Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2016

lineog4

blæksprutten skriver:

Åh du er herlig Godt du ikke blev nurse Hilsen en real life nurse!

Jeg har heldigvis så stor selvindsigt så jeg godt vidste jeg ikke skulle det selvom jeg synes det er er super interessant fag. Men har dog mere tålmodighed med mennesker på arbejde end hjemme og især min stakkels mand bør efter min mening spise en panodil og komme i gang  børnene må gerne være mere pusse nusse syge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2016

klmf

lineog4 skriver:

Jeg har heldigvis så stor selvindsigt så jeg godt vidste jeg ikke skulle det selvom jeg synes det er er super interessant fag. Men har dog mere tålmodighed med mennesker på arbejde end hjemme og især min stakkels mand bør efter min mening spise en panodil og komme i gang  børnene må gerne være mere pusse nusse syge

Jeg har det på samme måde med lærerfaget, synes det er spændende og vigtigt - men kunne aldrig være det selv

Anmeld

27. januar 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Operationen er da top relevant! 

På den ene side kan det være en kvinde, der har brugt familiens ferieopsparing til plastikpatter og har forlangt, at hendes mand skulle bruge sin ferie på at varte hende op i hoved og røv, mens hun ligger og surmulende skriver debatindlæg om, hvor latterlig hendes mand er. 

På den anden side har vi en kvinde, der har fået fjernet en ondartet hjernetumor og nu ligger derhjemme til kærlig terminal pleje. 

Om "det bare er TS" er MEGET svært at svare på, når man ikke kender baggrunden. Er det TS, der er urimelig  eller manden, der har brug for krisehjælp og et los i røven? Jeg ved det ikke. 

Og nu bliver jeg (og mange andre) jo faktisk spurgt! Så derfor har vi brug for at vide mere. 

Lige nu fremstiller TS sig lidt som en kost, og det er sikkert ikke tilsigtet. 

Pudsigt.. Jeg synes du bliver fremstillet som en pisse nysgerrig kost 

Få dig dog noget andet at gå op i. 

Hvad end nogen vælger at få lavet plastikkirurgi, får fjernet et ben, påsyet en ekstra arm, eller hvad end de gør, så rager det overhovedet ikke dig. 

Lyder mest af alt som om du er bitter over et par triste hængetasker, siden du konstant skal nævne silikone bryster.

Anmeld

27. januar 2016

Anonym

Ja... Det er bare dig! 

Anmeld

27. januar 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Pudsigt.. Jeg synes du bliver fremstillet som en pisse nysgerrig kost 

Få dig dog noget andet at gå op i. 

Hvad end nogen vælger at få lavet plastikkirurgi, får fjernet et ben, påsyet en ekstra arm, eller hvad end de gør, så rager det overhovedet ikke dig. 

Lyder mest af alt som om du er bitter over et par triste hængetasker, siden du konstant skal nævne silikone bryster.

Nej, jeg er faktisk i besiddelse af nogle ret flotte bryster, som har givet næring til to vildt flotte døtre - og de hænger ikke det mindste! De er nok noget af det, jeg bedst kan lide ved min krop. 

Næh, jeg nævner plastikpatter, fordi jeg kunne forestille mig, at der er visse restriktioner på, hvad man kan bære med to stykker kunstig selvtillid indopereret. I hvert fald hvis de er spritnye fra pakken. 

Derudover er det jo en planlagt operation, hvor du gerne ville vise resultatet, så det virkede bare så oplagt. 

Anmeld

27. januar 2016

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så lukkes tråden her.

Alle skal holde sig til vores retningslinjer! Man går efter bolden og ikke personen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.