Er det bare mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.203 visninger
55 svar
88 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er blevet opereret i sidste uge, og i den forbindelse er min kæreste nødt til at tage sig af alle løft m.v. Af vores søn på 1,5 år.

Det var en helt klar aftale, at han skulle være på, så jeg lige kan komme mig, for jeg må ikke løfte i 4 uger.

Det var intet problem, for han har taget ferie. 

Men han har simpelthen været så led og ubehagelig efter jeg kom hjem fra hospitalet  

Inden jeg blev opereret sad han med næsen begravet i sin Tlf. 

Det har han ellers aldrig gjort, men det startede for et par uger siden. Uanset hvad han foretager sig, så har han telefonen med. På badeværelset, i køkkenet osv., og den er på lydløs.

Da han kom for at besøge mig på hospitalet, så satte han sig i en stol og kiggede på sin telefon. Han spurgte ikke om noget, eller ville se resultatet af operationen.

det var så Mærkeligt.

Han snerrer ad mig og sønnen. Der er ingen tålmodighed, og han sukker højlydt og gør opmærksom på, at han er vildt utilfreds. 

Det er så synd for vores søn, men jeg prøver virkelig at lade ham gøre det på sin måde. Jeg blander mig ikke eller retter. Men det vender sig i min mave, for han er slet ikke sig selv.

Hele hans attitude er så ubehagelig. Faktisk så ubehageligt, at mine forældre valgte at gå i går, da de var her for at hjælpe med det praktiske, for her var ikke blevet ryddet op, sat i opvaskeren eller smidt vasketøj i kurven siden i onsdags!

Jeg har spurgt ham hvad der lige foregår, men der er ikke noget. Han vil ikke tale med mig, og nu går jeg på listetæer herhjemme. 

Hele formiddagen har han ikke talt til mig, og nu er han lige kørt, og jeg kan mærke at jeg er utrolig ked af det. For hvad foregår der? Og hvad gør jeg, når han ikke vil tale? 

Skal han have plads, skal jeg gå ham på klingen? Det er da for underligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2016

Anonym

Jeg var bestemt gået ham på klingen og spurgt hvad der var så spændende i den tlf siden hele hans væremåde har ændret sig....

Og gjort ham opmærksom på at han snakker ubehagelig overfor sine kære og ikke mindst hans søn....

Nu ved jeg ikke hvad du er blevet opereret for men at stille i opvasker mm mener jeg ikke høre ind under tunge løft... Det kan muligvis være små ring som det der får det til at tippe ved ham....selvom det ikk er ok med den opførsel..... Hverken før eller efter 

Anmeld

25. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg var bestemt gået ham på klingen og spurgt hvad der var så spændende i den tlf siden hele hans væremåde har ændret sig....

Og gjort ham opmærksom på at han snakker ubehagelig overfor sine kære og ikke mindst hans søn....

Nu ved jeg ikke hvad du er blevet opereret for men at stille i opvasker mm mener jeg ikke høre ind under tunge løft... Det kan muligvis være små ring som det der får det til at tippe ved ham....selvom det ikk er ok med den opførsel..... Hverken før eller efter 

Nu er det ikke min operation, og hvad jeg derefter må og kan, som er til debat 

Derfor har jeg heller ikke skrevet hvad jeg er opereret for, men tak for dit svar 

Anmeld

25. januar 2016

Tanja.mp

Det lyder som min eks da han skrev med andre.

Men jeg havde spurgt, hvad der var så spændene ved den telefon og hvis jeg ikke kunne få et svar, vil jeg spørg om jeg må se. Måtte jeg ikke det så vil jeg spørg om han kunne ligge telefonen, mens han ordnede nogen ting. Vil han heller ikke det, så vil jeg bede ham vælge mellem hans interessante telefon pige eller hans familie. Så Finder du hurtigt ud af om det er en anden.

Men kan også være at han synes det for meget det hele og ikke vil sige noget.

Det er rigtig svært at komme med ideer/forslag når man ikke kender mandens personlighed.

Og god bedring med dig.

Anmeld

25. januar 2016

Anonym trådstarter

Tanja.mp skriver:

Det lyder som min eks da han skrev med andre.

Men jeg havde spurgt, hvad der var så spændene ved den telefon og hvis jeg ikke kunne få et svar, vil jeg spørg om jeg må se. Måtte jeg ikke det så vil jeg spørg om han kunne ligge telefonen, mens han ordnede nogen ting. Vil han heller ikke det, så vil jeg bede ham vælge mellem hans interessante telefon pige eller hans familie. Så Finder du hurtigt ud af om det er en anden.

Men kan også være at han synes det for meget det hele og ikke vil sige noget.

