Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mullesmith skriver: Uha nej kan ikke undvære mine æbler er sindssygt trængende efter de æbler. Jeg kan heller ikke cykle nu, det ville være tortur for mit bækken. Har meget ondt og kan dårligt stå op i mere end 2min uden at skulle have noget at læne mig op af fordi jeg får helt vilde plukveer og meget ondt i lænden. Priser mig lykkelig over at det er æbler der er min last og ikke chokolade eksempelvis
Uha nej kan ikke undvære mine æbler er sindssygt trængende efter de æbler. Jeg kan heller ikke cykle nu, det ville være tortur for mit bækken. Har meget ondt og kan dårligt stå op i mere end 2min uden at skulle have noget at læne mig op af fordi jeg får helt vilde plukveer og meget ondt i lænden. Priser mig lykkelig over at det er æbler der er min last og ikke chokolade eksempelvis
Hihi du er vist afhængig af de æbler
Jeg ville nok bare tænke ekstra meget over hvad jeg ellers puttede i munden ud over de skønne æbler Spise groft og fiberrigt når motionen er no go - dit bækken skal ikke få det værre
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mom2beIhope skriver: Hihi du er vist afhængig af de æbler Jeg ville nok bare tænke ekstra meget over hvad jeg ellers puttede i munden ud over de skønne æbler Spise groft og fiberrigt når motionen er no go - dit bækken skal ikke få det værre
Jeg prøver glæder mig til at kunne motionere igen, bliver fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128