Hvornår så i hjerteblink?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Ville gerne se det, hvis du kan finde ud af at ligge det ind ..

sygehuset ville lave en kirurgisk udskrabning med det samme på mig for en uge siden, sagde nej og nu har min krop så fået 14 dage ellers skal jeg have det fjernet d. 3/2 lægen har nærmest dødsdømt min graviditet allerede nu ..

selvom jeg sagde jeg troede jeg maks var 5 uger henne, sagde han det passer ikke dit hormon tal er for højt til det.. 

Har siden snakket med en privat klinik der siger at man ikke kan sige hormon tallet er for højt bare fordi man er så og så langt henne, så er helt forvirret i mit hovede ..

dette er virkelig en ønske baby, så det hele er også bare så slemt syntes jeg 

Jeg tror jeg har fundet ud af det, så jeg kan uploade det lige om lidt! Synes det virker helt absurd de ville lave en udskrabning på dig med det samme, for her i 5. Uge er fosteret så lille man ikke kan se det på en scanning, nogen kan slet ikke se den sorte plet. Hmm! Jeg er også selv nervøs, jeg pletbløder.. Men prøver at se positivt på det og håbe på det bedste - når scanning siger at alt ser fint ud, så må det være rigtigt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Jeg tror jeg har fundet ud af det, så jeg kan uploade det lige om lidt! Synes det virker helt absurd de ville lave en udskrabning på dig med det samme, for her i 5. Uge er fosteret så lille man ikke kan se det på en scanning, nogen kan slet ikke se den sorte plet. Hmm! Jeg er også selv nervøs, jeg pletbløder.. Men prøver at se positivt på det og håbe på det bedste - når scanning siger at alt ser fint ud, så må det være rigtigt 

Glæder mig til at se billedet

Tror også jeg vil tage det mere roligt, hvis jeg i det mindste havde fået at vide at scanningen så fin ud ..

syntes også det var voldsomt de allerede ville lave en udskrabning men det vat fordi mit hcg tal var højt, også skulle man kunne se noget mere sagde lægen, men stod fast i min beslutning ..

har nu bestille tid til en scanning imorgen på et privat klinik, har brug for andre øjne på det hele, min tillid til de læger jeg har på sygehuset lige nu, tør jeg ikke helt at stole på .. 

Jeg håber og krydser for dig, at alt går som ventet 

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

Glæder mig til at se billedet

Tror også jeg vil tage det mere roligt, hvis jeg i det mindste havde fået at vide at scanningen så fin ud ..

syntes også det var voldsomt de allerede ville lave en udskrabning men det vat fordi mit hcg tal var højt, også skulle man kunne se noget mere sagde lægen, men stod fast i min beslutning ..

har nu bestille tid til en scanning imorgen på et privat klinik, har brug for andre øjne på det hele, min tillid til de læger jeg har på sygehuset lige nu, tør jeg ikke helt at stole på .. 

Jeg håber og krydser for dig, at alt går som ventet 

Jeg får også mine scanninger ved privat klinik, jeg kunne slet ikke vente med at få at vide om der var noget eller om det var helt slut for mig! Men de er så søde, og jeg tror også du får en bedre oplevelse der 

prøvet at vedhæfte billedet her. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Jeg får også mine scanninger ved privat klinik, jeg kunne slet ikke vente med at få at vide om der var noget eller om det var helt slut for mig! Men de er så søde, og jeg tror også du får en bedre oplevelse der 

Jeg har i hvert fald haft en bedre kontakt med det private, når jeg har fortalt dem om min situation har de ikke malet fanden på væggen, de vil dog heller ikle garantere mig noget, men de har bare været så lyttende, og det har bare været i telefonen vi har haft de snakke .. 

Øv ikke noget billede kom med 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Jo nu kunne jeg se det .. 

Det ligner akkurat mit scanningsbillede, har desværre ikke fået et med så jeg kunne have vedhæftet det .. 

Hvor er den lille plet, de mener er fosteret? 

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Jo nu kunne jeg se det .. 

Det ligner akkurat mit scanningsbillede, har desværre ikke fået et med så jeg kunne have vedhæftet det .. 

Hvor er den lille plet, de mener er fosteret? 

