Anonym skriver:
har virkelig brug for at få luft og for et par råd.
Skriver anonymt da jeg ikke kan overskue andet, så hvis nogen genkender mig i tråden, så vær sød at lade mig forblive anonym lidt endnu.
Sagen er den at jeg nytårs nat fandt ud af min mand ser en anden
I bagklogskab kan jeg pludselig godt se signalerne, men alligevel totalt overrasket at han rent faktisk er mig utro. Vores ægteskab er på mange måder mere fornuft end følelse, men det her havde jeg nu alligevel aldrig troet han vil gøre mod os.
Jeg konfronterede ham med det nytårs morgen og efter lidt fjumrede løgne indrømmede ham at 'Joeeee han havde en anden ved siden af os' Det er en fra hans arbejde som han har knaldet på parkeringspladser rundt om og givetvis også på arbejde... Har helt kvalme over at tænke på at jeg har siddet herhjemme med ungerne og ventet på han skulle få fri, fordi han for Gud ved hvilken gang er forsinket.. Nu ved jeg jo hvad der har opholdt ham 
Vi har været sammen i mange år, har børn, hus, biler, hund og alt hvad der eller hører med til en familie. Vi bor i en forholdsvis lille by og heldigvis er det ikke en fra byen, hun bor en times tid fra os.
Hun er også gift og har børn, og jeg er ligenu gevaldigt i tvivl om jeg skal kontakte hendes mand og fortælle ham hvad der foregår? Tænker hendes familie jo går rundt på samme måde som jeg har gjort.... Ville i gøre det?
Ligenu har jeg mest lyst til at pakke mine og børnenes ting og skride, så kan han sejle sin egen sø med hende den anden. Men har ingen steder at tage hen... Og det ville heller ikke være fair overfor ungerne ( de er 9 og 11) at rode dem ind i det her kaos før jeg er mere afklaret..
Hvad fanden stiller jeg op nu?
åh hvor kan et år da bare starte dumt og alt andet end som man kunne ønske sig.
det blev en lang smørre, tak fordi du læste med..... 
Jeg ville nok gå allerede i det øjeblik, mit forhold over en lang periode var mere fornuft end følelse. Hans sidespring lyder mere som et symptom end som problemet i sig selv. Og at han har holdt gode miner til slet spil, ageret julefamiliefar og sms'et en anden imens, ville jeg slet ikke kunne respektere - det er i mine øjne værre end knaldene i sig selv.
Jeg ville IKKE involvere elskerindens mand. Du aner ikke, hvad hendes historie og baggrund er, og dit motiv er nok ikke renset for hævntørst. Fokusér på, at du og børnene kommer så helskindet igennem dette som muligt.
Tusind kram til dig. Kæmp for dig selv og hold fast i, at der er grænser for, hvad man skal lade passere. Kan du se for dig, at du om et år har et kærlighedsfyldt forhold med gensidig respekt, og at du har været i stand til at tilgive ham? Det virker ikke realistisk - og hvis du ikke engang har de dybe følelser for ham, er der kun overflade og fornuft at kæmpe for. Er det nok?