Omskæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2016

Abracadabra

modesty skriver:

Det kan man da. På nogle nyfødte drenge kan man se at de har forhudsforsnævring eller lignende problematikker, og at det derfor kan være nødvendigt med indgrebet. Kender selv én som har fået foretaget det ved fødslen af den årsag.

Stort set ALLE nyfødte drenge har forhudsforsnævring, det er det normale for en nyfødt dreng. Den må man hverken forsøge at føre tilbage og slet ikke skære i. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2016

Krydserfingre

modesty skriver:

Det kan man da. På nogle nyfødte drenge kan man se at de har forhudsforsnævring eller lignende problematikker, og at det derfor kan være nødvendigt med indgrebet. Kender selv én som har fået foretaget det ved fødslen af den årsag.

okay det vidste jeg ikke! Tak

Anmeld

21. januar 2016

Krydserfingre

Stort set ALLE nyfødte drenge har forhudsforsnævring, det er det normale for en nyfødt dreng. Den må man hverken forsøge at føre tilbage og slet ikke skære i. 

fejl

Anmeld

21. januar 2016

MinPrins

modesty skriver:

Det skal de da have.... Det er først når de bliver ældre at de skal kunne trække forhuden tilbage...

Anmeld

21. januar 2016

lottemusen

Krydserfingre skriver:

ja jeg car nok bare naiv at tro folk kunne svare. 

Vi sad ikke på skolen, men i vores studiegruppe hos en af os da vi laver eksamens opgave pt. Utroligt jeg egentlig skal forsvare mig???

Jeg synes ikke du er naiv! Jeg synes du gjorde det klart fra starten af, at du kun ønskede svar på dit spørgsmål og ikke lagde op til debat 

At der så er nogle mennesker, som åbenbart ikke kan holde deres holdninger for dem selv, når de pænt bliver bedt om det , det er ikke din skyld! 

Jeg har desværre flere gange oplevet på denne debatside, at folk liiiige skal komme med deres holdning, selvom der bare bliver stillet et simpelt spørgsmål.... 

Håber du ellers har fået svar på dit spørgsmål, og held og lykke med eksamensopgaven! 

Anmeld

21. januar 2016

SofiaMik

Jeg synes jo så bare, at det er et sundhedstegn, at folk ikke vil lade den ligge. Lige omkring det emne skal man ikke have lov til at stille spørgsmål i stilhed. Hvis ingen reagerede, så ville det jo være en slags accept af emnet.

Anmeld

21. januar 2016

Krydserfingre

SofiaMik skriver:

Jeg synes jo så bare, at det er et sundhedstegn, at folk ikke vil lade den ligge. Lige omkring det emne skal man ikke have lov til at stille spørgsmål i stilhed. Hvis ingen reagerede, så ville det jo være en slags accept af emnet.

Undlsyld mig men folk må da have deres meninger i fred, hvad fanden er det for en holdning! Om man så er uenig er noget helt andet. Man skal respektere folks beslutninger, det har jeg i hvert fald lært hjemmefra! 

MEN DET ER IKKE DET MIN TRÅD HANDLER OM

Anmeld

21. januar 2016

Krydserfingre

lottemusen skriver:

Jeg synes ikke du er naiv! Jeg synes du gjorde det klart fra starten af, at du kun ønskede svar på dit spørgsmål og ikke lagde op til debat 

At der så er nogle mennesker, som åbenbart ikke kan holde deres holdninger for dem selv, når de pænt bliver bedt om det , det er ikke din skyld! 

Jeg har desværre flere gange oplevet på denne debatside, at folk liiiige skal komme med deres holdning, selvom der bare bliver stillet et simpelt spørgsmål.... 

Håber du ellers har fået svar på dit spørgsmål, og held og lykke med eksamensopgaven! 

Tusind tak for din opbakning, jeg ér åbenbart naiv for du og et par få andre er de eneste der har kunne respektere min tråd. Jeg tror nok lidt for meget på (voksne!!!) folk

det har jeg i hvert fald lært nu, man kan ikke bare spørge om noget. 

Anmeld

21. januar 2016

Krydserfingre

Hvordan får man lukket en tråd?

Er VIRKELIG blevet skuffet over nogle folk herinde, jeg ønskede ikke folks egne holdninger men det er åbenbart for meget for langt. Jeg havde et simpelt spørgmsål som åbenbart ikke var så simpelt igen. Utroligt en gruppe af enten kommende mødre eller fuldtids mødre ikke kan finde ud af dette. Øv hvor er det surt. Er ked af min tråd skulle gøres til noget den ikke var. 

Anmeld

21. januar 2016

lottemusen

Det er jeg så ikke helt enig i. Jeg synes, at lige meget hvilket emne det handler om, så skal man have lov til at stille et spørgsmål, uden at det skal diskuteres.

Dermed ikke sagt, at dem der svarer er ligeglade. Jeg synes bare man skal respektere når TS ikke ønsker diskussion. Man kan jo altid starte sin egen diskussion om emnet, hvis man vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.