Den sorte plet er sækken fosteret bliver større i, hvis du har den - så er der et foster, du er nok bare heller ikke længere end 5 uger henne. Jeg skulle gerne kunne se det lille hjerte på fredag. Prøv evt lige at søge "scanning uge 5" på Google, de ser allesammen sådan ud. Nu bliver jeg da helt arrig på de læger!! Når dit hcg tal stiger og er fint, og din scanning ser sådan ud - så er du helt sikkert gravid. Ej hvor er de lede!

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Den sorte plet er sækken fosteret bliver større i, hvis du har den - så er der et foster, du er nok bare heller ikke længere end 5 uger henne. Jeg skulle gerne kunne se det lille hjerte på fredag. Prøv evt lige at søge "scanning uge 5" på Google, de ser allesammen sådan ud. Nu bliver jeg da helt arrig på de læger!! Når dit hcg tal stiger og er fint, og din scanning ser sådan ud - så er du helt sikkert gravid. Ej hvor er de lede!

Mit hcg tal stiger som det skal, min scanning ser sådan ud som dit, har ingen smerter ej heller blødt, ømme bryster, kvalme meget træt og rigtig oppustet .. 

De mener fosteret evt, er gået til grunde at den ikke har udviklet sig, men min fostersæk bare bliver ved med at vokse..  

De var også ved at snakke om den evt sad et helt andet sted .. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Lisbeth1985

VN skriver:

hej piger 

nu er jeg så småt ved at indfinde mig med, at jeg bare skal bløde lidt her i starten. Men jeg skal til scanning fredag og forhåbentlig se hjerteblink. Der ville jeg være 5+6/6+0. Hvornår så i hjerteblink? Prøver virkelig at sætte mine forventninger lidt ned, men ville så gerne se at der er liv derinde. Man bliver jo alligevel bekymret når man har lidt blødning. 

6+4

Anmeld Citér

27. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Mit hcg tal stiger som det skal, min scanning ser sådan ud som dit, har ingen smerter ej heller blødt, ømme bryster, kvalme meget træt og rigtig oppustet .. 

De mener fosteret evt, er gået til grunde at den ikke har udviklet sig, men min fostersæk bare bliver ved med at vokse..  

De var også ved at snakke om den evt sad et helt andet sted .. 

Jeg tror slet ikke at du skal være nervøs!man kan ikke se baby på en scanning når man er så kort henne. Se mig, jeg bløder lidt og får afvide at jeg skal være rolig men slappe af. Er stadig nervøs, men tager en dag af gangen. Det hjalp mig at se andre billeder af scanninger i den uge. Selvfølgelig, hvis der ikke sker noget i løbet af en uges tid - så er min lille spir gået tabt, men håber virkelig at alt er okay. Jeg er næsten sikker på at alt er som det skal være hos dig!  Jeg har kun symptomer som træthed, oppustet, små jag/niv i underlivet (ligmentsmerter) og en gang imellem ømme bryster. Mine bryster er dog meget nylavede, så det kan være svært at få dem med.. 

Anmeld Citér

27. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Jeg tror slet ikke at du skal være nervøs!man kan ikke se baby på en scanning når man er så kort henne. Se mig, jeg bløder lidt og får afvide at jeg skal være rolig men slappe af. Er stadig nervøs, men tager en dag af gangen. Det hjalp mig at se andre billeder af scanninger i den uge. Selvfølgelig, hvis der ikke sker noget i løbet af en uges tid - så er min lille spir gået tabt, men håber virkelig at alt er okay. Jeg er næsten sikker på at alt er som det skal være hos dig!  Jeg har kun symptomer som træthed, oppustet, små jag/niv i underlivet (ligmentsmerter) og en gang imellem ømme bryster. Mine bryster er dog meget nylavede, så det kan være svært at få dem med.. 

Jeg prøver også at fokusere på alt er godt, men Gud hvor er det bare svært , når lægerne dødsdømmer der fra starten .. 

Jeg er i hvert fald spændt på scanningen imorgen, og håber for alt i verden, der er en lille prik .. 

Det samme håber jeg i får at se om en uges tid 

årh, lige nu har jeg det bare sådan at alle graviditetssymptomer er mere end velkommen, hvis bare min lille blod vil vokse sig stor og stærk, og komme ud til os engang i september 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.