Anonym skriver:
Min mand er veltrænet. Han træner mindst 4 gange om ugen. Det er mest styrketræning og vedligeholdelse
han spiser aldrig usundt og går op i sin udseende. Også er han gift med mig. Overvægtig har aldrig make up på. Altid i behageligt tøj. Forleden sad vi et par piger og min veninde sagde for sjov at hun ikke kunne se hvad han elskede ved mig. Og efterfølgende har jeg tænk er det hvad andre folk tænker når de ser os sammen ? Hvad vil i tænke? Lidt baggrunds historie er at vi har været sammen siden Folke skolen og er midt i 30erne med 2 børn.
Det er en meget overfladisk veninde/veninder du har, hvis hun/de mener der ikke er noget at elske ved dig fordi du måske ikke lige har udseendet med dig. Din mand elsker dig, med deller og rander under øjnene osv. for lige nu er det en del af dig.
Derudovdr synes jeg at det er en direkte ondskabsfuld kommentar fordi hun indirekte siger at din personlighed åbenbart ikke er nok.
Det kunne også godt lyde som om din veninde er lidt jaloux på det skår du har
hvad jeg ville tænke hvis jeg så jer ville variere meget, alt efter scenarie, opførsel, udseende osv. Men i sidste ende betyder det ikke en skid hvad jeg tænker, eller hvad andre tænker, bare folk er glade.
Nu er jeg selv overvægtig og gør i hverdagen ikke noget ud af mig selv da jeg er hjemmegående og min kæreste ligger da nok et par takker eller mere over mig på "hotness" skalaen.. Men han elsker mig, med alt hvad jeg er.
jeg har prøvet flere gange at være afsted med min kæreste hvor piger har lavet tilnærmelser overfor min kæreste selv om jeg sad lige ved siden af.. De har simpelthen slet ikke set at jeg kunne være hans kæreste, for det meste er jeg ved at dø af grin når de står der og snor sig. Nogengange snaver jeg ham bare i gulvet og sender dem et " ja, han er min, du er måske lækre, men han har valgt mig og han vælger mig hver eneste dag"-blik...
Anmeld
Citér