Soonmom skriver:
2000 kr burgte da også være mere end rigeligt til mad og gave på en måned, det kan man sagtens, nej det er ikke mange penge, men man burgte sagtens kunne klare der uden man skal ud og tigge hos andre der rent faktisk arbejder for deres penge
Håber da du lægger en plan ind for hvordan jeg kan klare madbudgettet for under 2000 kr om måneden, for det ville da hjælpe rigtig meget. Mit barn er 6 år og skal have en formiddagssnack, madpakke og sfo-mad med hver dag i skole.
Nu har jeg lige læst mit eget indlæg igen men kan ikke rigtigt se hvor det står henne at jeg tiggede??? For det gjorde jeg ikke. Den skønne kvinde tilbød det selv og for mit barns skyld tog jeg imod.
Altså godt nok er jeg jo "KUN" en kontanthjælpsmodtager men alligevel et menneske, underligt nok, så jeg har følelser og skriver igen at jeg hellere end gerne ville forsørge os selv men står i en situation hvor jeg ikke kan klare det men bliver kastet hid og did alligevel og er faktisk ked af du indirekte og i din måde at skrive på, hvert fald den opfattelse JEG har, sætter mig i bås med dem der kun vil udnytte systemet. Tror du ikke at hvis jeg kunne arbejde, så gjorde jeg det? At være en del af en arbejdsplads. Ikke at føle mig sær, blive kigget mistroisk på, når jeg fortæller jeg er psykisk syg. Ikke at skulle se på mit barn bliver valgt fra, ikke af børnene i skolen men deres forældre, så frygter da at hun på sigt bliver et mobbeoffer pga mig. Ville så gerne kunne føle mig godt tilpas igen og just blend in.
Anmeld
Citér