Hvad vil i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.287 visninger
41 svar
138 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2016

Anonym trådstarter

Min mand er veltrænet. Han træner mindst 4 gange om ugen. Det er mest styrketræning og vedligeholdelse  han spiser aldrig usundt og går op i sin udseende. Også er han gift med mig. Overvægtig har aldrig make up på. Altid i behageligt tøj. Forleden sad vi et par piger og min veninde sagde for sjov at hun ikke kunne se hvad han elskede ved mig. Og efterfølgende har jeg tænk er det hvad andre folk tænker når de ser os sammen ? Hvad vil i tænke? Lidt baggrunds historie er at vi har været sammen siden Folke skolen og er midt i 30erne med 2 børn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Min mand er veltrænet. Han træner mindst 4 gange om ugen. Det er mest styrketræning og vedligeholdelse  han spiser aldrig usundt og går op i sin udseende. Også er han gift med mig. Overvægtig har aldrig make up på. Altid i behageligt tøj. Forleden sad vi et par piger og min veninde sagde for sjov at hun ikke kunne se hvad han elskede ved mig. Og efterfølgende har jeg tænk er det hvad andre folk tænker når de ser os sammen ? Hvad vil i tænke? Lidt baggrunds historie er at vi har været sammen siden Folke skolen og er midt i 30erne med 2 børn. 

Hvis jeg kendte jer, ville jeg nok ik tænke så meget over det, da det jo er personligheden man forelsker sig i, og vedbliver med at elske.

Hvis jeg så jer på gaden, ville det nok komme an på hvor behageligt dit behagelige tøj er, altså meget behageligt tøj er jo også pænt jeg ville ikke tænke over make up eller vægt, men mere din fremtoning og jeres fremtoning sammen.

Anmeld Citér

15. januar 2016

Abracadabra

Jeg tænker, at du har en lidt træls veninde. Samtidig ville det jo være sundt for dig at blive normalvægtig,  og dejligt for dig (og din mand) med flot tøj. 

Man må jo godt gøre sig lidt umage med sit udseende selvom man har været kærester siden folkeskolen. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvis jeg kendte jer, ville jeg nok ik tænke så meget over det, da det jo er personligheden man forelsker sig i, og vedbliver med at elske.

Hvis jeg så jer på gaden, ville det nok komme an på hvor behageligt dit behagelige tøj er, altså meget behageligt tøj er jo også pænt jeg ville ikke tænke over make up eller vægt, men mere din fremtoning og jeres fremtoning sammen.

Hm. Tak for din tilbagemelding  vi er stadig lige forelskede og holder altid hånd... 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Sagde hun det for sjov til dig? For jeg synes da ikke, at det er sjovt? Jeg synes, det er lidt svært at sige, hvad jeg ville tænke, fordi det kommer jo også an på din fremtoning...

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg tænker, at du har en lidt træls veninde. Samtidig ville det jo være sundt for dig at blive normalvægtig,  og dejligt for dig (og din mand) med flot tøj. 

Man må jo godt gøre sig lidt umage med sit udseende selvom man har været kærester siden folkeskolen. 

Jeg ved det godt. Har et krævende job hvor jeg ikke altid har mulighed for at spise så jeg sluger min mand og spiser når jeg kommer hjem ved 23.30 tiden for derefter at sove. Har i øjeblikket ikke overskud til at købe nyt tøj eller gøre noget ud af mig selv. Ja hun sagde det i sjov og vi grinte også men efterfølgende ramte det mig lidt. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Sagde hun det for sjov til dig? For jeg synes da ikke, at det er sjovt? Jeg synes, det er lidt svært at sige, hvad jeg ville tænke, fordi det kommer jo også an på din fremtoning...

Ja vi var 6 piger. Og vi grinte men hvorfor ved jeg ikke helt men mest nok fordi de andre grinte... Min fremtoning..... Tænke tænke. Jeg ser nok meget forelsket ud stadigvæk

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Jeg ville ikke tænke noget. 

Synes nærmere det her handler om din venindes kommentar. Var det et enkeltstående tilfælde eller er den slags kommentarer noget du hører fra hende ofte/engang imellem? Hvis det er sidstnævnte, er der måske grund til at overveje om hun er god for dig... Er det førstnævnte, kunne du måske lige nævne at det ikke var så rar en kommentar. For den har jo tydeligvis sået en usikkerhed ift. dit parforhold. Det synes jeg ikke er i orden

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg ved det godt. Har et krævende job hvor jeg ikke altid har mulighed for at spise så jeg sluger min mand og spiser når jeg kommer hjem ved 23.30 tiden for derefter at sove. Har i øjeblikket ikke overskud til at købe nyt tøj eller gøre noget ud af mig selv. Ja hun sagde det i sjov og vi grinte også men efterfølgende ramte det mig lidt. 

Du bør lade være at sluge din mand....  He he... 

Nej. Vil bare sige, at det da ikke er nogen god veninde, der siger sådan noget. Øv pas på hun ikke er efter din mand.

Kram til dig

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du bør lade være at sluge din mand....  He he... 

Nej. Vil bare sige, at det da ikke er nogen god veninde, der siger sådan noget. Øv pas på hun ikke er efter din mand.

Kram til dig

Haha, skal nok Prøve og lade være. Jeg ved ikke hvorfor det gik ondt efter et stykke tid for det var ikke så slemt da hun sagde det mellem de andre. Min mand er ikke til sminkedukker. Hun har mindst et kilo make up på. Men du har ret hun snakker altid om hvor sød og hjælpsom han er. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.