Hvad vil i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Min mand er veltrænet. Han træner mindst 4 gange om ugen. Det er mest styrketræning og vedligeholdelse  han spiser aldrig usundt og går op i sin udseende. Også er han gift med mig. Overvægtig har aldrig make up på. Altid i behageligt tøj. Forleden sad vi et par piger og min veninde sagde for sjov at hun ikke kunne se hvad han elskede ved mig. Og efterfølgende har jeg tænk er det hvad andre folk tænker når de ser os sammen ? Hvad vil i tænke? Lidt baggrunds historie er at vi har været sammen siden Folke skolen og er midt i 30erne med 2 børn. 

Det er en meget overfladisk veninde/veninder du har, hvis hun/de mener der ikke er noget at elske ved dig fordi du måske ikke lige har udseendet med dig. Din mand elsker dig, med deller og rander under øjnene osv. for lige nu er det en del af dig.

Derudovdr synes jeg at det er en direkte ondskabsfuld kommentar fordi hun indirekte siger at din personlighed åbenbart ikke er nok.

Det kunne også godt lyde som om din veninde er lidt jaloux på det skår du har

hvad jeg ville tænke hvis jeg så jer ville variere meget, alt efter scenarie, opførsel, udseende osv. Men i sidste ende betyder det ikke en skid hvad jeg tænker, eller hvad andre tænker, bare folk er glade.

Nu er jeg selv overvægtig og gør i hverdagen ikke noget ud af mig selv da jeg er hjemmegående og min kæreste ligger da nok et par takker eller mere over mig på "hotness" skalaen.. Men han elsker mig, med alt hvad jeg er. jeg har prøvet flere gange at være afsted med min kæreste hvor piger har lavet tilnærmelser overfor min kæreste selv om jeg sad lige ved siden af.. De har simpelthen slet ikke set at jeg kunne være hans kæreste, for det meste er jeg ved at dø af grin når de står der og snor sig. Nogengange snaver jeg ham bare i gulvet og sender dem et " ja, han er min, du er måske lækre, men han har valgt mig og han vælger mig hver eneste dag"-blik...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Zelinasmor

Jeg tænker det er en ond veninde at sige sådan. Også bare for sjov.

Når det så er sagt, så jo. Jeg ville undre mig og kigge en ekstra gang hvis jeg så sådan 2 forskellige typer gå hånd i hånd. Kun fordi de veltrænede gutter jeg kender aldrig ville blive set med en kvinde der ikke gør det vilde ud af sig selv eller passer sin krop så den er sund. 

Jeg synes det er super fedt! Men ville kigge en ekstra gang.

Det er det samme den anden vej. Min kæreste får mange gange at vide at han har lavet en overscoring med mig. Hvilket også er ondt at sige. Min kæreste er meget tynd, og er måske ikke den der toptrimmede mand alle kigger efter, hvor jeg går rigtig meget op i mig selv, min påklædning osv simpelthen bare fordi jeg godt kan li det. Jeg faldt for min kærestes personlighed og charme.

Anmeld Citér

15. januar 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg ved det godt. Har et krævende job hvor jeg ikke altid har mulighed for at spise så jeg sluger min mand og spiser når jeg kommer hjem ved 23.30 tiden for derefter at sove. Har i øjeblikket ikke overskud til at købe nyt tøj eller gøre noget ud af mig selv. Ja hun sagde det i sjov og vi grinte også men efterfølgende ramte det mig lidt. 

Hvis din mand har overskud til at træne 4 gange ugentligt og passe på sig selv, og du ikke har overskud til noget som helst, så skal I måske omfordele opgaverne derhjemme? 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mor i Aarhus

Abracadabra skriver:

Hvis din mand har overskud til at træne 4 gange ugentligt og passe på sig selv, og du ikke har overskud til noget som helst, så skal I måske omfordele opgaverne derhjemme? 

God pointe

Anmeld Citér

15. januar 2016

FruStolpe

Abracadabra skriver:

Syntes i den grad at du rammer hoved på sømmet her... 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Vores arbejdstider er anderledes. Han laver faktisk det meste herhjemme. Han træner mens ungerne er i børnehave og skole. Der slapper jeg af da jeg skal på arbejde ved 15 tiden. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Haha, skal nok Prøve og lade være. Jeg ved ikke hvorfor det gik ondt efter et stykke tid for det var ikke så slemt da hun sagde det mellem de andre. Min mand er ikke til sminkedukker. Hun har mindst et kilo make up på. Men du har ret hun snakker altid om hvor sød og hjælpsom han er. 

Du har jo også selv fordomme - at kalde din venindes type for "sminkedukker".

Men ærligt jeg tænker han/hun må godt nok være flink/sød/rar, siden den anden gider at kigge på en, der er ligeglad med sig selv.

Anmeld Citér

15. januar 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Vores arbejdstider er anderledes. Han laver faktisk det meste herhjemme. Han træner mens ungerne er i børnehave og skole. Der slapper jeg af da jeg skal på arbejde ved 15 tiden. 

Så skulle du nok til at tænke lidt mere på dig selv og selv få trænet i dagtimerne. 

Hvis du er gift med en sundhedsbevidst hottie og selv er helt ligeglad med dit udseende og dit helbred, så er der i hvert fald nogle punkter, I ikke passer så godt sammen på... 

Så hvorfor ikke få gang i løbeskoene og mascaraen? Selv han selvfølgelig elsker dig for din personlighed, skader det jo ikke, at du også bliver en lækkermås. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym

Nu er jeg så nok i din mands sted, jeg er en høj(180) slank(60kg) pige med mange model billeder og photoshoots bag mig og får stadig taget undertøjsbilleder efter 3 børn. Og min mand er 164 høj og med topmave osv men jeg elsker ham for den han er. Han er min bedste ven og har været det i 10 år og vi er stadig smask forelsket. Jeg vil aldrig have nogle andre end ham selvom jeg da får nogle tilbud fra virkelig flotte mænd nogle gange, men siger pænt nej tak. Han er mit et og alt og vil aldrig undvære ham. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Når man vælger at sætte sådan et emne til debat, må man forvente, at der kan komme alle slags input. Og det er hvad jeg ville tænke. Kvinde er kvinde værst.

Du plejer da heller ikke at holde dig tilbage med input

Nej, men her har du en i forvejen usikker pige. Så ville jeg ikke sætte sådanne ideer i hendes hoved. Men god weeknd

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.