Får jeg tabt de 30+kg igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2016

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg tog 25 kg på under graviditeten, jeg vejede 67 kg inden graviditeten og 92 kg dagen inden jeg fødte. 

Jeg ammede min søn fuldt ud til han blev 6 mdr. 

Jeg tabte mig samtlige 25 kg inden han var 6 mdr gammel og kom ned på 64kg. 

Jeg spiste ikke anderledes, jeg motionerede ikke mere end før. 

Da knægten blev et år gammel og ammede lidt mindre, begyndte jeg at tage på igen. Havde jeg lagt kosten om var kg nok ikke kommet på igen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

Mullesmith

linkon skriver:

Jeg gik op Ca 35 kg, og lige nu et år efter fødsel er der stadig 8 tilbage! Lige efter fødslen tabte jeg ikke mere end måske 4 kg. Det er først efter 6 måneder da jeg stoppet med at amme jeg har tabt mig, og da har det til gengæld røget af Ca 20 kg :-) 

Åh så du har først tabt dig efter du ikke ammer mere, det er da atypisk når man høre alle mulige tabe sig så meget under amningen. Der skal bare kæmpes med det sidste 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Mullesmith

skovrup skriver:

Jeg tog 25 kg på under graviditeten, jeg vejede 67 kg inden graviditeten og 92 kg dagen inden jeg fødte. 

Jeg ammede min søn fuldt ud til han blev 6 mdr. 

Jeg tabte mig samtlige 25 kg inden han var 6 mdr gammel og kom ned på 64kg. 

Jeg spiste ikke anderledes, jeg motionerede ikke mere end før. 

Da knægten blev et år gammel og ammede lidt mindre, begyndte jeg at tage på igen. Havde jeg lagt kosten om var kg nok ikke kommet på igen. 

Åh vildt nok  så du har faktisk ammet kiloene væk. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Benjamins'mor

Mullesmith skriver:

Ammede du også? Jeg kan ikke helt finde ud af om det er rigtigt at man taber sig hurtigerenår man ammer!

Jeg tog 4 kg på i min anden graviditet, ammede ikke og 2 uger efter jeg havde født havde jeg tabt 10 kg. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

lineog4

Mullesmith skriver:

Åh så du har først tabt dig efter du ikke ammer mere, det er da atypisk når man høre alle mulige tabe sig så meget under amningen. Der skal bare kæmpes med det sidste 

Jeg kunne også først rigtig tabe mig da jeg ammede minde. Tabte mig ikke af at amme overhovedet.

Anmeld Citér

5. januar 2016

Becks

Husk du skal have omkring 2000 kal. når du ammer :)

Men tænker en masse lange gåture, vil hjælpe på et stille og sundt vægttab

Anmeld Citér

5. januar 2016

linkon

Mullesmith skriver:

Ja, jeg har jo også hørt at man taber sig når man ammer, og jeg endret også kostholdet mit da jeg ammet for at leve sundere og kunne gå ned mere, men det skete jo først da lillepigen ikke ville amme mere :-p

Anmeld Citér

5. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:

Så der er håb forude, jeg er jo godt klar over at der nok skal arbejdes for nogen af kiloene, og jeg glæder mig bare helt vildt til at kunne gå ture med barnevognen og bevæge mig normalt igen uden bækkensmerter. Kan på nuværende tidspunkt ikke gå mere en nogle få 100 meter før jeg må sidde ned  invaliderende!

Det kan jeg godt forstå! Jeg havde også slem bækkenløsning. Men faktisk gik der lidt tid før det blev nogenlunde normalt. Har stadig en lille snært af det selvom min datter er 1½ år. Dog kun når jeg ligger på siden, eller laver noget der belaster bækkenet helt enormt.

Anmeld Citér

5. januar 2016

Mullesmith

Becks skriver:

Husk du skal have omkring 2000 kal. når du ammer :)

Men tænker en masse lange gåture, vil hjælpe på et stille og sundt vægttab

Jeg glæder mig også rigtig rigtig meget til at kunne gå ture igen, har ikke kunne det i størstedelen af graviditeten så det bliver så godt at komme ud med barnevognen 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Mullesmith

MummiT skriver:

Det kan jeg godt forstå! Jeg havde også slem bækkenløsning. Men faktisk gik der lidt tid før det blev nogenlunde normalt. Har stadig en lille snært af det selvom min datter er 1½ år. Dog kun når jeg ligger på siden, eller laver noget der belaster bækkenet helt enormt.

Åh hvor træls, det er frygteligt at man kan blive ved med at døje sådan  tror det hjælper den del når jeg får tabt mig en masse, det må have en betydning at jeg er så stor også, det hjælper jo ikke på det hele.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.