som det kan være i uge 5. Tjek det lige 

http://scannings-huset.dk/din-graviditet/uge-for-uge.aspx

Ja det kan jeg godt se, ork jeg føler mig forvirret, det svært at være glad fordi jeg er bange for min reaktion hvis der så ikke er noget.. 

Jeg giver en briefing imorgen ligeså snart jeg ved nærmere 

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Ja det kan jeg godt se, ork jeg føler mig forvirret, det svært at være glad fordi jeg er bange for min reaktion hvis der så ikke er noget.. 

Sådan har jeg det også, for ville blive så ødelagt hvis jeg havde mine forventninger for højt  Dejligt! Iiiih, jeg krydser alt hvad der kan krydses og glæder mig til at høre. Bedste tanker til dig og bebs 

Anmeld Citér

27. januar 2016

modesty

VN skriver:

Ja det ved jeg  Men tror det er fordi at jeg netop er så nervøs over den blødning, at jeg gerne vil følge med i om det udvikler sig som det skal. For hvis lille spir er gået i stå, så ville de være forfærdeligt at gå rundt med i 6 uger. Hvor meget blødte du, og var det også omkring uge 5+? 

Jeg pletblødte i 3-4 dage omkring 5+ - og igen omkring 9+

Kan godt forstå at du er nervøs. Det var jeg også. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

modesty skriver:

Jeg pletblødte i 3-4 dage omkring 5+ - og igen omkring 9+

Kan godt forstå at du er nervøs. Det var jeg også. 

Åh okay! Det er sjovt at det hjælper at høre andre har prøvet det samme  jeg er på 4. Dag med pletblødning/meget mild menstruation. Men ingen smerter, udover de normale ligmentsmerter (synes jeg ikke gør ondt, bare små niv), hvilket er et godt tegn på at det vokser derinde. Krydser fingre!

Anmeld Citér

28. januar 2016

Doubleup

VN skriver:

hej piger 

nu er jeg så småt ved at indfinde mig med, at jeg bare skal bløde lidt her i starten. Men jeg skal til scanning fredag og forhåbentlig se hjerteblink. Der ville jeg være 5+6/6+0. Hvornår så i hjerteblink? Prøver virkelig at sætte mine forventninger lidt ned, men ville så gerne se at der er liv derinde. Man bliver jo alligevel bekymret når man har lidt blødning. 

Jeg var inde 5+3 og der var intet hjerteblink og 6+6 var der massere :-)

Anmeld Citér

28. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Har tænkt meget på jer idag! Hvordan gik det? Håber håber håber!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.