Det er rigtig svært at komme med ideer/forslag når man ikke kender mandens personlighed.

Og god bedring med dig.

Tak  

Jeg tænker også om han mon har fået et chok, over hvor meget arbejde der er i at have hus og et lille barn. Men han er jo for pokker en voksen mand altså 

Anmeld

25. januar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Jeg er blevet opereret i sidste uge, og i den forbindelse er min kæreste nødt til at tage sig af alle løft m.v. Af vores søn på 1,5 år.

Det var en helt klar aftale, at han skulle være på, så jeg lige kan komme mig, for jeg må ikke løfte i 4 uger.

Det var intet problem, for han har taget ferie. 

Men han har simpelthen været så led og ubehagelig efter jeg kom hjem fra hospitalet  

Inden jeg blev opereret sad han med næsen begravet i sin Tlf. 

Det har han ellers aldrig gjort, men det startede for et par uger siden. Uanset hvad han foretager sig, så har han telefonen med. På badeværelset, i køkkenet osv., og den er på lydløs.

Da han kom for at besøge mig på hospitalet, så satte han sig i en stol og kiggede på sin telefon. Han spurgte ikke om noget, eller ville se resultatet af operationen.

det var så Mærkeligt.

Han snerrer ad mig og sønnen. Der er ingen tålmodighed, og han sukker højlydt og gør opmærksom på, at han er vildt utilfreds. 

Det er så synd for vores søn, men jeg prøver virkelig at lade ham gøre det på sin måde. Jeg blander mig ikke eller retter. Men det vender sig i min mave, for han er slet ikke sig selv.

Hele hans attitude er så ubehagelig. Faktisk så ubehageligt, at mine forældre valgte at gå i går, da de var her for at hjælpe med det praktiske, for her var ikke blevet ryddet op, sat i opvaskeren eller smidt vasketøj i kurven siden i onsdags!

Jeg har spurgt ham hvad der lige foregår, men der er ikke noget. Han vil ikke tale med mig, og nu går jeg på listetæer herhjemme. 

Hele formiddagen har han ikke talt til mig, og nu er han lige kørt, og jeg kan mærke at jeg er utrolig ked af det. For hvad foregår der? Og hvad gør jeg, når han ikke vil tale? 

Skal han have plads, skal jeg gå ham på klingen? Det er da for underligt 

Jøsses han lyder som en idiot! Jeg har ondt af dig, men mest af din søn. En baby på halvandet skal ikke snærres af og behandles på den måde 

Anmeld

25. januar 2016

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Jøsses han lyder som en idiot! Jeg har ondt af dig, men mest af din søn. En baby på halvandet skal ikke snærres af og behandles på den måde 

Det er også der jeg står af. 

Anmeld

25. januar 2016

Bshizzle

Det med at sidde med hans mobil.. Var noget der startede allerede før din operation? 

- Denne last har min kæreste osse her hjemme, da han spiller et krigs spil af en art med en masse online venner i den app.. Ergo.. Sætter han den på lydløs da jeg virkelig ikke gider høre på de påmindelser samt beskeder han hele tiden får 

Du siger at han går og snerrer af dig? Måske han ikke havde i baghovedet at han skulle stå for ALT det huslige der hjemme, men at du godt kunne hjælpe lidt til i køkkenet mm da det ikke kræver de vilde løft? 

Lige meget hvad.. Så vil mit bedste råd at være og sætte dig ned og snakke med ham og finde ud af hvordan i kan løse det 

Hvis intet hjælper, så ville JEG ha pakket min taske (evt osse ungernes) og ta hjem til mine forældre et par dage for at få ro på smerterne men måske osse give min kæreste det rum han sikkert ville ha godt af. 

Anmeld

25. januar 2016

jenny4

Måske det kunne hjælpe at tage en anden indgangsvinkel til jeres snak om det.. Eks være bekymret for om han har det godt, om han er syg men ikle vil fortælle det for at skåne dig osv. Jeg tror desværre ikke det er sådan noget der er på spil men det kan være det viser ham hvor langt ude han er, hvis det er de tanker hans opførsel giver dig.

Hvis ikke han vil tale om det og påstår at der ikke er noget galt, så synes jeg det er rimeligt at du beder ham ændre sin opførsel og tage det ansvar han har som kæreste og far alvorligt. Og hvis jeres opgavefordeling i hans øjne er skæv så må i jo drøfte hvordan i kommer igennem de uger hvor du er sengeliggende. Måske en rengøringshjælp eller forældre der tager over (men selvfølgelig skal han behandle dem respektfuldt). 

Anmeld

25. januar 2016

Anonym

jeg havde nok prøvet at forklare ham at den eneste det er snydt for med hans opførelse er jeres søn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.