Får jeg tabt de 30+kg igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2016

lillespir26

Mullesmith skriver:

Jeg er nu gået fra 91kg til 120kg  nogen der har taget ligesåmeget på under graviditet og også tabt det igen bagefter uden de store problemer? 

Jeg er 34+5 idag så der kan i værste tilfælde nå at komme endnu mere på  jeg lever af normal varieret kost med rugbrød, kød, grøntsager osv. Og spare på fedtet, drikker kun vand og lidt light sodavand eller saft. Spiser utroligt mange æbler, er afhængig af æbler. Jeg bevæger mig ikke så meget pga bækkensmerter og virkelig mange plukveer når jeg står op og laver noget. Frygter at jeg kommer til at knokle så hårdt for at tabe mig bagefter.

Jeg vejede 91 kg da jeg blev gravid med nr 1 tog 10 kg på og tabte 18 kg på de første 15 dage da man mister meget væske i kroppen og så sveder man virkeligt meget efter fødslen og så spiser og drikker man bare meget når man ammer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Mullesmith skriver:

Åh vildt nok  så du har faktisk ammet kiloene væk. 

Ja, det gjorde jeg  bed ikke om det er genetik, da min mor gjorde det, jeg gjorde det og det samme med min søster

Anmeld Citér

6. januar 2016

Sandratoft

Mullesmith skriver:

Jeg håber på at kunne amme og at det er an baby der bare kan tage fra så min krop bliver suget tør for fedt  hehe

Jeg tog vidst 15 kg på, og tabte dem alle inden for 2 uger. Jeg ammede min datter, og tabte mig yderligere 5 kg ca, uden at gøre ret meget ved kosten (hvis jeg får lov, lever jeg egentlig ret usundt) 

Så læg endelig barnet til og am am am. Ønsk dig et barn der ammer i døgndrift de første mange måneder

Anmeld Citér

6. januar 2016

MomInTheMaking

Mullesmith skriver:

Jeg er nu gået fra 91kg til 120kg  nogen der har taget ligesåmeget på under graviditet og også tabt det igen bagefter uden de store problemer? 

Jeg er 34+5 idag så der kan i værste tilfælde nå at komme endnu mere på  jeg lever af normal varieret kost med rugbrød, kød, grøntsager osv. Og spare på fedtet, drikker kun vand og lidt light sodavand eller saft. Spiser utroligt mange æbler, er afhængig af æbler. Jeg bevæger mig ikke så meget pga bækkensmerter og virkelig mange plukveer når jeg står op og laver noget. Frygter at jeg kommer til at knokle så hårdt for at tabe mig bagefter.

Jeg vejede 122 kg (er 178 høj) da jeg fødte min datter og havde taget 27 kg på i min graviditet. Jeg fødte uden problemer ud over at hun blev hjulpet på vej med sugekop. Jeg havde ikke nogen problemer med stillinger eller noget, men lå nu også rigtig meget i badekar. nå,men jeg tabte det hele inden for den første måned uden nogen indsats, så det kan klart lade sig gøre.

Anmeld Citér

6. januar 2016

migxher

Jeg tog 25 kg på og det har taget 9 måmeder at smide men nu har jeg heller ikke gjort noget særligt for at tabe dem. Jeg har bare spist normalt. Det var dog de sidste 10 der var længst om at komme af. Da min dreng var 3 måmeder var de første 15 væk.

Og det skal lige siges at det var ikke væske i kroppen, jeg havde bare ædt som et svin ��

Amning gør ikke nødvendigvis at man taber sig. Nogle gange kan kroppen godt holde på de ekstra fedt depoter under amning.

Jeg ammede dog ikke.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Abracadabra

De første 10-15 kg er jo graviditetsvægt, og de ryger formentlig meget nemmere end de resterende kg, som jo skal arbejdes væk som al anden overvægt. 

Hvad med en diætist? 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Mullesmith

LonglivetheQueen skriver:

Jeg vejede 122 kg (er 178 høj) da jeg fødte min datter og havde taget 27 kg på i min graviditet. Jeg fødte uden problemer ud over at hun blev hjulpet på vej med sugekop. Jeg havde ikke nogen problemer med stillinger eller noget, men lå nu også rigtig meget i badekar. nå,men jeg tabte det hele inden for den første måned uden nogen indsats, så det kan klart lade sig gøre.

Så er der altså håb forude  det er bare skønt og dejligt det kan lade sig gøre

Anmeld Citér

6. januar 2016

Mullesmith

Abracadabra skriver:

De første 10-15 kg er jo graviditetsvægt, og de ryger formentlig meget nemmere end de resterende kg, som jo skal arbejdes væk som al anden overvægt. 

Hvad med en diætist? 

Jeg tror jeg vil bruge madlog.dk det har jeg prøvet før det virker ret godt. Kommer til at tage tid, vil gerne ned på 70kg så jeg kan få fjernet den overskydende hud. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Mamalou

Jeg tog 20 kg på under graviditeten med min søn og smed det hele forholdvis hurtigt. Jeg levede ikke specielt sundt i starten. Det var mit første barn, så jeg var meget optaget af ham og finde mine ben i den nye rolle. Derfor blev maden hurtigt noget usundt og nemt, hvis jeg huskede st få noget. Jeg ammede de første tre måneder, og det betød sikkert også noget. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

amkjaer

Mullesmith skriver:

Ammede du også? Jeg kan ikke helt finde ud af om det er rigtigt at man taber sig hurtigerenår man ammer!

Det er der jo nogen der gør men du skal nok ikke forvente det. Jeg blev i hver fald skuffet. Har taget 25kilo på i hver af mine graviditeter og ammet begge drenge fuldt og tabt absolut intet på det nogen af gangene. Altså har jo tabt meget de første 2-3 uger men derefter intet. Her er det en kamp og jeg var endda langt fra overvægtig inden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.