Får jeg tabt de 30+kg igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.284 visninger
41 svar
13 synes godt om
5. januar 2016

Mullesmith

Jeg er nu gået fra 91kg til 120kg  nogen der har taget ligesåmeget på under graviditet og også tabt det igen bagefter uden de store problemer? 

Jeg er 34+5 idag så der kan i værste tilfælde nå at komme endnu mere på  jeg lever af normal varieret kost med rugbrød, kød, grøntsager osv. Og spare på fedtet, drikker kun vand og lidt light sodavand eller saft. Spiser utroligt mange æbler, er afhængig af æbler. Jeg bevæger mig ikke så meget pga bækkensmerter og virkelig mange plukveer når jeg står op og laver noget. Frygter at jeg kommer til at knokle så hårdt for at tabe mig bagefter.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

Mullesmith

Jeg synes det er mega pinligt at være så stor og frygter at blive behandlet anderledes når jeg skal føde. Vægten begrænser mig også i forhold til fødsels stillinger (tror jeg). 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Hullahop92

Det er nok ikke svaret, du gerne vil høre - men jeg er overbevist om, at ens vægttab efter fødslen afhænger af ens kost- og motionsvaner efterfølgende. Jeg tog "kun" 15 kg. på, men jeg har kun tabt de 10 efterfølgende. Men jeg har til gengæld heller ikke fokuseret på at smide kiloene  overhovedet. Så du skal nok tabe en del af kiloene - det kommer helt af sig selv - men at komme helt tilbage på før-graviditetsvægten kræver (for de fleste) gode vaner og motion. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

SandraXOXO

Altså jeg tog 30 kg på i første graviditet- og de 20 var væk efter to uger. jeg gjorde intet. Levede faktisk af slik og kage fordi jeg ikk orkede lave mad  og havde jeg nu levet sundt var de sidste ti kg nok røget af også. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:

Jeg er nu gået fra 91kg til 120kg  nogen der har taget ligesåmeget på under graviditet og også tabt det igen bagefter uden de store problemer? 

Jeg er 34+5 idag så der kan i værste tilfælde nå at komme endnu mere på  jeg lever af normal varieret kost med rugbrød, kød, grøntsager osv. Og spare på fedtet, drikker kun vand og lidt light sodavand eller saft. Spiser utroligt mange æbler, er afhængig af æbler. Jeg bevæger mig ikke så meget pga bækkensmerter og virkelig mange plukveer når jeg står op og laver noget. Frygter at jeg kommer til at knokle så hårdt for at tabe mig bagefter.

Jeg tog også ca 30 kg på i min graviditet. Efter 2 uger havde jeg tabt 18 kg, uden at gøre noget særligt. Jeg havde RIGTIG meget væske i kroppen..

Nu har jeg tabt yderligere 8 kg, men vil gerne af med 10 mere. 
Jeg har spist lchf, og holdt pauser, og haft lidt yoyo-vægt. Men når jeg holder mig til lchf holder jeg egentlig også vægttabet ret ok

Anmeld Citér

5. januar 2016

Mullesmith

SandraXOXO skriver:

Altså jeg tog 30 kg på i første graviditet- og de 20 var væk efter to uger. jeg gjorde intet. Levede faktisk af slik og kage fordi jeg ikk orkede lave mad  og havde jeg nu levet sundt var de sidste ti kg nok røget af også. 

Ammede du også? Jeg kan ikke helt finde ud af om det er rigtigt at man taber sig hurtigerenår man ammer!

Anmeld Citér

5. januar 2016

Mullesmith

MummiT skriver:

Jeg tog også ca 30 kg på i min graviditet. Efter 2 uger havde jeg tabt 18 kg, uden at gøre noget særligt. Jeg havde RIGTIG meget væske i kroppen..

Nu har jeg tabt yderligere 8 kg, men vil gerne af med 10 mere. 
Jeg har spist lchf, og holdt pauser, og haft lidt yoyo-vægt. Men når jeg holder mig til lchf holder jeg egentlig også vægttabet ret ok

Så der er håb forude, jeg er jo godt klar over at der nok skal arbejdes for nogen af kiloene, og jeg glæder mig bare helt vildt til at kunne gå ture med barnevognen og bevæge mig normalt igen uden bækkensmerter. Kan på nuværende tidspunkt ikke gå mere en nogle få 100 meter før jeg må sidde ned  invaliderende!

Anmeld Citér

5. januar 2016

SandraXOXO

Mullesmith skriver:

Ammede du også? Jeg kan ikke helt finde ud af om det er rigtigt at man taber sig hurtigerenår man ammer!

Jeg har ikke ammet, så jeg ved ikke om man taber sig hurtigere med amning. Men det burde man næsten tænker jeg. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Mullesmith

SandraXOXO skriver:

Jeg har ikke ammet, så jeg ved ikke om man taber sig hurtigere med amning. Men det burde man næsten tænker jeg. 

Jeg håber på at kunne amme og at det er an baby der bare kan tage fra så min krop bliver suget tør for fedt  hehe

Anmeld Citér

5. januar 2016

linkon

Jeg gik op Ca 35 kg, og lige nu et år efter fødsel er der stadig 8 tilbage! Lige efter fødslen tabte jeg ikke mere end måske 4 kg. Det er først efter 6 måneder da jeg stoppet med at amme jeg har tabt mig, og da har det til gengæld røget af Ca 20 kg :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.