har virkelig brug for at få luft og for et par råd.
Skriver anonymt da jeg ikke kan overskue andet, så hvis nogen genkender mig i tråden, så vær sød at lade mig forblive anonym lidt endnu.
Sagen er den at jeg nytårs nat fandt ud af min mand ser en anden
I bagklogskab kan jeg pludselig godt se signalerne, men alligevel totalt overrasket at han rent faktisk er mig utro. Vores ægteskab er på mange måder mere fornuft end følelse, men det her havde jeg nu alligevel aldrig troet han vil gøre mod os.
Jeg konfronterede ham med det nytårs morgen og efter lidt fjumrede løgne indrømmede ham at 'Joeeee han havde en anden ved siden af os' Det er en fra hans arbejde som han har knaldet på parkeringspladser rundt om og givetvis også på arbejde... Har helt kvalme over at tænke på at jeg har siddet herhjemme med ungerne og ventet på han skulle få fri, fordi han for Gud ved hvilken gang er forsinket.. Nu ved jeg jo hvad der har opholdt ham 
Vi har været sammen i mange år, har børn, hus, biler, hund og alt hvad der eller hører med til en familie. Vi bor i en forholdsvis lille by og heldigvis er det ikke en fra byen, hun bor en times tid fra os.
Hun er også gift og har børn, og jeg er ligenu gevaldigt i tvivl om jeg skal kontakte hendes mand og fortælle ham hvad der foregår? Tænker hendes familie jo går rundt på samme måde som jeg har gjort.... Ville i gøre det?
Ligenu har jeg mest lyst til at pakke mine og børnenes ting og skride, så kan han sejle sin egen sø med hende den anden. Men har ingen steder at tage hen... Og det ville heller ikke være fair overfor ungerne ( de er 9 og 11) at rode dem ind i det her kaos før jeg er mere afklaret..
Hvad fanden stiller jeg op nu?
åh hvor kan et år da bare starte dumt og alt andet end som man kunne ønske sig.
det blev en lang smørre, tak fordi du læste med..... 
Kære du.
Hvor er det dog en ubehagelig ting at finde ud af og jeg kan godt forstå du synes det er enormt svært at finde ud af hvad du skal stille op. Jeg har ikke ord til at beskrive hvordan jeg selv ville have det.
Hvorvidt du fortæller det til hendes mand kommer an på hvem du er og hvad din holdning til sådan noget er, nogen vil mene du skal styre dit eget og lade være med at blande dig i andres og andre vil mene det er din pligt at fortælle det.
Du skal i hvert fald tænke meget over om det er fordi du vil hjælpe den mand der sidder og bliver holdt for nar, eller om det er fordi du vil have hævn.
Hævn er i min optik aldrig en god undskyldning.
Du skriver at jeres parforhold efterhånden er mere praktisk end følelsesbetonet og jeg tænker at det måske er på tide at du kommer videre i teksten, finder en mand der gør dig lykkelig. Med mindre du selvfølgelig helst vil have det til at fungere med din nuværende mand, i så fald vil jeg anbefale noget parterapi for det er ikke nemt at komme over sådan et tillidsbrud.
Jeg ønsker dig alt det bedste i 2016, om ikke andet skulle man tro det kun kan blive bedre herfra, ik?