Sikke en start på året...... Min mand har en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2016

Anonym

Hvis han overhovedet er i tvivl om hvad han vil, må dét være svar nok i sig selv. 

Jeg ville kontakte hendes mand - for hvordan ville man selv have det hvis andre vidste til ens mands utroskab men ikke fortalte det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

Anonym

Svarer lige som anonym for vil ikke googles. 

Pas på dig selv det du skal igennem er rigtigt hårdt og du må nu beslutte om det er værd at kæmpe for eller om du skal lade ham gå .

Mhs til hendes mand er jeg farvet af ligende oplevelse for efterhånden mange år siden - dog nåede de ikke at have et fuldbyrdet seksuelt forhold ( så var jeg gået ....) men et følelsmæssigt intimt forhold . Men ingen tvivl om at det var endt med sex hvis jeg ikke havde opdaget det for det lå i luften i de beskeder jeg fik set da jeg fik bekræftet min mistanke. 

Og det værste har næsten været at selv om jeg vidste det og kæmpede for at beholde min mand - ja så det at opdagde senere at en del af deres arbejdskollegaer var vidende om det ( flere af dem sås vi med privat) og ikke fortalt mig det gjorde voldsomt ondt . 

Så jeg hælder nok til at hendes mand skal vide det ,mere fordi at jeg ville gerne have haft det at vide ...Men ja du må gøre op med dig selv om du vil det her eller ej og så tænke tænke tænke over hvert eneste skridt du tager derfra

Mange tanker herfra 

Anmeld Citér

2. januar 2016

GrønStjerne

Kære du

Stort kram til dig, sikke en møgstart på året.

Jeg tror sgu jeg ville bede ham tage et andet sted hen et par dage og tænke over sagerne. Jeg synes ikke du skal flytte.

Og så kan jeg godt love dig for at jeg ringede til hendes mand, hævn eller ej! Enten har de åbent forhold, og så er alt fint, ellers går hendes mand og lever på en løgn.

Det er simpelthen svinsk at bryde et løfte om at man kun er sammen med hinanden, så må man tage konsekvenserne!

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

har virkelig brug for at få luft og for et par råd. 

Skriver anonymt da jeg ikke kan overskue andet, så hvis nogen genkender mig i tråden, så vær sød at lade mig forblive anonym lidt endnu.

Sagen er den at jeg nytårs nat fandt ud af min mand ser en anden  I bagklogskab kan jeg pludselig godt se signalerne, men alligevel totalt overrasket at han rent faktisk er mig utro. Vores ægteskab er på mange måder mere fornuft end følelse, men det her havde jeg nu alligevel aldrig troet han vil gøre mod os.

Jeg konfronterede ham med det nytårs morgen og efter lidt fjumrede løgne indrømmede ham at 'Joeeee han havde en anden ved siden af os' Det er en fra hans arbejde som han har knaldet på parkeringspladser rundt om og givetvis også på arbejde... Har helt kvalme over at tænke på at jeg har siddet herhjemme med ungerne og ventet på han skulle få fri, fordi han for Gud ved hvilken gang er forsinket.. Nu ved jeg jo hvad der har opholdt ham 

Vi har været sammen i mange år, har børn, hus, biler, hund og alt hvad der eller hører med til en familie.  Vi bor i en forholdsvis lille by og heldigvis er det ikke en fra byen, hun bor en times tid fra os.

Hun er også gift og har børn, og jeg er ligenu gevaldigt i tvivl om jeg skal kontakte hendes mand og fortælle ham hvad der foregår? Tænker hendes familie jo går rundt på samme måde som jeg har gjort.... Ville i gøre det?

Ligenu har jeg mest lyst til at pakke mine og børnenes ting og skride, så kan han sejle sin egen sø med hende den anden. Men har ingen steder at tage hen... Og det ville heller ikke være fair overfor ungerne ( de er 9 og 11) at rode dem ind i det her kaos før jeg er mere afklaret..

