Hvornår så i hjerteblink?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2016

sofie85

Har siddet og læst hele tråden, og nu er jeg nødt til lige at følge med 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Har tænkt meget på jer idag! Hvordan gik det? Håber håber håber!

Desværre ikke godt, stadigvæk en tom fostersæk, som svarede til jeg skulle være 7+4 henne .. 

Hende der scannede mig, mente at det var et vindæg jeg har været udsat for, så nu må jeg vente til på onsdag hvor jeg skal have fortaget en udskrabning 

Anmeld Citér

28. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Desværre ikke godt, stadigvæk en tom fostersæk, som svarede til jeg skulle være 7+4 henne .. 

Hende der scannede mig, mente at det var et vindæg jeg har været udsat for, så nu må jeg vente til på onsdag hvor jeg skal have fortaget en udskrabning 

Åh nej!  Det er jeg virkelig ked af at høre! Håbede sådan lige at det gik godt. 

Jeg er også ret nervøs for min scanning imorgen.. Men ved du hvad? Hvis den heller ikke er der hos mig, så er det bare ikke vores tur denne gang, men næste gang er det! Vi vil også helst have sunde og stærke børn 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Åh nej!  Det er jeg virkelig ked af at høre! Håbede sådan lige at det gik godt. 

Jeg er også ret nervøs for min scanning imorgen.. Men ved du hvad? Hvis den heller ikke er der hos mig, så er det bare ikke vores tur denne gang, men næste gang er det! Vi vil også helst have sunde og stærke børn 

Håbede bestemt også selv, men ja, der er lidt "nemmere" at skille sig af med det der er nu, frem for senere i graviditet og få at vide den aldrig ville være leve dygtig .. 

Vi er også besluttet på, at vi må op på hesten igen, også håbe den hurtig er der, med en rask baby 

denne graviditet kom 1 måned efter P-pille stop, så vi er heldigvis gode til at blive gravide, håber vi igen er det..

hvornår skal du scannes imorgen?

Anmeld Citér

28. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Håbede bestemt også selv, men ja, der er lidt "nemmere" at skille sig af med det der er nu, frem for senere i graviditet og få at vide den aldrig ville være leve dygtig .. 

Vi er også besluttet på, at vi må op på hesten igen, også håbe den hurtig er der, med en rask baby 

denne graviditet kom 1 måned efter P-pille stop, så vi er heldigvis gode til at blive gravide, håber vi igen er det..

hvornår skal du scannes imorgen?

Lige præcis, også samme tanker jeg har hvis mit er gået tabt. Hellere for tidligt, så man ikke bliver alt for knyttet  

Men det lyder dejligt! Så burde det snart lykkes igen, du lyder ihverfald til at være rigtig fertil 

Jeg skal scannes kl 9.45, og får svar på mine blodprøver kl 9 ca (første gang jeg overhovedet får taget ), men føler mig egentlig okay afklaret med at den er enten/eller.. Selvom jeg selvfølgelig bliver lidt ked af det. 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Lige præcis, også samme tanker jeg har hvis mit er gået tabt. Hellere for tidligt, så man ikke bliver alt for knyttet  

Men det lyder dejligt! Så burde det snart lykkes igen, du lyder ihverfald til at være rigtig fertil 

Jeg skal scannes kl 9.45, og får svar på mine blodprøver kl 9 ca (første gang jeg overhovedet får taget ), men føler mig egentlig okay afklaret med at den er enten/eller.. Selvom jeg selvfølgelig bliver lidt ked af det. 

Havde os valgt at sætte mig selv i hovedet at den var gået til grunde, så jeg ikke blev for ked af det når jeg fik det at vide, jo jeg fældede en tåre alligevel, for øv jeg syntes det er uretfærdigt .. 

Ja, har heldigvis aldrig døjet med min fertalitet, det er jeg rigtig heldig med 

jeg krydser alt hvad der krydses kan for at i, i morgen får et fantastisk svar 

du må endelig give en tilbagemeldning .. 

Har igennem mit forløb fået taget et par blodprøver, hvor mit hcg har været ganske fint stigende, men det er ikke unormalt når der er tale om et vindæg har jeg læst mig frem til..

Anmeld Citér

28. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Havde os valgt at sætte mig selv i hovedet at den var gået til grunde, så jeg ikke blev for ked af det når jeg fik det at vide, jo jeg fældede en tåre alligevel, for øv jeg syntes det er uretfærdigt .. 

Ja, har heldigvis aldrig døjet med min fertalitet, det er jeg rigtig heldig med 

jeg krydser alt hvad der krydses kan for at i, i morgen får et fantastisk svar 

du må endelig give en tilbagemeldning .. 

Har igennem mit forløb fået taget et par blodprøver, hvor mit hcg har været ganske fint stigende, men det er ikke unormalt når der er tale om et vindæg har jeg læst mig frem til..

Det er også virkelig uretfærdigt!  

Jeg giver en update efter scanning, og krydser også fingre!  Selvom jeg godt nok er ved at opgive håbet. Bløder på 5. Dagen nu, og det er bare ikke normalt. Men jeg håber! Dog ikke optimistisk 

Anmeld Citér

28. januar 2016

Babydreams

VN skriver:

Det er også virkelig uretfærdigt!  

Jeg giver en update efter scanning, og krydser også fingre!  Selvom jeg godt nok er ved at opgive håbet. Bløder på 5. Dagen nu, og det er bare ikke normalt. Men jeg håber! Dog ikke optimistisk 

Med min søn blødte jeg frem til uge 27, og han er helt sund og rask, så der er håb 

Anmeld Citér

28. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Med min søn blødte jeg frem til uge 27, og han er helt sund og rask, så der er håb 

Jeg håber virkelig også!  Det er min første graviditet, så troede jo slet ikke det skulle starte sådan. Er gået fra brunlig pletblødning, til frisk lille blødning, til nu helt lyst "laksefarvet" lille pletblødning. Og så synes jeg det er svært at skælne imellem ligmentsmerter og "farlige" smerter.. Men synes bestemt ikke jeg har menstruations smerter, så der er håb. Hvis mine tal er fine, og man kan se noget i scanninger imorgen så bliver jeg nok mere optimistisk 

Anmeld Citér

29. januar 2016

VN

Rikke Rasmussen skriver:

Det var desværre ikke godt nyt. Har ikke fået svar på blodprøverne, men scanningen viste at der ikke var noget som var vokset, min fostersæk svarede stadig til 4/5 uge, og ifølge min positive test ville jeg mindst være i 5. Uge.. Så det hele er 99,9% gået i stå i uge 4, og det er derfor at jeg bløder, fordi min krop afstøder fosteret.. Jeg ville højest sandsynligt selv bløde det hele ud, ellers må jeg få en udskabning  ikke lige sådan min første graviditet skulle være..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.