Hvad vil i tænke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2016

Mami

Total OFF topic. 

Men hvis din mand træner i løbet af dagen når børnene er væk i skole og børnehave og du slapper af hele dagen fordi du skal møde kl 15, hvornår arbejder din mand så? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Total OFF topic. 

Men hvis din mand træner i løbet af dagen når børnene er væk i skole og børnehave og du slapper af hele dagen fordi du skal møde kl 15, hvornår arbejder din mand så? 

Han har 11 timers vagter og derfor mange fri dage. Jeg slapper ikke af hele dagen. Jeg vågner ved 9/10 tiden lidt forskelligt. Rydder op og slapper af for at tage på arbejde ved 14.15 tiden. Så 4 eller max 5 timer. Det synes jeg ikke e meget når man skal være på hele aften. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym trådstarter

Så synes jeg at gele indlægget er begyndt og komme på et sidespor. Dette handlede ikke om hvorfor jeg ikke kan motionere osv. Jeg spurte bare om hvad i vil tænke. God aften

Anmeld Citér

15. januar 2016

Abracadabra

Anonym skriver:

Så synes jeg at gele indlægget er begyndt og komme på et sidespor. Dette handlede ikke om hvorfor jeg ikke kan motionere osv. Jeg spurte bare om hvad i vil tænke. God aften

Jeg ville tænke, at dér gik et par, der passede dårligt sammen, og det var ærgerligt, at kvinden var så ligeglad med sig selv, sit udseende og at gøre sig  lækker for sin mand, som tydeligvis havde højere standarder. Jeg ville måske også tænke, at han måske gjorde sig lækker for en anden (min søsters mand begyndte at træne meget, da han blev forelsket i en anden). 

Det ville være mine tanker. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Abracadabra skriver:

Jeg ville tænke, at dér gik et par, der passede dårligt sammen, og det var ærgerligt, at kvinden var så ligeglad med sig selv, sit udseende og at gøre sig  lækker for sin mand, som tydeligvis havde højere standarder. Jeg ville måske også tænke, at han måske gjorde sig lækker for en anden (min søsters mand begyndte at træne meget, da han blev forelsket i en anden). 

Kære TS

Jeg synes, at visse svar er temmelig overfladiske, og at det mere end antydes, at du "burde" bruge makeup etc. for at holde på ham. Jeg kan fortælle, at jeg er en forfængelig "dame", som ikke går uden for en dør uden makeup og går meget op i mit tøj. Min mand er - og har altid været - bedøvende ligeglad med, hvordan han klæder sig. Da jeg mødte ham første gang på et discotek, var han iført sikkerhedstræsko og en ussel reklame-t-shirt  Han er håndværker og går gladelig rundt med olieindsmurte arbejdsbukser og en hæslig, skriggul termojakke på gaden. Han har pletskæg og bliver klippet for sjældent. Så kommer vi gående sammen - jeg med mine upraktiske sko, dyr kjole, smykker og krigsmaling, han i førnævnte mundering. Og ja, nogle folk tænker sikkert deres - eller, det VED jeg, at de gør. Og jeg synes, det er skidesjovt og giver dem gerne noget at grine ad. 

For jeg og han VED, at vi har det mest stabile og langtidsholdbare ægteskab i vores omgangskreds. At hans selvværd altid har været højere end mit, og at han er bundsolid og hviler i sig selv. At han elsker og forguder mig og også ville gøre det, hvis jeg gik uden makeup og foretrak afslappet tøj - og at jeg er vild med hans ro og beundrer ham for at stå ved sig selv, som han er, og som han ser ud. MÅSKE hjælper det lidt på folks forståelse, at jeg de sidste år har taget på og godt kunne smide ti eller femten kilo - er jeg mon så mere "passende" for ham i deres øjne? 

Lad folk tænke, hvad de vil - din venindes opfattelse af kærlighed er tilsyneladende ret overfladisk. Og bed så din mand om at fortælle, hvad han elsker ved dig. Jeg har aldrig hørt om nogen, der elskede mascaraen. Snarere glimtet i øjnene. 

Når alt det er sagt, så mener jeg da, man godt kan gøre lidt ud af sig selv i ny og næ - jeg elsker også, når min mand tager pænt tøj på til fest og lignende. Men på hverdagsbasis er det forhåbentlig ikke det afgørende element. Jeg elsker folk, der hviler i sig selv og prioriterer det, de virkelig finder vigtigt. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Ved helt ærligt ikke hvad jeg ville tænke' desværre", men ved for mig selv at selvom jeg har nogle lange dage,på den ene eller anden måde så går jeg "desværre" også op i at jeg er pæn

Anmeld Citér

15. januar 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Min mand er veltrænet. Han træner mindst 4 gange om ugen. Det er mest styrketræning og vedligeholdelse  han spiser aldrig usundt og går op i sin udseende. Også er han gift med mig. Overvægtig har aldrig make up på. Altid i behageligt tøj. Forleden sad vi et par piger og min veninde sagde for sjov at hun ikke kunne se hvad han elskede ved mig. Og efterfølgende har jeg tænk er det hvad andre folk tænker når de ser os sammen ? Hvad vil i tænke? Lidt baggrunds historie er at vi har været sammen siden Folke skolen og er midt i 30erne med 2 børn. 

Jeg tænker: hvorfor pokker har du sådan en veninde? 

Det er det indre,der tæller - ikke det ydre!!

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mor i Aarhus

Abracadabra skriver:

Det undrer mig godt nok meget. 

Min mand er tydeligvis mest tiltrukket af mig, når jeg er uden makeup og i afslappet tøj, og bare helt mig selv, glad og rolig.

Han bryder sig ikke om makeup, lange negle, stilletter, parfume, push up bh osv.og bliver lettere irriteret, hvis en af delene er at finde på mig. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Loa

Jeg er nok desværre så overfladisk at jeg ville synes i var et umage par, men når det er sagt synes jeg da bare du skal skide højt og flot på hvad andre tænker. Hvis i to har det godt sammen, så er det da ligemeget om den ene går mere op i træning og sund kost end den anden...

Og btw, nederen veninde du har 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Anonym

Det er lidt sjovt for jeg har en slank mand, som absolut elsker, at jeg har noget på sidebenene. Han elsker mine bryster og former og det jeg kan i sengen. Han kan også godt lide, når jeg gør noget ud af mig selv. Men det er ikke det, han elsker. Det er den jeg er, det jeg gør for familien, min klogskab, mine evner i køkkenet, mit karriereliv osv. Man glemmer det ind i mellem, når man har kendt hinanden længe lige som i har, men så skal man bare lige huske hinanden på det.

Spørg din mand, hvad han elsker ved dig?  Måske har du glemt det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.