Hvad vil i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Ja vi var 6 piger. Og vi grinte men hvorfor ved jeg ikke helt men mest nok fordi de andre grinte... Min fremtoning..... Tænke tænke. Jeg ser nok meget forelsket ud stadigvæk

Du skal være som du er. og har det bedst med. Din mand elsker dig jo for den du er. Heldigvis for det.  

undskyld mit sprog, men din veninde er en klaphat, og jeg kender godt det man griner, når nogle faktisk siger noget ondt om en. 

Jeg ville snakke med hende... Fortælle hende at det gjorde ondt og du har tænkt på det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg ved det godt. Har et krævende job hvor jeg ikke altid har mulighed for at spise så jeg sluger min mand og spiser når jeg kommer hjem ved 23.30 tiden for derefter at sove. Har i øjeblikket ikke overskud til at købe nyt tøj eller gøre noget ud af mig selv. Ja hun sagde det i sjov og vi grinte også men efterfølgende ramte det mig lidt. 

Det er da en ond bemærkning. Jeg var blevet stik tosset. Selvfølgelig afhænger det af hvordan det bliver sagt men umiddelbart er det da ikke en god veninde..?  

Det er meget let st tage en streg og mascara på - tager ca 5 min. Så det er et spørgsmål om prioritering. Prøv st opgrader med en lille hurtig makeup og udskift usunde måltider med en sund smothie eller juice og mandler fx. Baseret på 80 pct grønsager. Det er en start   og det tager ikke så lang tid at lave klar dagen før med en blender eller juicemaskine.

Anmeld Citér

15. januar 2016

modesty

Anonym skriver:

Min mand er veltrænet. Han træner mindst 4 gange om ugen. Det er mest styrketræning og vedligeholdelse  han spiser aldrig usundt og går op i sin udseende. Også er han gift med mig. Overvægtig har aldrig make up på. Altid i behageligt tøj. Forleden sad vi et par piger og min veninde sagde for sjov at hun ikke kunne se hvad han elskede ved mig. Og efterfølgende har jeg tænk er det hvad andre folk tænker når de ser os sammen ? Hvad vil i tænke? Lidt baggrunds historie er at vi har været sammen siden Folke skolen og er midt i 30erne med 2 børn. 

Jeg ville tænke at folks lyster og preferencer er forskellige, og at I helt sikkert hver især tænder på den type som den anden er. Og at det er dejligt at I har fundet hinanden. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg tænker kun at din veninde er en skod veninde! 

Hvad rager det dog hende hvad din mand ser i dig.. Omg. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du kan jo sige til hende, at det er muligt at du ikke er dullet op som en million til dagligt, men at du i det mindste har en skøn personlighed, og ikke har behov for at nedgøre andre. 

Man kan sminke sig til et flot ansigt, men man kan ikke sminke sig til omtanke, empati eller pli! 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Sprit25

Anonym skriver:

Du bør lade være at sluge din mand....  He he... 

Nej. Vil bare sige, at det da ikke er nogen god veninde, der siger sådan noget. Øv pas på hun ikke er efter din mand.

Kram til dig

Jeg tvivler på veninden er efter hende mand. Pas på med at sætte ideer i hovedet på folk

Anmeld Citér

15. januar 2016

*Toffee*

Det tror jeg ikke jeg ville tænke nærmere over. 

Du skal da bare være glad for at i er så glade for hinanden. Det kan da være uendeligt ligegyldigt om du er veltrænet Bare fordi han er osv.

Gider du ikke tage make up, så lad være. Det er jo overhovedet ikke vigtigt  Det er bare make up. Det er lidt en kliché, men det handler ikke om udseende. I er lykkelige sammen og det er det der er det vigtige 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym

Jeg tvivler på veninden er efter hende mand. Pas på med at sætte ideer i hovedet på folk

Når man vælger at sætte sådan et emne til debat, må man forvente, at der kan komme alle slags input. Og det er hvad jeg ville tænke. Kvinde er kvinde værst.

Du plejer da heller ikke at holde dig tilbage med input

Anmeld Citér

15. januar 2016

Clarasmor2010

Synes også det er en tarvelig kommentar fra din veninde. Når det så er sagt så er min mand også rimelig veltrænet og går en del mere op i sig selv end jeg gør. Og efter to børn har jeg heller ikke længere den flotteste figur. Men min mand elsker mig og min krop. Og det er vel i bund og grund det vigtigste ��

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Tak fordi i svare jeg vil gå i tænkeboks og overveje om jeg skal sige til hende at jeg har tænkt efterfølgende og det gik faktisk ondt, og at det ikke var Ok. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.