Hvor gammel er man for at blive kaldt ung mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2016

Bella&Lina

Love Angel skriver:

Hvis nogle føler skam ved at være ung mor så lad være med det 

det sku fantastisk at være ung mor .jeg har altid ønsket at være ung mor men nået desvære ikke at blive det før 25 årig

jeg oprettede tråden om et lille håb om at man vil mene mig som ung mor som 25 men som det ser ud til så mener offeligheden at man er ung mor unger de 25 år 

så jeg desvære gammel mor HAHA

Hehe. Det er SKØNT at være unge forældre. Hårdt, men det er det jo til tider , uanset alder 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Bella&Lina skriver:

Hehe. Det er SKØNT at være unge forældre. Hårdt, men det er det jo til tider , uanset alder 

Ej det SEMPELTHEN uanset alder så er det hårdt. 

Men må indrømme unge forældre kan og har mere energi 

derfor er det lidt øv at jeg var først 25 da jeg både bliv gravid og fødte vores datter

for har altid ønsket mig at blive ung mor 

det må SEMPELTHEN være helt perfekt at blive gravid som 22-23 

men jeg er 1 år ældre end min mand og han var ikke parat og kunne lige få ham med på at vi kan begynde og prøve på vores bryllups nat

Anmeld Citér

16. januar 2016

Bella&Lina

Love Angel skriver:

Ej det SEMPELTHEN uanset alder så er det hårdt. 

Men må indrømme unge forældre kan og har mere energi 

derfor er det lidt øv at jeg var først 25 da jeg både bliv gravid og fødte vores datter

for har altid ønsket mig at blive ung mor 

det må SEMPELTHEN være helt perfekt at blive gravid som 22-23 

men jeg er 1 år ældre end min mand og han var ikke parat og kunne lige få ham med på at vi kan begynde og prøve på vores bryllups nat

Tror nu næppe du ville kunne have mærket forskel fra 22 til de 25  men ja, det er dejligt og dejligt at vide man er færdig med at lave familie og bare kan bruge resten af livet på og nyde den  vi skal ikke have flere end de 2 piger vi har 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Bella&Lina skriver:

Tror nu næppe du ville kunne have mærket forskel fra 22 til de 25  men ja, det er dejligt og dejligt at vide man er færdig med at lave familie og bare kan bruge resten af livet på og nyde den  vi skal ikke have flere end de 2 piger vi har 

Arh der er dog forskel på 22 til 25 

og ja det tror jeg gerne på. Der er så ekstremt mange fordele ved at være ung mor.

og hehe okay hvor gammel er i nu? 

Og hvor gammel var du da du fik den første? 

Og hvor længe har i været sammen?

Anmeld Citér

16. januar 2016

Bella&Lina

Love Angel skriver:

Arh der er dog forskel på 22 til 25 

og ja det tror jeg gerne på. Der er så ekstremt mange fordele ved at være ung mor.

og hehe okay hvor gammel er i nu? 

Og hvor gammel var du da du fik den første? 

Og hvor længe har i været sammen?

Jeg bliver 22 år om en mdr. Jeg var 17 da vi fik vores ældste og 20 da vi fik vores yngste. Min mand er 28. Min mand og jeg blev gift i 2013 og vi har været sammen siden jeg var knap 15 år. 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Love Angel

Mor til 4
Bella&Lina skriver:

Jeg bliver 22 år om en mdr. Jeg var 17 da vi fik vores ældste og 20 da vi fik vores yngste. Min mand er 28. Min mand og jeg blev gift i 2013 og vi har været sammen siden jeg var knap 15 år. 

Hehe årh hold da helt op hvor smukt det hele 

haha lyder jeg tosset når jeg skriver det?

men helt ærlig det synes jeg altså 

Anmeld Citér

16. januar 2016

Mor til Ella

Jeg var 24 da jeg fødte vores første, og blev tilbudt en særlig gruppe for ventende UNGE mødre

Og da jeg og min mand allerede dengang havde dannet par i 8 år, havde haft hus i 7, jeg selv var selvstændig og havde været det siden jeg var 19

Så her har det hvertfald ikke kunne have været andet end alderen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.