Hvad vil i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2016

lineog4

Hvis nu sin mand ligner en af de her pumpede, tatoverede fitness dyr, så tror jeg faktisk jeg ville tænke: vauw de er ikke så overfladiske alle sammen og de har ikke alle samme smag med afblegede duller - nej det var rimelig fordomsfuldt, men det var egentlig bare for at vende den om, det rykker jo også på fordommene om de kære veltrænede mennesker.

men ærligt, jeg ville formodentlig intet tænke. Måske slet ikke opdage jer med mindre I udstrålede en fantastisk glæde og appetit på livet så jeg blev lidt misundelig eller I havde er super lækker barn i hånden. Tænker ikke så meget om andre par, og bliver sådan helt teenage fnisende hvis jeg begynder at tænke på de har sex sammen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak for de sidste søde indlæg, sidder i sengen og smiler lidt med min veltrænede top lækker mand. Han siger han elsker mig for den jeg er. Fordi jeg altid griner af hans dårlige jokes og fordi jeg altid smiler og er godt humør. Fordi jeg altid kan se det positive i Alt, og fordi jeg er mor til hans 2 unger. Han siger at han elsker mig fordi jeg er en del af ham. Han elsker og passe mig og få han til at føle sig som en mand. Fordi fordi fordi : ) orker ikke og skrive det men forhelvede! Jeg elsker ham så højt og er så glad for alle de år vi har haft sammen. Og alle de år vi kommer til at have i fremtiden. Jeg er ked af min venindes bemærknin men efter en samtale med min mand ved jeg hvorfor det er mig der er i hans liv.  En god Reminder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.