Hvad fanden stiller jeg op nu?

åh hvor kan et år da bare starte dumt og alt andet end som man kunne ønske sig.

det blev en lang smørre, tak fordi du læste med..... 

Føler med dig jeg fandt ud af at min kæreste igennem 7,5 år også har været mig utro fra 21/9 dagen efter jeg blev 26år -1/12 vi har et barn på 10,5 mdr og er gravid 20+4 idag det har dog ikke umedbart været fysisk utroskab men sex billeder,sex chat of videoer med prostituerede jeg bliver for mine børnsskyld og fordi jeg tror vi kan komme videre da han siger det er hans livs fejltagelse men som jeg siger til ham kan jeg nok komme til at acceptere det men aldrig hele det sår han har lavet 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

tak for input og meninger. De er alle sammen læst, og jeg sætter pris på hver og en.

Der er så mange ting på spil i mine overvejelser, er selv vokset op som skilsmisse barn og har flyttet mange gange som barn.  Det har jeg det SÅ svært med hvis mine børn skal igennem.. Jeg føler virkelig at jeg har svigtet dem helt vildt ved ikke at kan give dem en tryg og glad familie at vokse op i. Samtidig er jeg pisse rasende over den behandling min mand åbenbart syntes jeg fortjener...Jeg var af den opfattelse at det er i medgang og modgang man gifter sig, og nu viser det sig pludselig at det måske kun er mig der ser det sådan.

for pokker hvor kan man tænke mange tanker uden at blive spor klogere.

igen, tak for input, har ikke nævnt alt det her for nogen ud over her da jeg simpelthen syntes det er SÅ ydmygende 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg ville nok gå allerede i det øjeblik, mit forhold over en lang periode var mere fornuft end følelse. Hans sidespring lyder mere som et symptom end som problemet i sig selv. Og at han har holdt gode miner til slet spil, ageret julefamiliefar og sms'et en anden imens, ville jeg slet ikke kunne respektere - det er i mine øjne værre end knaldene i sig selv. 

Jeg ville IKKE involvere elskerindens mand. Du aner ikke, hvad hendes historie og baggrund er, og dit motiv er nok ikke renset for hævntørst. Fokusér på, at du og børnene kommer så helskindet igennem dette som muligt. 

Tusind kram til dig. Kæmp for dig selv og hold fast i, at der er grænser for, hvad man skal lade passere. Kan du se for dig, at du om et år har et kærlighedsfyldt forhold med gensidig respekt, og at du har været i stand til at tilgive ham? Det virker ikke realistisk - og hvis du ikke engang har de dybe følelser for ham, er der kun overflade og fornuft at kæmpe for. Er det nok? 

tak for dit svar... Du har ret i meget af det du skriver, og en del af mig ved også godt at jeg burde bede ham skride...

Men for pokker hvor er det svært at stå med følelsen af at hvis jeg no bare lige bider tænderne sammen, så er jeg ikke nødt til at "smadre" mine børns liv.

Jeg ville ikke kontakte hendes mand af hævn, omend jeg ikke har en skid til overs for hende, men af den grund at jeg ville ønske at vide det selv hvis det var mig. For uanset hvor ondt sandheden gør, og for pokker hvor gør den ondt lige nu, så er det værre at leve på en løgn. Men kan godt se hvordan det kan opfattes som hævn, så måske jeg skal undlade det...

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Svarer lige som anonym for vil ikke googles. 

Pas på dig selv det du skal igennem er rigtigt hårdt og du må nu beslutte om det er værd at kæmpe for eller om du skal lade ham gå .

Mhs til hendes mand er jeg farvet af ligende oplevelse for efterhånden mange år siden - dog nåede de ikke at have et fuldbyrdet seksuelt forhold ( så var jeg gået ....) men et følelsmæssigt intimt forhold . Men ingen tvivl om at det var endt med sex hvis jeg ikke havde opdaget det for det lå i luften i de beskeder jeg fik set da jeg fik bekræftet min mistanke. 

