Får jeg tabt de 30+kg igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2016

Mullesmith

amkjaer skriver:

Det er der jo nogen der gør men du skal nok ikke forvente det. Jeg blev i hver fald skuffet. Har taget 25kilo på i hver af mine graviditeter og ammet begge drenge fuldt og tabt absolut intet på det nogen af gangene. Altså har jo tabt meget de første 2-3 uger men derefter intet. Her er det en kamp og jeg var endda langt fra overvægtig inden

Det er da unfair at det ikke er alle der taber sig af amning. Men måske fordi man indtager for meget mad?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

amkjaer

Mullesmith skriver:

Det er da unfair at det ikke er alle der taber sig af amning. Men måske fordi man indtager for meget mad?

Jeg har været meget bevist om mit madindtag og det har ingen forskel gjort. Jeg er virkelig ingen sofakartoffel og løber en del halvmarathons så det er næppe derfor for mit vedkommende 

Anmeld Citér

7. januar 2016

linkon

Mullesmith skriver:

jeg ændret hele mit kosthold da jeg så hvor meget jeg havde taget på under graviditeten, så jeg spiste sundt og lå altid mellem 1800 og 2200 kalorier om dagen, så det var ikke derfor i mit tilfælde, tror bare at for nogen så vælger kroppen at lagre alt i fedtdepoter i kroppen for at "sikre sig" under amningen, og andre sin krop vælger ikke at gøre det

Anmeld Citér

7. januar 2016

Mullesmith

linkon skriver:

jeg ændret hele mit kosthold da jeg så hvor meget jeg havde taget på under graviditeten, så jeg spiste sundt og lå altid mellem 1800 og 2200 kalorier om dagen, så det var ikke derfor i mit tilfælde, tror bare at for nogen så vælger kroppen at lagre alt i fedtdepoter i kroppen for at "sikre sig" under amningen, og andre sin krop vælger ikke at gøre det

Ja det er da lidt mærkeligt så! 

Anmeld Citér

7. januar 2016

A.n.onym.

Mullesmith skriver:

Jeg håber på at kunne amme og at det er an baby der bare kan tage fra så min krop bliver suget tør for fedt  hehe

Jeg tog på de to gange jeg har ammet i starten, men nu her 5 mdr inde i ammefofløbet taber jeg mig - af amningen (vil jeg tro - laver intet motion)

Anmeld Citér

7. januar 2016

modesty

Mullesmith skriver:

Ammede du også? Jeg kan ikke helt finde ud af om det er rigtigt at man taber sig hurtigerenår man ammer!

Det er meget forskelligt - og generelt er det meget forskelligt om og hvordan kiloene ryger af igen bagefter. 

Jeg tabte mig så meget under amning at jeg måtte spise kager dagligt for at det ikke blev for slemt (men jeg har også altid ligget på min idealvægt).

Til gengæld røg kiloene på da jeg stoppede med at amme, men ikke stoppede med kagerne, hahah!  

Anmeld Citér

7. januar 2016

Mullesmith

MommyK skriver:

Jeg tog på de to gange jeg har ammet i starten, men nu her 5 mdr inde i ammefofløbet taber jeg mig - af amningen (vil jeg tro - laver intet motion)

Håber jeg kan amme 

Anmeld Citér

7. januar 2016

amkjaer

Tænker egentlig ikke at det er mærkeligt men helt naturligt. Man har jo også forskelligt stofskifte ellers. Tænker det størsteproblem er at alle har så travlt med at love gravide at de helt sikkert tager sig ved at amme... man bliver pænt frustreret når man så ikke gør 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mom2beIhope

Mullesmith skriver:

Så der er håb forude, jeg er jo godt klar over at der nok skal arbejdes for nogen af kiloene, og jeg glæder mig bare helt vildt til at kunne gå ture med barnevognen og bevæge mig normalt igen uden bækkensmerter. Kan på nuværende tidspunkt ikke gå mere en nogle få 100 meter før jeg må sidde ned  invaliderende!

Har du prøvet at cykle? Det skulle tage vægten så bækkenet ikke bliver for belastet, men så får du da dyrket lidt motion

Husk at der er rigtig meget frugtsukker i alt frugt så tænker at hvis du kan undgå for mange æbler den sidste tid, men erstatte det med nogle lækre grøntsager vil det måske ikke sætte sig på samme måde

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mullesmith

Mom2beIhope skriver:

Har du prøvet at cykle? Det skulle tage vægten så bækkenet ikke bliver for belastet, men så får du da dyrket lidt motion

Husk at der er rigtig meget frugtsukker i alt frugt så tænker at hvis du kan undgå for mange æbler den sidste tid, men erstatte det med nogle lækre grøntsager vil det måske ikke sætte sig på samme måde

Uha nej kan ikke undvære mine æbler  er sindssygt trængende efter de æbler. Jeg kan heller ikke cykle nu, det ville være tortur for mit bækken. Har meget ondt og kan dårligt stå op i mere end 2min uden at skulle have noget at læne mig op af fordi jeg får helt vilde plukveer og meget ondt i lænden. Priser mig lykkelig over at det er æbler der er min last og ikke chokolade eksempelvis 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.