Og det værste har næsten været at selv om jeg vidste det og kæmpede for at beholde min mand - ja så det at opdagde senere at en del af deres arbejdskollegaer var vidende om det ( flere af dem sås vi med privat) og ikke fortalt mig det gjorde voldsomt ondt . 

Så jeg hælder nok til at hendes mand skal vide det ,mere fordi at jeg ville gerne have haft det at vide ...Men ja du må gøre op med dig selv om du vil det her eller ej og så tænke tænke tænke over hvert eneste skridt du tager derfra

Mange tanker herfra 

tak for dit svar..

Lyder som om du ved alt for godt hvad det er jeg står med lige nu, og så har du endda samtidig efterfølgende oplevet det svigt at venner har vidst det.

Jeg tror ikke nogen ved det, i hvertfald ikke af vores fælles venner, men som dig ville jeg føle mig utrolig såret.

Hold op hvor er det bare noget lort det her :-(

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Kære du

Stort kram til dig, sikke en møgstart på året.

Jeg tror sgu jeg ville bede ham tage et andet sted hen et par dage og tænke over sagerne. Jeg synes ikke du skal flytte.

Og så kan jeg godt love dig for at jeg ringede til hendes mand, hævn eller ej! Enten har de åbent forhold, og så er alt fint, ellers går hendes mand og lever på en løgn.

Det er simpelthen svinsk at bryde et løfte om at man kun er sammen med hinanden, så må man tage konsekvenserne!

Tak.

Bad ham også om at finde et andet sted at være igår, men ligesom mig har han heller ikke umiddelbart noget sted at tage hen... Hvilket jo egentlig ikke er mit problem..

Og hvor har du ret i at hun burde komme til at føle konsekvensen af det hun gør, men samtidig så er det mega svært at overbringe det nyhed til et andet menneske syntes jeg..

Er simpelthen SÅ forvirret 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Føler med dig jeg fandt ud af at min kæreste igennem 7,5 år også har været mig utro fra 21/9 dagen efter jeg blev 26år -1/12 vi har et barn på 10,5 mdr og er gravid 20+4 idag det har dog ikke umedbart været fysisk utroskab men sex billeder,sex chat of videoer med prostituerede jeg bliver for mine børnsskyld og fordi jeg tror vi kan komme videre da han siger det er hans livs fejltagelse men som jeg siger til ham kan jeg nok komme til at acceptere det men aldrig hele det sår han har lavet 

Tak, der er tilsyneladende (og desværre) rigtig mange som har stået der hvor jeg står ligenu... 

Jeg er ikke sikker på om det er værre at han har været fysisk utro, for syntes egentlig den mentale del af det er meget værre. Tanken om at han har siddet og skrevet med hende og tænkt på hende, i mens vi har siddet sammen som familie er simpelthen SÅ hård....

Jeg er slet ikke sikker på hvad fremtiden bringer for mig og mine børn, men lidt som du vil jeg gøre meget for deres skyld.

Håber alting bliver godt for dig , din kæreste og jeres børn.

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Tak, der er tilsyneladende (og desværre) rigtig mange som har stået der hvor jeg står ligenu... 

Jeg er ikke sikker på om det er værre at han har været fysisk utro, for syntes egentlig den mentale del af det er meget værre. Tanken om at han har siddet og skrevet med hende og tænkt på hende, i mens vi har siddet sammen som familie er simpelthen SÅ hård....

Jeg er slet ikke sikker på hvad fremtiden bringer for mig og mine børn, men lidt som du vil jeg gøre meget for deres skyld.

Håber alting bliver godt for dig , din kæreste og jeres børn.

Nej det var faktisk også det jeg sagde til min kæreste du ved godt mange kvinder ser på mental utroskab være End et enkelt fysisk knald tak i lige måde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.